Wees niet al te streng voor mij het is pas mijn eerste verhaal en ik ben ook pas net 13.
Hier komtie dan..
Edit: Omdat het msn gesprek nogal onleesbaar werd heb ik wat ze zeggen vet gemaakt.
Citaat:“Julia” Roept mijn moeder Angela “Rebecca is er” “Ik kom eraan” Ik ren snel naar mijn zolder kamer en pak mijn schooltas.. “Hè meis, alles goed?” “Ja zeker wel, en met jou? “Ja tuurlijk met mij altijd hè! Vandaag is het gewoon de laatste schooldag!” “Ja ik heb echt zo’n zin in de vakantie” “Maarja ik ga even mijn fiets pakken. En met die woorden loop ik naar de schuur. oliebol heeft Dennis nu alweer mijn fiets omvergegooid. Wat heb je nou aan zo’n broertje zeg ik met een diepe zucht. Ik gooi de fiets van Dennis om en pak mijn eigen fiets. “Kom op even door fietsen, anders zijn we weer laat en moeten we weer nablijven” We racen naar school en komen net 5 minuten voor de bel binnen.
Eindelijk gaat de bel, iedereen joelt en schreeuwt het is vakantie! “Vakantie vakantie vakantie het is weer vakantie” zingt Amber een andere vriendin van mij. We gaan snel naar buiten en gaan naar het fietsenhok, daar zien we dat 5 fietsen omgegooid zijn. Snel kijken we wie het gedaan heeft, en we zien Remco en Rutger lachen ze leren het ook nooit hé, je versiert iemand niet door haar te irriteren. Jammer anders waren het wel leuke jongens.
We pakken onze fietsen en rijden als een van de laatste de school uit.
“Ik heb echt zin in de vakantie” zegt Amber “Ja ik ook, 3 weken jongens strand en shoppen! Het kan niet beter.” Zeg ik terwijl ik bijna van mijn fiets af val. Rebecca ziet dat en barst in lachen uit. “Je moet echt eens leren fietsen” zegt ze met een big smile op haar gezicht. “Wie heeft er al ingepakt?” Vraagt Loes.. Loes is een beetje de stille van ons groepje. Maar we hebben wel veel lol met haar droge opmerkingen.
“Ik ben alleen naar de winkel geweest om wat tijdschriften voor in het vliegtuig te kopen.”Zegt Amber. “Ik heb nog helemaal niks gedaan. Ik ga het zo doen als ik thuis ben.” “Ik heb het ook nog niet gedaan, mijn moeder heeft al wel wat kleren gewassen. En ik heb er laatst nog een paar rokjes bijgekocht.” zegt Loes.
“Nou ik ga hier af, ik moet nog via de supermarkt, moet nog even wat salade meenemen.” “We bellen nog” zegt Rebecca
Ik loop naar boven en pak een weekendtas. Ik pak uit mijn kast een paar broeken, rokjes, truitjes en jurkjes. Niet te vergeten mijn nieuwe rokje, die staat zo leuk bij mijn zwarte pumps. Ook haal ik uit de strijkkamer mijn bikini, het is een witte en hij staat prachtig op mijn gebruinde huid waar ik erg trots op ben. Ik zoek mijn telefoon en bel Rebecca op.
R; hee meis,
J; hee
R; alles goed?
J; tuurlijk met mij altijd he!
R; Ben je al aan het inpakken?
J; ja wat heb jij allemaal al?
J; ik heb al 3 broeken 2 hotpants 3 rokjes 5 truitjes 2 jurkjes 2 bikini’s en de rest moet ik nog pakken.
R; ik ben al bijna klaar, moet alleen nog even een extra bikini van zolder halen en dan ben ik klaar.
J; wanneer ben je begonnen dan?
R; net toen ik thuis was. Maar ik had al mijn spullen al op bed liggen.
J; Oké, maar ik ga weer verder. Zie je morgen om half 8 op het station.
R; doei
Ik ga naar beneden waar de was mand staat. En ik pak er een paar strings en bh’s uit. Boven op mijn kamer bedenk ik me opeens dat ik vergeten ben om een paar sokken te pakken. Dus ik loop weer naar beneden. Als ik beneden ben hoor ik opeens gerommel bij de deur. Ik ga even kijken bang om een enge man te zien dus ik pak een deegroller die in de keuken ligt. Ik loop naar de deur en kijk door het spiekgaatje heen, en zie dat Dennis daar staat. Ik doe open. “appelflap Dennis waar ben je mee bezig, dat geluid is fiets eng.” Hij lacht me een beetje uit en zegt, Juul je moet toch echt eens lef krijgen. “Ik heb wel lef, in ieder geval lef genoeg om jou eens keihard op je hoofd te slaan.” Net op het moment dat ik naar hem toe wou lopen om hem met de deegroller te slaan komt Angela binnen. “Hoi mam.” “Hoi” “Waar liggen die nieuwe sokken van mij?” Daar was ik immer voor naar beneden gekomen. “Die heb ik op je bureau gelegd lieverd.” Ik loop weer naar mijn kamer en doe mijn sokken ook in de tas. Ik heb alles ingepakt dus ik ga even op msn. Kijken of er nog iemand interessant online is. Ha, Amber Josien en nog een paar zijn online.
Julia____[x] zegt: Heee meisyee vn myyy (L)
@mber -VAKANTIE:D- zegt: Ellooo schatJuhhhh
Julia____[x] zegt: AllesgOedd?
