[Verh] Paarden & Vriendjes [!!tijdelijke titel!!]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Liins

[Verh] Paarden & Vriendjes [!!tijdelijke titel!!]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 21:28

Wat doe je als je je verveelt iid dan begin je te typen te typen en te typen en dan krijg je dus dit!
Special voor het eerste stuk 1765woorden!

‘KEELLLYYYYYYYYY, Doe het niet pleaseee!’ Ik kijk Kelly half lachend half smeekend aan. ‘Euhmm, Wat krijg ik ervoor?’ Vraagt Kelly met een grijns op haar gezicht. ‘Helemaal niks!!’ Schreeuw ik, gauw rukte ik me los uit de houtgreep van Kelly. En rende keihard naar Ginger haar stal. ‘Haai meisje’ een halve hinnik kreeg ik vervolgens terug. Ik deed het slot los en liep gauw naar de hoek van de stal toe en wachtte rustig af. Net toen ik zat kwam Kelly eraan gerent. Ginger begon met haar hoofd te schudden, Ze schrok blijkbaar van Kelly. Nogsteeds zat ik stil en rustig in het hoekje van de stal en luisterde ik naar wat Kelly tegen Ginger zij. ‘Hé Ging, jij weet denk ik ook niet Sab is ofniet?’ Het was even stil. ‘Nee dus’ hoorde ik Kelly zeggen. Ik hoorde haar weglopen en me naam roepen ‘SABRINAAAA’ ‘Waar ben je?’ Weer hoorde ik voetstappen, nu iets zwaarder. In één keer hoorde ik de stal los aan en kreeg ik een plak stro over me kop heen gegooid! ‘Whaaaaaaa’ ‘Zo’ zegt Kelly ‘Krijg je ervan, moet je je maar niet verstoppen haha’ Lachend liepen we gearmd de stal uit. Nog steeds zat ik onder het stro en schudde me even uit. ‘Hé maar Kel’ ‘Ja’ kwam er lachend uit haar mond. ‘Hoelaat spreken we morgen af om naar Bluster te gaan’ ‘Euhmm, Rond 20:00 bij mij? Dan kunnen we bij mij verkleden enz.?’ Ja is wel goed! Zie ik je dan’ ‘Prima! Tot morgen’ ‘Joo Tot morgen!’ Snel pak ik me fiets en race ik naar huis toe. Eenmaal thuis gooi ik me fiets in de schuur en draai de schuur opslot, Gauw loop ik naar binnen toe. Het eten staat al klaar, ‘Sabrina, de volgende keer ben je eerder thuis want e bent elke da te laat thuis! Het moet een keer afgelopen zijn’ ‘Ja sorry mam maar Kelly en ik waren de hele tijd aan het ouwehoe*en op de strobaal’ ‘Kind, ga zo eerst maar eens bezig met je huiswerk want die paarden gaan de heletijd voor, je moet aan je toekomst denken!’ *zucht* ‘Maar mam ik kan Ginger toch niet 2dagen stil laten staan en dan de stal niet doen!’ ‘Meis, dat hoeft ook niet Als jij gewoon zorgt dat elke dag netjes je huiswerk af is dan kan je daarna na Ginger toe. Sabrina kijkt bedenkelijk voor zich uit en denkt, ‘Hmm ergens heeft ze gelijk!’ Gauw schept ze paar aardappels en wat broccoli op en schokt het gauw naar binnen toe. ‘Jeetje kind! Eet toch wat rustiger! We hoeven de trein niet te halen!’ ‘Nou euhh mam ik wou zo eigenlijk nog even naar het plein gaan?’ ‘Sabrina! Je weet dat ik niet wil hebben dat je bij die verslaafde zit!’ ‘Maar mam, Kelly zit daar toch ook!’ ‘Dus als Kelly tussen de haaien springt doe jij dat ook?’ vraagt moeder met een vragend gezicht. ‘Jaaaa’ antwoord ik vol zelfvertrouwen. ‘Om haar te redden!’ Hierbij trekt Sabrina een heel wijs en eigenwijs gezicht . Moeder schud een paar keer met haar hoofd en wijst dan naar haar eten ‘Volgens mij moet je dat nog opeten?’ ‘Nee hoor’ zegt Sabrina ‘Ik zit vol’ Moeder lacht en zegt ‘Dan ga je nu douchen en je kamer opruimen’ ‘Oke’ Sabrina loopt met tegenzin naar boven toe en ploft neer op haar bed en laat haar hoofd in haar kussen vallen. Pfff denk ze bij zichzelf, eigenlijk heb ik een super druk leven! En me paardje Ginger en uitgaan en jongens en Pfff eigenlijk best druk maargoed, zolang ik het allemaal reed vind ik het prima! ‘Oja jullie kennen Ginger nog niet hé! Ik zou even vertellen wie ze is!’ Ik heb Ginger gekregen van me moeder als verassing voor me goede rapporten! Ginger is een merrie van 1.63 hoog en heel erg elegant, ze is koffievos en heeft een kolletje en 2witte achterbenen! Een mooier paard kan ik me niet herinneren! Opeens schrikt ze van zichzelf, ik moes me kamer opruimen! Sabrina begint in het rond te graaien en heeft binnen een paar seconden haar handen vol met kleren make-up en de hele mikmak. ‘Pfff’ ‘Ik maak er echt altijd een klerezooi van!’ Gauw gooit ze de vieze was in wasmand en legt ze alle make-up in het laatje en haar kamer is direct een stuk schoner en netter. Sabrina tovert een glimlach op haar gezicht en loopt vrolijk naar de douche toe, kleed zich uit en doucht al zingend mee met het liedje Londen Bridge van Fergie ‘How come every time you come around, My London London Bridge want to go down, Like London London Londen want you to go down’ Met 10minuten is ze klaar en stapt ze fris onder de douche vandaan. Met een handdoek om haar lichaam loot ze gauw naar haar kamer toe en trekt haar jockingpak aan en maakt een vlugge staart in haar haar en doet vluchtig wat mascara op haar ogen. Ze kijkt tevreden in de spiegel en loopt naar beneden. ‘Zo dame, wat loop jij er netjes en kampe annie bij dan?’ ‘Mam, dat hoort zo tegenwoordig leef toch is met de tijd mee!’ Sabrina schiet in de lach en pakt een glas en de cola uit de koelkast en schenkt het glas helemaal vol en drinkt hem in 1x op! ‘Zo jij had dorst?’ Sabrina knikt en zegt vervolgens ‘Mam morgenavond ga ik naar Bluster toe met Kelly en wat andere. ‘Met wie dan?’ ‘ja met wat van school!’ ‘Ohhh oke is goed meid’ Sabrina glimlacht naar haar moeder en loopt weer naar boven toe! Zo denkt ze even wat afleiding even op msn! Algauw heeft ze zich aangemeld en vliegt er en venster omhoog

