Foto 1: Wel mooi hoor! Jammer van 't stukje boom links nog, en hij is ietsje scheef. Ik zou 'm zelf nog ieeetsje naar links draaien in photoshop/fitre of psp, oid.
Foto 2, 3 en 4: Allemaal vrij saai + scheve horizon bij 2 en 3. Nou is scheve horizon eigenlijk iets zeikerigs, maar bij bepaalde foto's vind ik het wel 'horen' (bij deze dus wel). Ik zou zelf bij de zee iets spannendere composities uitzoeken, probeer maar eens iets 'gewaagds' te doen gewoon! (:
Foto 5: 't Idee is erg leuk, jammer dat de bomen (vind ik) net iets te licht zijn, kan je met 'n bewerkingsprogramma 't contrast niet ietwat proberen te verhogen?
Foto 6: Vind ik weer leuk, deze is stukken origineler dan 2 tm 4! Ook hierbij vind ik de scheven horizon wel wat storen.
Foto 7: Kijk dit vind ik nou leuk! Compositie vind ik erg stoer zo, ik vraag me af hoe 't eruit ziet als je de horizon even rechttrekt ook bij deze? En jammer dat je randje rechts over een persoon heen gaat net!
Foto 8: Jammer van de horizon plus dat ik graag wat meer contrast had gezien.. maar dat zijn allemaal dingen die je nog kan nabewerken (:
Foto 9: Mwoh, ben ik gewoon niet zo dol op, nogal saai. Ik vind 't zelf altijd lastig om zo'n gebouw origineel op de foto te krijgen..
Foto 10: Wel weer jammer van die horizon, verder wel een leuke foto hoor!
Foto 11: Zelfde als voor foto 2, 3 en 4.
Ik vind foto 7 er echt uitspringen, die is super!
Houd je er rekening mee dat je overigens maar 10 foto's per topic mag op CB (en UK) eigenlijk?