@mber -VAKANTIE:D- zegt: Jeazekerr metjou?
Julia____[x] zegt: Tuurlyk met my altyd he!
@mber -VAKANTIE:D- zegt: OkeedannG
Julia____[x] zegt: Al klaar metinpakke?
@mber -VAKANTIE:D- zegt: Jeazekerr
Julia____[x] zegt: Jeaa, ik nu 0okk
@mber -VAKANTIE:D- zegt: Kee, hoelaat m0esten we ookalweer op het station zijn?
Julia____[x] zegt: Om half 8 op perron 7
@mber -VAKANTIE:D- zegt: OkeeIk heb er eCht zsuper sin inn
Julia____[x] zegt: Jea iick ook
@mber -VAKANTIE:D- zegt: Jaa ik ook maar ik moet gaan
Julia____[x] zegt: Doeii houvnjheee(L)
@mber -VAKANTIE:D- zegt: Houookvnjouu(L)
Julia____[x] zegt: Julia [L] Amber Vooraltyd (L)
Amber ging offline, ik wou bijna gaan toen ik pling hoorde
Loes kwam online.
Loess;_____Zolang de zon nog opkomt & de aarde nog draait geloof ik nog in jij & ik zegt: Hee meis,
Julia____[x] zegt: Heeemeisyeevnmyy (L)
Loess;_____Zolang de zon nog opkomt & de aarde nog draait geloof ik nog in jij & ik zegt: Heb je zin in de vakantiee?
Julia____[x] zegt:Zekerz well
Loess;_____Zolang de zon nog opkomt & de aarde nog draait gelood ik nog in jij & ik zegt: haha jaaa ik ookk
Julia____[x] zegt: Is het uit met Richard?
Loess;_____Zolang de zon nog opkomt & de aarde nog draait gelood ik nog in jij & ik zegt: Jea :’(
Julia____[x] zegt: Hoe k0mt het..
Loess;_____Zolang de zon nog opkomt & de aarde nog draait gelood ik nog in jij & ik zegt: Hij was vreemd gegaan met Rachelle, daar ben ik vanmiddag 8ter gekomen. Dus heb ik het uitgemaakt.
Julia____[x] zegt: Das poedersuiker.. Wat zei hij toen je het uitgemaakt had?
Loess;_____Zolang de zon nog opkomt & de aarde nog draait gelood ik nog in jij & ik zegt: Hij zij; was het zo m0eilyk om er8ter te kome, wt ben jy toch een dom wyf..
Julia____[x] zegt: Wat een banketstaaf is hij zegg.. Je bnt beter af zonder hem.
Loess;_____Zolang de zon nog opkomt & de aarde nog draait gelood ik nog in jij & ik zegt:Jaa eigenlijk well. Ik ga mijn naam veranderen, anders denkt hij ook nog dat ik er verdrietig om ben. (wat ik eigenlijk ook ben maar dat hoeft hij niet te weten)
Julia____[x] zegt: Haha jaa,
Loess;_____ zegt: Wat zal ik in mijn naam zetten..
Julia____[x] zegt:Euhhh, ik weet een leuk rijmpje over players; Player zijn is niet stoer; Player zyn is niet moeilyk een player is gwn een mannelyke prutsmuts
Loess;_____ zegt: Jaa die ga ik in mij naam zetteDie is echt leip
Julia____[x] zegt: Ja heaaHeb ik vn iemands sb..
Loess;_____Player zyn is niet mOeilyk; Player zyn is niet stOer; een Player isz gwn een mannelyke prutsmutszegt: Tadaaaaa mijn nieuwe naam
hij is echt zo geweldig
Julia____[x] zegt: Maareeeh ik ga weer (K)
Loess;_____Player zyn is niet mOeilyk; Player zyn is niet stOer; een Player isz gwn een mannelyke prutsmutszegt: Okeeeeh tot morgee (K)
Julia____[x] zegt: Doeii Houvnjheeee
Loess;_____Player zyn is niet mOeilyk; Player zyn is niet stOer; een Player isz gwn een mannelyke prutsmutszegt: hOvjj
Julia____[x] zegt: Julia [L] Loes Vooralydd (L)
Loess;_____Player zyn is niet mOeilyk; Player zyn is niet stOer; een Player isz gwn een mannelyke prutsmutszegt: Zekerrs wy zyn niet te breacken!
Ik sloot MSN af maar liet de computer aanstaan zodat ik wat muziek kon luisteren.
Het liedje Promiscuous staat aan en ik zing een paar zinnen die ik inmiddels uit mij hoofd ken mee.
Ik kijk op de klok en zie dat het al half 10 is. Ik besluit naar beneden te gaan om Angela slaap lekker te wensen. Beneden zet ik even wat water op voor een kop thee.
“Hee mam, ik maak net thee, wil je ook?’’ “Ja lekker, wat voor thee, rooibos?” “Mij maakt het niet uit ik maak wel rooibos.” Ik ga naast Angela op de bank zitten. Net als ik zit hoor ik de fluitketel fluiten. Ik sta weer op en laat de thee trekken. Ik pak nog even een pak koekjes uit de kast. En loop met de koekjes en de thee naar de bank. We drinken de thee op en daarna meld ik dat ik vast ga slapen.
Ik kleed me om en als ik in bed lig denk ik, morgen is het zover dan gaan we naar Italië!

Ik heb er eCht zsuper sin inn 

Die is echt leip