Kelly( * ) ,, ;; Sab me best dinnie!(K) zegt :
Heeyy Meiiisz !

Sabrinaa( F ) || Ginger My Meisiie!(L) zegt :
Haaii Kell !

Allus g0ewd?

Jaaa en met j0uw dann?

Ja ook! En mag je n0gh Meej naah Bluster?

Ja tuurlijk ! Je kent me moeder he! Eerst twijfelenn En dahn Mag ut!

Oh beter! Maar m0rguhn 20:00 bij mij hea ?!

Ja! Ik ben er tussen 8 en kwart over 8 want heb m0rghn spriingles,tot en met half 8! Dussszz,,,

Oke! Is g0ewd t0t m0rghn! ( K ) ( K ) Hvjj

Zelfde!! ( K )

Sabrina sluit msn weer af en gaat maar televisie kijken. Hé denkt ze American Next Topmodel is erop! Yesss! Ze ziet nog net dat Jayla afvalt en grinnikt. ‘Haha had ze nodig lelijk persoontje!’ Ze moet vervolgens om zichzelf lachen en zapt dan verder naar tmf. ‘Pfffff, weer geen leuk liedje’ ‘Noujaa dan maar keertje richting bed, het is onderhand al kwart over 10’ Eemaal in bed kreeg Sabrina een smsje. ‘Hee Sgatjuh, Ik zie je morgen in de bluster he! Tot morgen. XxMijj’’ Het nummer was niet van Kelly. Sabrina springt uit bed en rent naar beneden, pakt de telefoon rent weer naar boven laat zich op haar bed vallen en belt Kelly vervolgens. ‘Met Kelly!’ ‘Ja met Sabrina, weet je ik kreeg toenet een heel raar smsje’ ‘Nou vertel Sab!’ Sabrina leesde het smsje voor en het was even stil aan de andere kant van de lijn ‘Hmm, ik heb geen idee.. Sms gewoon terug van ja wat voor kleren heb je aan dan kan ik je herkenen ben benieuwd wie je bent’ ‘Ja das een goeie ik ga direct smsen tot morgen he!’ ‘Jup! Morgen 20:00 bij mij he!’ ‘Ik zal er zijn!’ ‘Doegg’ ‘Doeiiiii!!’ Sabrina hangt op en loopt naar beneden om de telefoon terug te leggen. ‘Waarom bel jij nog zo laat?’ Komt er uit moeders mond ‘Was even belangrijk!, Weltrusten..’ ‘Welstrusten meid’ Sabrina loopt moe naar boven toe en laat zich op bed vallen, draait zich om en valt langzaam aan in slaap.
‘poedersuiker vogel!!!!!’ Sabrina word wakker van een vogel die voor haar raam loopt te bleren. ‘Grrrrrr, stom dier!!’ Sabrina trekt de deken over haar hoofd. ‘Pffffff, nog maar half 11’ Boos stapt Sabrina uit bed en loopt naar de douche, gooit een plens water in haar gezicht en loopt naar beneden. ‘Hé meis ben je al zo vroeg wakker?’ vraagt moeder. ‘Ja zo’n poedersuiker vogel maakte me wakker’ ‘Ja dat is niet leuk meid, Maar je hebt vandaag springles dus dat vrolijkt je wel weer op toch?’ ‘Ja hoor mam, maar daarna a ik direct door na Kel omdat we nar bluster gaan he!’ ‘Ja hoor meid!’ Sabrina maakte gauw een broodje en pakte een beker melk en ging voor de tv zitten. ‘Pffff is er ook weer is niks op televisie’ Met een diepe zucht zette Sabrina haar lege beker op tafel en pakte vervolgens haar broodje en schokte die naar binnen toe. ‘Zo ik heb me buikje weer vol!’ Ze liep naar boven toe en pakte haar kleren en makeup spullen en liep richting douche. Snel stapte ze onder de douche, kleede zich aan, maakte zich op en liep naar beneden. ‘Mam, ik ga naar Ginger toe’ ‘Is goed meid!’ Sabrina pakte haar fiets uit de schuur en reed gauw naar Ginger toe. Na 10minuten fietsen kwam ze dan eindelijk bij de manege aan. Ze begroete een aantal meiden en liep naar Ginger’s stal toe. ‘Hé Meisie, zin in een ritje’ Sabrina liep naar de zadelkamer toe en pakte de spullen. Ze poetste haar goed en deed vervolgens het halster om en zette haar even op de wei, dan kon ze zelf even gauw de stal doen. Sabrina keek op haar horloge en zag dat het al half 3 was. ‘oliebol’ dacht ze. ‘Mijn les begint al om half 5 en wil ook nog het tuig invetten en de waterbak schoonmaken!’ ‘Nouja dan moet ik maar even opschieten’ Snel begon ze aan wat ze wou doen en haalde Ginger daarna gauw op. Het was precies kwart over 4. Sabrina haalde nog gauw een brostel over Ginger heen en legde het Springzadel plus nieuw ankydekje erop. Deed haar hoofdstel in en liep gauw richting bak. Wat ze daar aantrof schrok ze heel erg van!

Word vervolgt.. [Als jullie dat willen]

_Martine_

Re: [Verh] Paarden & Vriendjes [!!tijdelijke titel!!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 21:53

Nagelbijten / Gniffelen spannend! wat treft ze daar aan!

xXxBanjeRxXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 21:56

ben eigenlyk wel heel erg benieuwd Haha! klinkt leuk en verder ben ik niet zo bekend met verhalen Bloos

verder dus Haha!

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 16:48

goed verhaal

ik wil meer Tong uitsteken

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-06 17:58

Hierbij deel2 ! Lachen
deel 3 is ook bijna klaar!

