[FOTO] Natuurfoto's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Pasamba

[FOTO] Natuurfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-06 12:07

Ik ben vanmorgen even erop uit gegaan om foto's te maken. Het was zo mooi weer Lachen
Ik ben er nog niet heel lang mee bezig, ben af en toe even aan het oefenen. Misschien dat jullie me wat tips kunnen geven ofzo Lachen
Ik heb een Canon powershot A520.

1. Afbeelding

2. Afbeelding
Jammer van dat blaadje onderin.

3. Afbeelding
Niet scherp en wat overbelicht op de borst.

4. Afbeelding
Deze vind ik zelf wel goed gelukt.

5. Afbeelding

6. Afbeelding

Kom maar op Knipoog

Many

Re: [FOTO] Natuurfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 13:48

Foto 1: Lijkt iets onscherp, vind de compositie ook een beetje saai. De foto dichterbij de bloem nemen is denk ik leuker.
Foto 2: Overbelicht. Idee vind ik wel erg leuk (en blaadje is wel weg te photoshoppen)
Foto 3: Vind ik niks, sorry. Het is leuker om een dier vanaf ooghoogte op de foto te zetten, niet van bovenaf. En ik ga mee met je eigen commentaar.
Foto 4: Compositie is heel leuk, lijkt alleen weer onscherp en overbelicht.
Foto 5: Mooier van dichtbij geweest, de aandacht wordt nu naar de bloem getrokken en niet naar het beestje. Bewogen?
Foto 6: Onscherp en beetje saaie compositie, sorry Bloos

Commentaar is niet slecht bedoeld, vat het niet op als een aanval, maar als hulp Lachen (en misschien kunnen we eens samen gaan fotograferen?)

Pasamba

Re: [FOTO] Natuurfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-06 18:10

Many schreef:

Commentaar is niet slecht bedoeld, vat het niet op als een aanval, maar als hulp Lachen (en misschien kunnen we eens samen gaan fotograferen?)

Bedankt voor je commentaar en tips Maartje!
Lijkt me leuk om eens een keer samen te gaan Lachen Kan ik misschien nog wat van je leren Tong uitsteken