het heeft 1537 woorden dus vind ik nog niet slecht
Kom maar op met jullie reacties, tips, en Vriendelijk Commentaar.Citaat:Yes, vandaag ga ik eindelijk naar Florida !” zegt Nikki. Ze gaat voor de eerste keer alleen met haar vriendinnen op vakantie. “Hoelaat vertrekken jullie Nikki?” vraagt de moeder van Nikki. “Om 8 uur komen Debby, Kim en Kelly mij ophalen, en dat is al bijna!” zegt Nikki. Ting Dong.. “Whaa daar zijn ze, ik ga eindelijk naar Florida.” Nikki zegt haar moeder gedag en stapt in de auto van Debby ze zegt haaij tegen iedereen en dan vertrekken ze, opweg naar Schiphol!! Als ze daar een uur later aankomen zetten ze hun auto in de parkeergarage en lopen naar binnen. Dan zien ze dat het echt heel erg druk is, vooral bij de balie waar hun heen moeten. “Aah nee he ! Kunnen we hier eerst lekker een uur in de rij gaan staan”zegt Kim. “Nee hoor, rustig maar” zegt Debby. “Ik heb de tickets gisteren al opgehaald, want ik dacht wel dat het druk zou zijn” . “Maar we moeten onze koffers toch afzetten bij de balie ofniet”? vraagt Nikki. “Ja eigenlijk wel, maar als je de tickets al eerder hebt opgehaald kan je je koffers bij het vliegtuig inladen” zegt Debby. “Wat zouden we toch zonder jou moeten Debby”? zegt Kelly. Ze pakken hun koffers en gaan naar de vertrekhal.
“Vlucht 2310 heeft 2 uur vertraging” wordt er omgeroepen. “Ow nee he, dat is onze vlucht”zegt Debby. “Bah, hebben wij weer hoor” zegt Kelly. “Ja dat kan gebeuren he, ik ga wel eventjes vragen waarom onze vlucht vertraging heeft” zegt Nikki. “Ok” zeggen Kim,Kelly en Debby. Een uur later komt Nikki pas weer terug. “Waarom duurde het zo lang”? vraagt Debby. “Nou het was nogal druk en ......” Wat en..... “vraagt Debby. “Ow nee niks laat maar, maar in iedergeval hebben we vertraging omdat er een gat in de startbaan zit” zegt Nikki. “Ow ok, zullen we nog eventjes naar de winkel gaan”? Ik moet nog wat boekjes kopen voor in het vliegtuig” zegt Kim. “Ja kei leuk idee Kim, “zegt Kelly. Ze lopen met hun zware koffers richting de winkels. Opeens laat Nikki haar koffers vallen en rent kei hard weg. “Wacht Nikki, wat is er”, roept Debby, maar Nikki is al in de drukte verdwenen. “Wat zou er met haar aan de hand zijn”? vraagt Kelly. Ik zou het niet weten. Ze deed toch heel erg raar toen had gevraagd waarom we vertraging hadden”? zegt Kim.
“Ja dat klopt. Maar we moeten haar wel gaan zoeken!!” zegt Debby. Ze zoeken overal, maar nergens vinden ze haar. Dan merkt Kelly dat ze al de hele tijd langs een lounge lopen en dan zegt ze:. “He meiden, hier is een lounge daar zijn we nog niet geweest”. Ze lopen de lounge binnen en dan zien ze daar Nikki zitten met waterige ogen. “Wat is er nou aan de hand”?vraagt Debby. Nikki zit alleen maar te snikken en ze kan geen woord uitbrengen. “Iemand heeeeeeeft mij proberen te ontvoerrenn.....” “WAT!!” roepen Debby, Kelly en Kim tegelijk. “Ja echt waar het was echt heel erg eng..... echt heel erg eng.” zegt Nikki. Mmmm... ze praat er nu ineens wel heel makkelijk over.. , denkt Debby. “Maar waarom rende je dan net weg??”vraagt Kim. “Omdat ik die man weer zag die mij probeerde te ontvoeren, maar laten we er nou maar over ophouden en lekker verder gaan met vakantie vieren!” zegt Nikki. “Ow ok... Ben je er dan alweer overheen? Zoiets kan je toch niet snel vergeten” zegt Debby. “Ja het is alweer een beetje beter, nee vergeten zal ik het niet maar ik kan het wel proberen.”zegt Nikki.