Deel 2
Er lag een jongen op de grond met allemaal bloed aan ze hoofd en ze zag ‘Sky Fire’ nog net over de bakrand springen en richting weg galopperen! Snel riep ze naar Anneke haar lesgeefster dat ze achter Sky aangaat. Anneke knikt, Sabrina stapt op en spoort Ginger aan tot draf. Ze keek het weiland door dat los stond, Sky was keihard aan het heen en weer galopperen en had het gat in de hek gelukkik nog niet gezien! Sabrina reed zo snel ze kon in draf naar Sky toe. ‘Hooo maar jongen, je bent braaf kom maar’ Sky stond stil en blaasde een paar keer hard en Ginger vond het maar eng! ‘Kom maar jongen dan mag je naar stal’ Met dat ze het laatste woord had gezegd greep ze de teugels, en nam ze Sky mee alrijdend op Ginger. Anneke zat al van verre te kijken en Sabrina zag nog net de ambulance wegrijden. ‘Pfooee’ ‘Gelukkig’ zegt Anneke en kijkt Sabrina dankbaar aan! ‘Ik dacht even dat we onze beste hengst kwijt waren.’ Sabrina stapte af en reikte de teugels van Ginger aan Anneke. ‘Wil jij Ginger even instappen aan de lange teugel tot ik weer terug ben’ ‘Ja tuurlijk, mag ik dan ook je cap’ vraagt Anneke. Sabrina knikt en doet haar cap af en geeft hem aan Anneke. Sabrina loopt met Sky Fire aan de hand door de manege naar zijn stal toe in het luxe gedeelte ze zet hem in de poetsplaats en haalt het zadel eraf en legt dit in de zadelkamer neer. Direct pakt ze het halster en loopt terug naar het paard toe. Haalt het hoofdstel af en doet vervolgens het halster om. Ze draait de kraan los en begint het schuim van ze lichaam te spuiten. Sky fire vind het maar fijn en begint ontspannen te staan, Sabrina lacht ‘Jongen toch hoe komen ze er zo bij om jou te gebruiken voor waarschijnlijk een beginner?’ ‘Nouja het is niet mijn keuze geweest dus tjaa’ Snel trekt ze de zweetmes eroverheen en pakt de zweetdeken die ze al had klaargelegd legt die op ze lichaam en zet hem op stal. Ze loopt zelf nog gauw even naar de kantine om te zegen dat ze de deken er over een kwartiertje af moeten halen, omdat ze nu zelf les heeft. Grieta de kantinevrouw kijkt haar raar aan, ‘Er is vandaag geen les hoor?’ ‘Nee?’ Vraagt Sabrina met een raar gezicht. ‘Hmm zou het even aan Anneke vragen!’ Sabrina loopt gauw naar Anneke toe en kijkt op de klok al kwart over 5. ‘Hee Anneke is er vandaag les?’ ‘Nee Sab er is eigenlijk vandaag geen les, maar omdat jij Sky Fire hebt gered krijg je wel even privé-les!’ ‘Oke dan, Super!!’ Snel stapt Anneke af en loopt naar Sabrina toe en geeft haard e teugels en de cap. Sabrina stapt snel op en zet direct de draf aan. Ze begint voor zichzelf figuren te rijden en overgangen. Ginger is lekker ingelopen denkt ze dan bij zich zelf. Ze ziet dat Anneke al een klein parcoursje heeft opgebouwd en springt ene klein hindernisje van lager dan 50cm. ‘Ja prima Sab!’ ‘Heel netjes zorg alleen dat je je foto niet naar buitendraait!’ ‘Oke’ Komt er uit de mond van Sabrina. Na ongeveer ander half uur intensief een parcours van 1.10m te hebben gesprongen vind Anneke het genoeg en mag Sabrina uitstappen. ‘Pfooee meis, dat was een zware les hé’ Ginger brieste een beetje en schudde zich uit Sabrina ging alle kanten op en viel er bijna af! ‘Hahaha Doe je voorzichtig met mij!’ Na ongeveer een halfuur te hebben gestapt geeft ze Ginger een klopje, stapt af en loopt richting haar stal. ‘Ik heb je mooi droog gestapt meisie!’ ‘Dan hoef ik je ook niet af te spuiten’ Gauw haalt Sabrina het zadel en hoofdstel eraf en hangt haar pad uit in de zadelkamer en legt de rest van de spullen in haar kast. Ze kijkt op haar mobiel hoe laat het is ‘oliebol’ ‘Al 18:00, Pfff dat word opschieten!’ Zet Sabrina ze geeft Ginger gauw een kus en loopt naar de kantine toe zegt tegen iedereen Doei en rent bijna naar het fiets toe. Ze springt op haar fiets en racet naar huis toe, Onderweg denkt ze in één keer van wat was er nou met die jongen gebeurt? Nou dat vraag ik morgen wel denk ze bij zichzelf. Snel raced ze nog harder naar huis om kwart over 6 was ze thuis en maakte gauw een broodje, Ze zag nog een briefje op tafel liggen dat haar moeder naar Maaike is. Toen ze haar broodje op had rende ze gauw naar boven toe om haar spullen te pakken. Eenmaal weer beneden drinkt ze nog gauw een beker melk en vliegt weer naar buiten toe en racet naar Kelly toe. Tegen kwart over 7 was ze bij Kelly en klopte aan. ‘Hee Sabrina!’ De deur vloog los. ‘Hee Kel!’ ‘Kan ik me hier even douchen?’ ‘Ja tuurlijk’ antwoord Kelly! ‘Je weet de weg hé!’ Sabrina schud lachend haar hoofd en begroet de ouders van Kelly nog even die in de woonkamer zitten. Snel loopt ze naar boven toe en vangt nog net een gesprek op! ‘ dat in de deur naast de douche gaande is! ‘Ja joh Kell heeft een knappe vriendin!’ Even valt er een stilte.. ‘Ze is hier bijna elke dag joh!’ ‘Ze zou vandaag nog komen ze zouden naar de Bluster aan!’ ‘Oh, dus wij weten wat we vanavond aan doen hé!’ Ze hoort een andere stem heel hard lachen en zegt ‘haha ja, maar ik weet helemaal niet hoe ze eruit ziet?’ ‘Wacht’ hoor ik Menno zeggen. ‘Op Kelly’s kamer hangen wel foto’s van hun samen!’ ‘Oh mooi’ zegt de andere stem weer. Ze hoort de deur van Kelly’s broer open gaan en zelf blijft ze stokstijf in de trapgat staan. Algauw loopt Menno al weer terug met een paar foto’s. De deur gaat weer dicht. ‘WHO Men, je hebt geen woord gelogen!’ En nu maar hopen dat ze jou ook wat vind! Zegt Menno. Gauw loopt ze door naar de douche en draait die op slot. Even is het stil in de andere kamer. Sabrina denkt bij zichzelf volgens mij ging het over.. Mij!! Snel kleed ze zich uit en stap onder de douche. ‘Ohhhhh lekker’ Die warme straal op me lichaam. Snel wast ze haar haar en lichaam en stapt onder de douche weg en droogt ze vlug af. Ze trekt haar nieuwe kleren en keurt zichzelf even voor de spiegel. Een leuke heupspijkerbroek met een spaghetti truitje met open rug! Nou nog me haar denkt ze bij zichzelf. Ze draait de deur open en loopt vluchtig door naar Kelly’s kamer en pakt een borstel en begint haar lange haar te kammen. Ze doet er ene knip in en bekijkt zichzelf in de spiegel. Algauw ziet ze de make-up niet liggen en roept naar beneden ‘Keelllllllll! Waar lig je makeup?!’ ‘In het laatje bij me bed’ word er terug geroepen!. De deur van Menno’s kamer gaat langzaam los en Menno’s hoofd steekt naar buiten Sabrina lacht met een brede glimlach en rent dan gauw naar Kelly’s kamer toe. Snel maakt ze zich op en als laatste smeert ze ene laag lippgloss op haar lippen en bekijkt zichzelf nog een keer. ‘Hmm zegt ze ik mis nog wat? Maar wat weet ik niet’ Ze kijkt door de kamer heen en ziet een riem liggen! ‘Ja dat mis ik!!’ Snel pakt ze de riem en doet hem om! ‘Oke zo ben ik er klaar voor’ Snel loop ze naar benenden en kijkt op de klok. Precies 20:00! ‘Ik ben er klaar voor hoor Kel!’ Kelly lacht breed en zegt ‘zullen we dan maar gaan?’ ‘De andere zeiden dat ze om kwart over 8 bij de ingang wachten!’ ‘Ja is prima’ zegt Sabrina en samen lopen ze de deur uit richting de stad. ‘He maar Kel, Bluster is pas vanaf 17 en wij zijn bijna 16. We komen er nooit in!’ Óh jawel hoor’ Zegt Kelly. ‘Hoe dan?’ ‘Je liefst glimlach opzetten en doorlopen!’ Sabrina schud haar hoofd en samen lopen ze door al pratend over wat ze gaan drinken! In de kamer van Menno gaat het gesprek verder. ‘WHO dat is echt wel een knap meisie’ zet de andere stem. Je hoort Menno grinniken en zeggen Mike ik lieg nooit over meisjes!’ ‘Kom wij gaan ons ook klaarmaken dan gaan wij ook richting Bluster!’
Kelly en Sabrina stonden voor de Bluster te wachten met alle andere en liepen na ongeveer 5min samen naar binnen toe. Eenmaal binnen werd er al leuke muziek gedraaid en keek iedereen Sabrina’s kant op. Opeens trilde Sabrina’s mobiel. Sabrina trok Kelly mee naar de wc en pakte haar mobiel en zag 1nieuw smsbericht. Ze keken elkaar aan en Sabrina opende het smsbericht. En las het volgende ; Hey Sgatjuh wat heb je een mooi shirtje aan en een mooi broek. Ach jij bent 1 en al mooi ik kom straks wel naar je toe! Kusje mij.. Kelly keek naar Sabrina en zij kom op we gaan dansen. Kelly pakte de deurklink en wou de deur los doen maar dat lukte niet. Kelly begon harder aan de deurklink te trekken en de duwen maar hij wou niet los. Bang keek Sabrina Kelly aan en zij ‘Volgens mij zitten we opgesloten!’

