[Foto] Blaadjes.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Mango_

[Foto] Blaadjes.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-06 18:19

Deze zijn al van een poosje terug, maar heb ze nog steeds niet geplaats. Ze zijn niet gemaakt met mijn eigen camera maar met die van m'n moeder. Een Canon Powershot A75. Lachen Als ik het goed heb. Vork

Genoeg gelul, foto's:

Afbeelding
1. Als eerste dan maar gelijk mijn minst favoriete. Veelste grijze lucht. En ik vind de bladeren er ook niet mooi op staan.

Afbeelding
2.

Afbeelding
3.

Afbeelding
4.

Afbeelding
5. Best leuk, al had ik liever dat hij net wat meer ingezoomd was, zodat het blaadje "groter" in beeld was geweest.

Afbeelding
6.

Commentaar is meer dan welkom. Ja Mits onderbouwd. Want aan alleen "mooi" heb ik niets. Haha!

[Edit] Ik ga ze even ergens anders uploaden. Het zijn nu bijna postzegels. Rolleyes

[Edit2] Gedaan. Foto's hebben een beetje heel zwaar geleden onder het uploaden. Ach gut

Soprano

Re: [Foto] Blaadjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 18:32

Ik vind ze nogal eentonig en 'gewoontjes'. Probeer eens andere composities en andere onderwerpen. Lachen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 19:32

Ik vind ze vaak te donker...omdat je tegen het licht in die blaadjes erop zet worden ze heel donker...dat is wel jammer...ik vind die laatste wel heel erg mooi!!

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 19:40

2 vind ik erg mooi!
De andere (3 en 4)zijn een beetje aan de donkere kant, waardoor het beeld meer naar de lucht toe gaat.
Bij 5 vraag ik me af waar het nou om gaat (ik weet het wel hoor): om het scherpe blaadje of om het geheel. Verder is de foto wel mooi.
6 is heel leuk, zo met dat hondje Clown
Verder natuurlijk iedereen zijn eigen smaak Knipoog

Wel een heel origineel idee! En de kwaliteit is heel goed!

arinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 21:14

De eerste is idd niet mooi dus die slaan we over Knipoog
2e : Mooi gedaan, ook met de wolken, geeft leuke foto
3e : Hier had je misschien iets meer kunnen uitzoomen Knipoog Nu kijk ik toch een beetje om de blaadjes heen om te kijken wat er verder nog op staat als ik niet wist dat het om de blaadjes ging Knipoog
4e : Zelfde als 2
5e : Wat je zelf al zegt iets meer inzoomen
6e : Misschien iets meer focussen op het blaadje en de hond wat "waziger" maken. Hond geeft leuk effect.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt en zoniet dan vergeet je het maar weer snel Clown