Fotoshoot Met Mn Puppy !!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Mirte_

Fotoshoot Met Mn Puppy !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 09:34

dit is mn hondje floortje!
ik heb een fotoshuut met haar gedaan (mijn fotomodel Knipoog )
ze vond het super lekker die aandacht ! vooral als je aan dr oortje szit:P
gaat ze helemaal brommem Tong uitsteken

offtopic:en het is een kooikerhondje!!
iemand op bokt die ook een kooiker heeft?

een filmpje met samengevoegde foto's met POTC muziek Haha!

http://video.google.nl/videouploadfinis ... 8wMDEz.wmv

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mariss

Re: Fotoshoot Met Mn Puppy !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 13:11

Aaah! Echt wel lief! Lovers

Vooral de een na laatste Lachen

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 15:50

die met het poesje is nog het leukst. voor de rest moet ik zeggen dat ik het echt érg vind. kettinkje om, ding op het hoofd, kleedje op. gekker moet het niet worden en dan ook nog elastiekjes in het haar. die beestjes kunnen niet zeggen van '' hee baasje. ik wil dit niet'' maarja daarom doen wij als mensen maar raar met zo'n lieverd. het zal allemaal wel goed bedoelt zijn en alleen maar voor de lol maar ik kan er niet om lachen.

over de foto's zelf. de positie van de sommige foto's vind ik niet mooi, 2e foto Bv. dat blaadje bovenin. 3 de schaduw erin. 4 dat net dat kapje bij de rand zit. jammer!

Mirte_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 18:00

geluksvogel schreef:
die met het poesje is nog het leukst. voor de rest moet ik zeggen dat ik het echt érg vind. kettinkje om, ding op het hoofd, kleedje op. gekker moet het niet worden en dan ook nog elastiekjes in het haar. die beestjes kunnen niet zeggen van '' hee baasje. ik wil dit niet'' maarja daarom doen wij als mensen maar raar met zo'n lieverd. het zal allemaal wel goed bedoelt zijn en alleen maar voor de lol maar ik kan er niet om lachen.

over de foto's zelf. de positie van de sommige foto's vind ik niet mooi, 2e foto Bv. dat blaadje bovenin. 3 de schaduw erin. 4 dat net dat kapje bij de rand zit. jammer!

gaan we weer hoor,
sommigen doen dan weer net of het dieren mishandeling is! :S
ik weet niet of je wat van honden afweet maar waarom denk je dat ze blijft liggen?
en weet je wat het betekend als die beesje knorren en brommen?
nee dus!

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 18:05

ik geef je groot gelijk, wij hebben ook een hond! vind alle hoedjes kettinkjes etc. alleen maar ge-wel-dig! Haha! mooie foto's die laatste is grappig! jammer van die hand bij de eenna laatste foto!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 19:47

Ik vind het niet eens zo heel erg, als een hond er echt geen plezier aan heeft laat ze dat echt wel merken hoor Clown
De eenalaatste vind ik echt té lief, maar jammer van de hand.

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 19:57

junior_jody schreef:
geluksvogel schreef:

gaan we weer hoor,
sommigen doen dan weer net of het dieren mishandeling is! :S
ik weet niet of je wat van honden afweet maar waarom denk je dat ze blijft liggen?
en weet je wat het betekend als die beesje knorren en brommen?
nee dus!

gaan we weer hoor? ik geef alleen maar aan wat ik ervan vind. je wilt graag commentaar en dat geef ik. het is echt niet bedoelt dat ik je ga beschuldigen voor dierenmishandeling maar ik vind het gewoon niet zo leuk. dat is mijn mening en dat kan verschillen van die van jou. ik heb ook zo'n hond waar je alles mee kan doen en ik kan haar ook wel van alles omdoen, ze geeft geen kick maar heeft er ook absoluut geen lol in.

maar zoals ik al zei, ik ga je niet beschuldigen en dit was gewoon mijn mening. kijk maar wat je ermee doet..

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 20:09

Lieve pup! Lovers ..

Oftopic@.. Ik doe ook soms gewoon dingen bij me hond om voor 1 fototje .. Snap niet wat daar zo erg aan is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 14:01

Citaat:

gaan we weer hoor? ik geef alleen maar aan wat ik ervan vind. je wilt graag commentaar en dat geef ik. het is echt niet bedoelt dat ik je ga beschuldigen voor dierenmishandeling maar ik vind het gewoon niet zo leuk. dat is mijn mening en dat kan verschillen van die van jou. ik heb ook zo'n hond waar je alles mee kan doen en ik kan haar ook wel van alles omdoen, ze geeft geen kick maar heeft er ook absoluut geen lol in.

maar zoals ik al zei, ik ga je niet beschuldigen en dit was gewoon mijn mening. kijk maar wat je ermee doet..

Jaja ben BOOS Haha! Nou ja, ik zat er naast, en als ze het niet leuk vond zou ze echt niet blijven zitten, ik moest haarniet vasthouden, en junior_jody ook niet!