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 20:43

Wat een leuk en mooi verhaal!
Echt geweldig!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 07:31

Dank jullie wel! Lachen
Morgen of overmorgen of heeeeeeeel misschien vanavond komt het derde deel, ik moet vandaga weer naar school en al die oliebol Tong uitsteken dus haha

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 15:58

48x bekeken en maar 3 reacties :'( *kijkt sip*

Murkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 16:16

leuk verhaal wanneer komt het nieuwe stuk?

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 16:28

Ik ben bezig met het nieuwe stuk Knipoog zit op 750woorden..
Hoop dat ik vanavond nog nieuw stuk kan plaatsen!
Maar als ik zo weining reactie blijf krijgen ga ik niet doortypen

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 18:32

Oh je moet wel blijven door typen hoor!
Al moet ik mensen naar het topic slepen!

Evaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 18:48

Heel leuk verhaal!
Ga maar snel door, ben zeééér benieuwt!!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 19:43

Alsjullie!! heb niet super goed op de spellingsfouten elet vanwege een film die er nu op is save the last dance!!

Sabrina keek Kelly geschrokken aan en begon aan de deur te trekken trappen slaan alles wat ze maar kon bedenken. Toen opeens roepte iemand aan de andere kant van de deur. ‘Hey meiden! Doen jullie even voorzichtig! Wacht maar even ik help jullie!’ Sabrina en Kelly keken elkaar aan en gingen maar tegen de muur aan zitten wachten met 5min was die weer terug en had Sabrina de ‘Geheime aanbidder’ terug gesmst dat ze opgesloten zat in de wc en iemand hun kwam helpen. Algauw kreeg ze een sms terug met daarin ; ‘’Hey Sgatjuh om 11uur kom ik naar je toe! Kusjes mij’’ Sabrina liet Kelly het smsje lezen en Kelly zij vervolgens “Oh Sabrien! Wat cool het is nu 9uur dus je kunt nog 2uur lang uit je dak gaan met andere jongens!” “Haha even rustig he, Ik ken die jongen heel niet dadelijk is het me een nurd baahhh” Kelly deed haar mond los om wat te zeggen maar de deur vloog los. Inplaats van wat te zeggen vloog Kelly Sabrina om de hals heen en bedankte ze de medewerker van de discotheek. Snel liepen ze over da dansvloer heen en vertelde ze de andere waarom ze niet terug kwamen, Iedereen lag helemaal dubbel van hun verhaal en ging daarna met ze allen naar de dansvloer om lekker los te gaan op de muziek!
Sabrina keek telkens om zich heen om te kijken of er iemand naar haar keek. Toen ze naar de ingang keek zag ze Kelly’s broer Plus een andere jongen binnen lopen. Sabrina tikte Kelly aan en zij ‘Hey je broer! Met een euhh wel mega knappe jongen!’’ Kelly keek heel langzaam opzij en riep ; “MENNOOO vieze rotjonk! Waarom moet jij altijd overal heen gaan waar ik heen ga SUKKEL!” Sabrina bleef van een afstandje naar die andere jongen kijken en nam hem goed in haar op! Fel blauwe ogen met wat donkerde haard beetje lang brede schouders.. “Hmm” zei ze. “Dus een gespierde jongen!” Opeens keek de jongen ook naar haar! Sabrina keek gauw weg en bestelde wat te drinken. “Smirn off alsjeblieft!” “Alsjeblieft dame zij de barman, dat is dan 3muntjes” Sabrina gaf de barman 3muntjes en begon te drinken. Opeens zat die jongen naast haar. Sabrina deed net of ze hem niet zag en opeens zij de jongen. “Haai ik ben Mike, een vriend van Menno!” “Hey ik ben Sabrina vriendin van Kelly!” “Haha dat wist ik al hoor!” Sabrina kreeg een rood gezicht en draaide gauw weg, alhoewel hij haar rode gezicht toch niet kon zien vanwege de discolampen. “Heb je zin om te dansen?” vroeg