Teller van camera op nul zetten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

frenia

Teller van camera op nul zetten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 13:43

Ik heb sinds oktober vorig jaar mijn huidige camera: een HP photosmart r717. Nu heb ik al zo'n 7500 foto's getrokken. Was eigenlijk altijd erg tevreden over de kwaliteit van de camera: altijd scherpe plaatjes, eender of het portret, macro, actie of... was, ook bij alle weersomstandigheden.
De laatste tijd maak ik echter steeds vaker wazige foto's: hoewel de fotograaf nog dezelfde is Tong uitsteken en de instellingen ook gewoon hetzelfde aangepast worden... lens is proper etc... ik schiet ook nog steeds tussen de wazige door scherpe plaatjes...

Nu kwam iemand me zeggen dat alle electronica (dus ook digi's) een ingebouwde teller voor levensduur heeft en dat ik dus eigenlijk gewoon de teller zou moeten terugdraaien en dat de camera dan weer feilloos zou werken...volgens hem kon dat heel goed en had hij ook al ergens gelezen hoe het moest, maar hij wist het fijne niet meer Rolleyes

Ik wil me sowieso een nieuwe camera kopen, maar vind het anderzijds wel belachelijk dat een camera van 300 euro nog niet eens een jaar kan meegaan Bloos! Boos!

Dus nu wil ik graag die teller op nul zetten... wie kan me helpen???

Lielle

Re: Teller van camera op nul zetten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 08:58

dubbelpost met UK