[ged] Ik mis je

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

_Buddha

[ged] Ik mis je

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-06 17:44

Het gevoel,
dat je iets,
in je leven,

-mist-

Het idee,
dat er iets,
van jezelf,

-is verdwenen-

Een stem,
die me zegt,
dat ik mezelf,

-ben verloren-

Mijn gevoel,
vertelt me steeds,
dat jij,

-dat bent-

Tanya

Re: [ged] Ik mis je

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 20:18

Mariss schreef:
Mooi Ja

Aparte stijl Lachen

Aparte stijl? Sorry hoor, maar ik vind dit echt precies de stijl zoals Wildwings schrijft. Weet niet of Rudi deze stijl zelf heeft verzonnen of bij WW heeft 'afgekeken', maar het viel me gelijk op. Echt apart dus niet meer, inmiddels Lachen
Verder vind ik die komma's achter elk stukje storen, dat is niet nodig IMO.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 20:33

Moderatoropmerking:
Hele zooi reacties verwijderd, lees nog even het sticky bovenaan!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 12:55

Ben het met Tanya eens. Deze stijl is niet meer orgineel.
Jammer. En de komma's zijn vrij overbodig inderdaad. Lachen

Verder vind ik de tekst wel mooi, de opbouw ook.
Alleen jammer dat de stijl gelijk is aan die van WW.

Als je nou eens probeert het in een andere context te zetten,
Misschien heb je dan een heel ander gedicht. Lachen

_Buddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 16:50

Het is helemaal niet de bedoeling geweest om een stijl van iemand anders te 'jatten'. Nee zo laag ben ik niet, alleen vind ik het jammer dat mensen altijd zo snel conclusies trekken. Ik heb gewoon eens een gedicht geplaatst, die wat anders is als dat ik normaal schrijf. Verder komt het overeen met geen enkel gedicht van ww (onderwerp, zinnen etc) dus vind ik de reacties een beetje raar..

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 07:37

een gedicht hoeft niet orgineel te zijn, om mooi te zijn Knipoog
ik heb deze stijl weleens eerder gezien, so what!
Het gaat toch om de inhoud van het gedicht, het gevoel dat het gedicht je geeft Lachen

ik vind het echt prachtig gedicht Haha! het enige dat mij een heel klein beetje stoort is
dat jij,

-dat bent-

dat dubbele dat achter elkaar staat mij niet helemaal aan Knipoog verder vind ik het echt een super gedicht Lachen

PS. ook al zou je de stijl van iemand hebben afgekeken, wat zou dat nou uitmaken? ik weet niet hoeveel gedichten ik zelf ondertussen heb geschreven, maar er zullen best wel meer gedichten zijn in die stijl Knipoog

Hoop dat ik een beetje duidelijk over kom Tong uitsteken

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 07:40

toch proef ik hier de stilte
en het zwijgen van jouw kus

de twijfel in je ogen geschreven

- verborgen onzekerheid
vult mijn hart
met vraagtekens -

Een willekeurig stukje uit een van WW haar gedichten (met toestemming). Het gaat niet om het onderwerp, maar om de schrijfstijl, de opbouw..

@Nujaro: Nee, een gedicht hoeft niet origineel te zijn.. Maar juist deze stijl schreeuwt voor mij Wildwings.. Daarom vond ik het ook raar om zo'n gedicht van iemand anders te zien en vroeg ik me af of ze het had 'afgekeken'.
Verder over het gedicht. De tekst vind ik wel mooi, blijf het zonde vinden van al die komma's na elke zin. Misschien als je die weghaalt dat het mooier wordt, alhoewel je dan nog meer naar WW neigt Knipoog

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 07:45

tja, ik zie wel een klein beetje de stijl van WW ja, maar ik zie daar nog niet echt een punt in Knipoog volgens mij zijn er nog wel meer mensen die dichten zoals WW Knipoog
jij bent waarschijnlijk dan gewoon gewent geraakt aan het feit dat WW dit schrijft, maar zonder vervelend te willen zijn ook niet naar WW, dichten mag je doen zoals je hart je ingeeft Knipoog dus krijg je dan zo'n gedicht dan is dat zo Knipoog

_Buddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-06 19:00

Ieder zijn eigen mening dan maar, ik heb niet eens aan WW gedacht op dat moment.. maar goed, fijn dat iedereen het even zegt, na 1 keer was het nog niet duidelijk hoor Knipoog

orange1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 17:27

ik vind m echt heel mooi hoor het gedicht Haha!

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 17:41

Beetje jammer dat sommige mensen direct een gedicht 'niks' vinden als ze vinden dat het eigenlijk bij iemand anders hoort... Zoveel gedichten lijken qua stijl op elkaar, het is onmogelijk om zoveel verschillende stijlen te créeren

Ontopic: Vind het gedicht heel mooi, wel zijn de zinnen naar mijn idee iets te kort en dat doet een beetje in aan kracht/gevoel

_Buddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-06 20:07

Bedankt ! Lachen

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 12:46

Noppes schreef:
Beetje jammer dat sommige mensen direct een gedicht 'niks' vinden als ze vinden dat het eigenlijk bij iemand anders hoort... Zoveel gedichten lijken qua stijl op elkaar, het is onmogelijk om zoveel verschillende stijlen te créeren

Ontopic: Vind het gedicht heel mooi, wel zijn de zinnen naar mijn idee iets te kort en dat doet een beetje in aan kracht/gevoel

Ook mijn mening.
Als iemand een gedicht maakt dat wel rijmt jat hij die stijl toch ook niet gelijk van iemand anders die ook een rijmend gedicht maakt?