Mike “Haha ik heb me smirn off nog!” antwoordde Sabrina. “Oh.. dan bestel ik er ook wel één, en als we hem dan ophebben dan gaan we dansen goed?” “Ja hoor prima” kwam eruit Sabrina’s mond. Opeens hoorde ze haar naam, Ze keek om zich heen en zag Kelly. “Wacht even hoor Mike, ik moet even naar Kelly toe” Sabrina liet haar smirn off staan en liep naar Kelly toe. “Wat moet jij bij Mike dan” vroeg Kelly met een grijnzend gezicht. “Ja hallo! Hij kwam ineens naar mij toe en tegen mij te praatte , en we gaan zo dadelijk dansen” Antwoord Sabrina met een big smile! “Hahaha, denk je ook nog aan je smsvriend!” zegt Kelly “Och was ik al zowat vergeten! Hoelaat is het dan?” Antwoord Sabrina Kelly kijkt op haar horloge en ziet dat het half 10 is ”dus nog ander half uur” Antwoord Kelly. “Mooii!, ik ga weer naar Mike toe!” “Veel plezier he Sabrien!” Lacht Kelly haar na! “Haaii daar ben ik weer!” “Oke dan”Antwoord Mike Sabrina drinkt auw de laatste paar slokken uit haar flesje en trekt Mike mee naar de dansvloer en ze beginnen met me kaar te dansen. Mike komt steeds dichterbij Sabrina terecht en opeens word har liefelingsnummer gedraait Fergie met London Bridge. Sabrina begint om Mike heen te dansen en Mike lacht zich helemaal kapot. Als het liedje eenmaal is afgelopen pakt hij Sabrina bij haar hand en kijkt haar in haar ogen. Oh mijn god denkt ze, Wat een super super super mooie blauw ogen. Sabrina stond daar en kon wel wegslijmen van zijn ogen! Mike bukte een stukje en Sbarina deed haar ogen al dicht en dacht ja toe maar toe maar kom maar dichtbij… Toen pakte Mike haar plots bij haar bovenbenen pakt en gooit haar over zijn schouder en rende heel de dansvloer rond! Sabrina dacht dat ze nooit meer bij kwam van het lachen. “MIKEEEEEEEEEE, Stooopppp, zet me neer alsjeblieft” smeekde Sabrina. Mike stopte met rennen en zette Sabrina neer. Sabrina keek hem aan en zij op een plechtige toon “Dank u well !” Mike begon te lachen en gaf haar een vluchtige kus draaide zich om en liep weg. Sabrina stond als versteent op de dansvloer en bleef alleen maar kijjken. Hij hij ku-uste me.. Ze schudde haar hoofd en liep gauw achter hem aan. Ze tikte hem op ze schouder en zij “Niet meer?” op en grinnekende toon Mike begon te lachen en zij “Nou kom maar op dan!” Sabrina twijfelde een moment en begon hefig met hem te zoenen. Iedereen op de dansvloer begon te uichen en schreeuwen! Kelly zag het ook en begon nog harder te schreeuwen. Toen ze eindelijk klaar waren wisselde ze telefoonnummers uit en het was precies 23:00 Oh oliebol denkt ze. “Euhh Mike.. ” “Ja schatje!” “Ik euhh een jongen die smste mij en dit en dat en nu komt die om 23:00 naar mij toe dus?” zegt Sabrina met een schaam gezicht. “Geeft niet meid ik ga wel stuke verder weg staan” Sabrina keek hem dankbaar aan gaf hem gauw een kus en ging op de barkruk zitten. Om 10 over 11 tikte iemand haar op haar schouder.. In eerst instantie schrok ze ze af een diepe zucht en draaide zich om. Wat ze toen zag zou ze nooit vergeten. “Timm!” Sabrina keek hem raar aan. “Ben jij diegene die mij telkens smst!?” “Ja sorry maar ik wist niet hoe ik het anders kon zeggen hoe leuk ik je vond en hoeveel ik van je houd” zegt Tim op een zielige toon. Sabrina voelde de woede opkomen en dacht oke Sabrina rustig doen en rustig praten.. “HOE DURF JIJ HET LEF TE HEBBEN MIJ OP ZO’N MANIER LASTIG TE VALLEN!!! DAT HAD IK NOOOIITTT VAN JE VERWACHT!!” zegt ze op een super super kwaade toon. Naardat ze dat had gezegt kwam Tim dichter naar haar toe en probeerde die haar een kus of iets dergelijks te geven. Ineens hoorde ze “AAHHHHH” en zag ze Mike op Tim