[TEK] Voor Widner -> Ivy!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

xMnOn

[TEK] Voor Widner -> Ivy!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-06 19:28

Hallo Allemaal!! Haha!
Ik teken al een tijdje,
nu ging ik dus voor mijn vriendin Romy (Widner op bokt.nl)
haar paardje tekenen.
Ik vind het wel gelukt, alleen op de tekening is hij toch veel en veel mooier! Haha!
Iemand nog tips? Haha! Bloos

Afbeelding
Dit is de foto Lachen

Afbeelding
De Tekening

Widner

Re: [TEK] Voor Widner -> Ivy!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 20:41

Hij is mooi geworden zeg! Dankje!

_PaaRdJeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 20:48

probeer in de nek richting borst ook wat meer lijn te maken.. dat het er wat echter uit ziet verder vind ik hem heel mooi gelukt bij de ogen is ook daar om heen een lichter stuk laat dat met de tekening ook zien. Goed gedaan hoor vind hem heel mooi gelukt

xMnOn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-06 23:06

OKe ,, ik zal er de volgende kee op letten! Lachen
ik wil meer tips ":)

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 10:35

Ik zou het paard niet zo omlijnen, een paard met een rand eromheen vind je toch niet? De verhoudingen kloppen niet. Klinkt gemeen maar bijv. de borst is gewoon een lijn getekend met een boog? Zo ziet het er niet uit hoor. Kijk eens naar de neus, Als je de neusriem van het hoofdstel ziet en dan de bove en onderkant van de neus loopt het niet recht.. De neus zit hogen dan derest van het hoofd. Dat oogt raar. Opzich kan je deze dingen nogwel veranderen. Mijn tip is eigelijk, neem méér tijd voor je tekening.. het ziet eruit als een krabbeltje. Wees kritischer. Ook met inkleuren, al het "haar" is dezelfde kant opgekleurd. Je vind nergens kruisingen. En laat de details meer naar boven komen. Ze zit nergens aders of spieten enzo.. Snapje het een beetje? Het is allemaal opbouwend bedoelt maar als je die proberen toe te voegen lijkt het al een stuk echter. Maar vind het wel mooi hoor.. Alleen teken het echter, ik heb nog meer op te merken,bijv. de manen dat is gewoon een strook dat lichter is dan de huid? Je kan dit zien als een ingekleurde schets. Je kan het nog veranderen. Hoop dat je eht doet en dat je wat aan deze tips heb.. ben benieuwt.

xMnOn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-06 12:19

oke Lachen bedankt,, hier heb ik wat aan! Lachen Maar hij is wel op tekening veel echter!..

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 17:08

ShettenGek schreef:
oke Lachen bedankt,, hier heb ik wat aan! Lachen Maar hij is wel op tekening veel echter!..

Het is hoe je het ziet he Knipoog