Cat,
Little Cat
I’ll miss you Cat
I wish you’d never die Cat
Don’t go Cat
I just love you so Cat
I can’t miss you Cat
You’re Cat
My Cat
Oh Cat!
My sweet Cat
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Gearl schreef:Ik wil je niet kwetsen, en ik snap best dat dit voor jezelf heel mooi is en van waarde is, maar wat doet dit in hemelsnaam op een creatief forum?
Ik bedoel, het is bijna niet een gedicht te noemen. Ik neem aan dat je dit niet plaatst om inhoudelijk commentaar te krijgen, hooguit voor 'ooh's' en 'aah's' die je van mijn kant iig niet krijgt.
En daar zal ik best een hele bunch commentaar voor over me heen krijgen omdat ik "gevoelloos" oid zou zijn en dit zal best hard aankomen, maar hou het de volgende keer liever voor jezelf.
Dan krijg je ditsoort onaardige reacties niet en erger ik me niet meer aan het niveau dat op CB de laatste tijd lager is dan de kelder van een metrostation.
.
?
Eve_lien schreef:En ik erger me aan jouw reactie.
'Ik wil je niet kwetsen maar...' je doet het vervolgens toch.
Gedichten zijn voor mij niets meer en minder dan uitingen van gevoelens. En niet iedereen is in staat deze perfect fantastisch geweldig neergezet te krijgen.
Je bent niet gevoelloos, o nee, maar ik vraag je: Hou jij deze reactie voortaan voor jezelf?
Is op zijn beurt niet echt van toegevoegde waarde.
Dit forum is er niet voor perfecte gedichten, daarvoor moet je toch echt buiten bokt zoeken.