Ik heb voor een tijdje terug een filmpje gemaakt.
Graag zou ik willen weten wat jullie ervan vinden
Ohja: Er zit muziek bij, dus wel even je geluid aandoen
Click Here To Watch Pinky The Movie
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
.

met dat nummer op de achtergrond egt leuk dat liedje is van de film spirit volgensmij toch??? echt leuk wil ik ook wel van me phaffie zon filmpiej:P 
)
. 
.Op de foto's toont hij/zij zich kleiner dan op de filmpjes of als je er naast staat.En echt schattig dat jongetje met dat te grote halster
.Zo te zien laat Pinkeltje alles toe.En die bladeren hahaha.Inplaats van uitpluizen pluis je de bladeren eruit
.Die staartjes er zo in hihi.Je ziet ok een keer 1 of 2 vliegen op de camera,was het zo'n erge tijd ofzo
? Je ziet ook echt dat jullie mekaar 100% vertrouwens en een band hebben.Leuk koppel zijn jullie.En vindt die bloemen in de voorpluk niet eens zo gek staan joh!! Het is zo te zien ook echt een kinder vriend.En wa waren jullie daar aan het doen met die paddenstoel in het midden
? Je ziet ook een keetje van zn oog die is erg mooi,zeker in de avond genomen? Was beetje rood/oranje.Erg mooi vindt ik dat altijd.Je kan ook zo het circus in joh hahah.Zo te zien hoefde jij geen kerstboom,je had je paardje
.
. CestMii schreef:Ja dat liedje is ''Here I am'' van de echte zanger van de film Spirit.
(Dus NIET van Phill Collins)
En als je zon filmpje wilt: Pb maar

(En ja, dan wil Pink nog steeds galloperen haha)

ik kan wel uren blijven lkletsen over der.. maar dat is vast niet zo interesant voor jullie haha.
)

.En oké dan.Stuur je toch PM met je levensverhalen samen met Pinkeltje
.Vindt altijd wel leuk om te weten hoe mensen met hun paarden omgaan en wat hun hebben meegemaakt enzo
.En nog gefeliciteerd met die paddestoel
.
naugthytjhu schreef:Hahaha idd lang.En oké dan.Stuur je toch PM met je levensverhalen samen met Pinkeltje
.Vindt altijd wel leuk om te weten hoe mensen met hun paarden omgaan en wat hun hebben meegemaakt enzo
.En nog gefeliciteerd met die paddestoel
.

maflingergek schreef:ja ik vind het leuk om te lezen!
ik schaam me dood, maar kijk elke dag al minstens 3 keer je filmpje![]()
ik vind hem echt geweldig!

)

)