inslaan. “MIKKKEEEEEE WAcHTTTTTTTT RUSTIGGGGG” Mike sloeg Tim nog één keer en keek Sabrina aan en pakte haar bij haar hand en trok haar mee naar de wc’s. Sabrina keek nog steeds wonderbaarlijk naar Mike, toen Mike haar eindelijk los liet vroeg ze : “Wat deed je nou!” Mike antwoorde “Hij wou je zoenen!!” “Ja maar ik wou hem wegduwen!! Dat slaan was nergens voor nodig geweest!!” “Maar lieverd ik wil jou niet kwijt!! Ik ken je nog maar net maar je bent nu al de ware voor me!” zegt Mike op een zielige toon. “Weet ik! Maar alsjeblieft doe rustig oke!” “Ja Schat zal ik doen!” antwoord Mike terug. Nadat die dat had gezegt gaf die Sabrina een kus en liepen ze hand in hand naar de dansvloer toe. Tim was allang naar huis toe die had een blauw oog bloedlip en de hele mikmak! Er kwam een slowliedje op en Sabrina en Mike gingen slowen. “Maar Sabrien!?” “Ja schatje” antwoord Sabrina terug “Wie is Tim eigenlijk?” “Euhmz, Ik ken hem van de lagere school toen vond die me al leuk en viel die me lastig maar toen een tijd niks meer vna hem gehoort sinds kort dus!” Zegt Sabrina op een zeur toon. “Ohhhh Over zoo! Oke nee ik dacht al namelijk!” Antwoord Mike terug. “Niks achter zoeken hoor is niks aan de hand!” zegt Sabrina met een bigsmile! “Nee hoor schatje!” en snel drukt Mike een kus op haar mond! Kelly kwam eraan lopen, Sabrina zij tegen Mike dat ze zo weer aankwam. En ze liep naar Kelly toe “Aahhhhhhhhh, heb je nou wat met Mike dan?” vroeg Kelly op een snicky manier. Sabrina begon te lachen en antwoorde “Hahaha week veel, ik sms hem wel even!” Sabrina pakte haar telefoon en tikte het nummer van Mike in en begon te typen. ‘Heej liefie, hebben we nou wat ofniet? Kiss Sabrien’ Sabrina zuchte en drukte op verzenden. Ze zuchte weer diep en liep met Kelly naar buiten toe om te wachten tot ze sms terug kreeg met een paar minuten kreeg ze alweer een smsje terug ze zuchte weer diep en opende hem! ‘Hahah denk je nou echt, dat ik wat met jou begin! Ik had alleen even zin om te zoenen en te meppen! Vonk leuk snap dat dahn Maargoed ik peer um weer gaah naar huis toeh Aju hee!’ Temee dat ze het las sprongen de tranen haar in de ogen en kwam hij naar buiten lopen..

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 19:53

Leuk stukje weer, Wat zielig voor haar..
Er mijn niet zo heel veel spelfouten opgevallen

Ik ben saved the last dance ook aan het kijken! Kei leuk!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 19:55

Hahaha Ja maar ik ben druk met typen voor het volgende stuk maar ben inspi loos! Vork Duss maar ik ben hem ook aan het opnemen dus kan hem morgen nog zien Lachen

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 19:56

Fijn dat je weer bezig bent met een nieuw stukje!
Gaat lekker snel!

Evaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 20:07

Oee weer een lekker stuk!
Ben benieuwt! Ja

Lady_Tamzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 11:15

super mooi verhaal Haha!

samira_jinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 16:11

supper leuk verhaal:-)

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 16:36

goed stuk Haha! ach ik vind het echt zieliig Tong uitsteken

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-06 16:56

Hahaha, a ik wou een andere draai aan het verhaal even maar het liep toch anders! Me vingers deden andere dingen! Tong uitsteken

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 13:02

Leuk verhaal zeg ! *LOL*

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 20:43

0 inspi!
Stuk komt morgen of overmorgen pas!

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 16:08