Hej,
Ik verveelde me en dacht " waarom is geen verhaal schrijven " ? Ik schrijf normaal nooit en vond het erg moeilijk om te werken met die tijden.
“Snel,snel,snel” zei Emma in zichzelf. Waar is die verdomde mascara en waar staan mijn Allstars ? Vanavond was het schoolrock, en daar zou ze hem weer zien. De ene mooie jongen, met zijn blauwe ogen , mooi bruine lichaam en blonde haren. Wat zag ze er toch altijd naar uit, gewoon hem zien, niet eens aanspreken ofzo, gewoon zien. Veel wist ze niet over hem; ze wist zelfs zijn naam niet, of hij vrijgezel was of niet. Althans dat laatste hoopte ze in ieder geval. Ze wist wel dat hij 2 jaar ouder was en dus in het 6de jaar zat. “Emmaaa!” riep haar moeder Emma uit haar mooie droom. “ Je vriendinnen zijn hier !”. Emma holde naar beneden en zag daar Lauren,Jana en Caroline staan. “Heej! Kom laten we doorgaan.” Zei Jana. Emma grabbelde nog even wat geld en haar gsm mee. “Mam, Ik ben thuis rond 1 uur! Bye!”
Eventjes later zaten de meiden al giechelend op hun fiets. “ Zeg, zien jullie niet aan mij”vroeg Caroline,” Ik ben 2 kilo afgevallen, man dat was nodig”. “Kei goed!”, “Super”: antwoordden de meiden. Emma bekeek Caroline en dacht dat zei toch al dun is , tegenover haar. “Hebben jullie al geshopt in die online shop van H&M ? Ik wel hoor , deze oorbellen en ketting.”veranderd Lauren het onderwerp.
Eindelijk ,dacht Emma, eindelijk aan gekomen op school. Schoolrock was al een uurtje aan de gang en zag er leuk en gezellig uit. Maar eigelijk kon Emma maar aan één ding denken..
De meiden gaven hun tickets af en kregen een polsbandje. “Hee, daar is Jonas” riep Jana en rende naar haar kersverse vriendje. “Goh, heeft ze nu weer al een nieuw vriendje?” fluisterde Caroline in het oor van Emma die bevestigend knikte. Lauren zag wat jongens uit hun klas staan en ze liepen er naar toe. Die jongens interesseerde Emma geen bal , ze waren ten eerste kleiner dan haar en hadden , ten tweede, ongelofelijk kinderachtige maniertjes waar Emma gek van werd. Senne vertelde even tegen Emma over zijn ‘ongeluk’ waar bij hij een verstuikte teen kreeg. Emma luisterde maar half, haar ogen gleden de massa over zoekend naar hem. Waarom , wist ze niet, ze had haar vriendinnen nog nooit over hem verteld. Ze wist het niet, misschien zouden ze haar uitlachen en er mee pesten. Maar tot nu toe is het voor iedereen een geheim. “He, wandel je eventjes mee wat verder?”. Emma was onzettend blij dat Laure dit vroeg. Terwijl ze weg wandelde vertelde Laure haar dat ze Senne eigenlijk een lekker stuk vond. “Jullie zouden goed bij elkaar passen” fleurde Emma haar vriendin op.
Eindelijk ! Daar stond hij , lekker nonchalant maar toch sexy tegen de bar leunend. Hij bestelde iets, Emma kon het niet horen. Wacht even, dacht ze, hij bestelt 2 glazen bier. Haar mooie jongen was niet alleen..
Brand maar los maar keep it friendly!