“Ok”zeggen ze allemaal en ze gaan weer terug naar de winkeltjes. Daar kopen ze wat leuke spulletjes en gaan snel weer terug naar hun Gate want het is alweer bijna 2 uur verder. Eindelijk kunnen ze in hun vliegtuig stappen opweg naar Florida! Ze geven hun koffers af en zoeken hun stoelen op. Als ze eenmaal zitten pakken ze een kauwgompje en gaan lekker wat lezen. “Ooh eindelijk even lekker relaxt zitten.”zegt Debby. Ondertussen kijkt ze naar Nikki die stiekem zit te lachen naar een jongen die aan de andere kant van het gangpad zit. Die jongen lacht ook terug, zouden ze elkaar al kennen? “Maak u riemen vast alstublieft, Fasten your setbells, Please.” Ze maken hun riemen vast en gaan weer rustig verder met lezen. “Kunnen jullie je boek misschien eventjes weg leggen? Als we in de lucht zijn mogen jullie weer rustig verder lezen.”zegt de stewardess. “Ok.”zeggen de 4 meiden in koor. Na een tijdje zijn ze in de lucht en mogen ze een kijkje nemen in het vliegtuig. Debby,Kelly en Kim gaan op onderzoek uit maar Nikki blijft zitten. Mmm dit vind ik toch wel verdacht, denkt Debby. Maar ze denkt even nergens meer aan en loopt een rondje door het vliegtuig. Het is het nieuwste model dus er zitten allerlei extra’s in zoals: een kleine Kantine een grotere Wc en een klein winkeltje met allerlei soorten snoep. “Over het eten hoeven we ons geen zorgen te maken we hebben keus zat.”zegt Debby. Ze kijkt eventjes richting de stoelen en ziet dat Nikki nog steeds de hele tijd naar de ene jongen zit te lachen. Eigenlijk is ze een beetje jaloers op Nikkie want die jongen is wel heel erg leuk. Maar ze denkt bij zichzelf, puhh ik kan wel wat beters krijgen!. “Kom Debb we gaan weer even zitten en wat lezen ga je mee?” vraagt Kelly. “Euhh, ja is goed hoor”zegt Debby. En ze lopen weer terug naar hun stoelen. Kim en Kelly merken nu ook op dat Nikki al de hele tijd zit te lachen naar die jongen, en het lijkt echt of ze elkaar al kennen, maar ze bemoeien zich nergens mee.
“Nikki? Ken jij die jongen?”vraagt Debby voorzichtig. “Ja, dat is mijn neef”zegt Nikki. Debby kijkt opgelucht, heeft ze toch nog een kans. “Ik zal je even voorstellen, Debby dit is Sander, Sander dit is Debby.”
“Hallo, ik vind het leuk je te ontmoeten Debby.”zegt Sander. Debby voelt dat ze een beetje rood word, maar laat dat niet merken. “Euhhh ja ik vind het ook leuk om jou te ontmoetenn...”zegt Debby. Ze pakt snel haar boek en gaat verder lezen. “Ik ga even naar de Wc”zegt Nikki. “Ow wacht eventjes ik ga ook mee.”zegt Debby. Als ze samen naar de Wc’s lopen begint Nikki over Sander. “Jij vindt Sander wel heel leuk he Debb, Ja eigenlijk wel, maar niet tegen hem zeggen hoor. Waar gaat hij trouwens heen?” vraagt Debby. “Hij gaat ook naar Florida”zegt Nikki. Debby begint de glunderen. Als ze bij de Wc’s zijn zegt Debby: “Eumm... ik hoef toch niet meer ik ga maar eventjes terug.” “Ok.”zegt Nikki. Debby gaat nog eventjes langs het winkeltje om wat snoep te kopen, en toevallig loopt Sander daar ook net naartoe. Ze begint te blozen, Sander ziet dat en moet lachen. Hij loopt naar haar toe en zegt,”: Schattig als je zo bloost Debby”. Debby begint nog erger te blozen en zegt.”: Ja sorry mare, ik vind jou best wel leuk. Ze draait zich meteen om want ze voelt dat ze zo rood als een tomaat is. “Nou ik ....” en hij kan zijn zin niet afmaken want er word omgeroepen dat ze gaan landen. Snel lopen ze terug naar hun plaatsen. “Zijn we nu al in Florida?”vraagt Kim. “Nee joh we moeten overstappen in Huston”zegt Debby. Ze maken hun riemen vast en leggen hun boeken weg. Ze zijn al redelijk snel geland, ze stappen snel uit want anders missen ze hun volgende vlucht. Sander loopt ook met hun mee, Debby voelt weer een tomaten aanval opkomen, dus probeert ze Sander niet aan te kijken. Ze lopen snel naar de Gate en ze zijn gelukkig nog net optijd. Ze geven hun koffers af en lopen door de slurf naar het vliegtuig. Sander gaat langs Debby lopen en pakt haar hand vast. Debby kijkt hem vragend aan van, vind jij mij ook leuk? En Sander knikt, samen lopen ze naar het vliegtuig. Helaas zitten de 4 vriendinnen vooraan en Sander helemaal achteraan. “Het is toch maar 2 uurtjes vliegen.”zegt Sander. Debby knikt en gaat op haar plaats zitten. In dit vliegtuig mogen ze niet lopen behalve als je naar de Wc moet, want dit vliegtuig is veel kleiner en als iedereen gaat lopen gaat het mis.
Na 2 uurtjes landen ze in Florida. “Debby, Debby, Debby. Wakker worden.”zegt Kim. “Huh wat, ben ik in slaap gevallen?” vraagt Debby. “Ja de hele vlucht heb je geslapen.”zegt Kelly. Ze lopen het vliegtuig uit. Debby ziet Sander nergens, waar zou hij zijn.. vraagt ze zich af. “Waar is Sander?”fluistert ze in Nikki’s oor. “Die is allang uit het vliegtuig, hij had een afspraak met een oom van hem dus hij moest opschieten.” “Gaan we snel ons hotel opzoeken, want ik ben echt heel erg moe en volgens mij ben ik niet de enige.”zegt Kelly. Snel lopen ze naar de balie voor huurauto’s, ze krijgen een auto en rijden snel naar hun hotel in Clear Water Beatch. Ineens horen ze een hele harde knal. Ze zien dat de auto naast hun is gebotst. Debby schrikt als ze ziet wie erin zit. “Maar dat is ........
Gr Tessa

of De naam debby veranderen in Valerie
goed plan jij & sander