.[Jammer van het ontbrekende stukje hoofd,maargoed,kan ermee leven]
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
.
nancy22 schreef:Leuke foto!

Paula schreef:Sorry hoor, maar dat had je best íets normaler kunnen brengen aangezien ik dat niet wist, kan een keer gebeuren toch?!nancy22 schreef:Leuke foto!
Dit is UK, dan heb je aan zo'n reactie he-le-maal niks. (niet alleen persoonlijk tegen jou bedoeld, alle reacties op UK die ooh wat leuk of iets in die trant zijn)
Ik vind de foto niet echt van wauw, doordat het jullie tegen de zon in keken sta je met je ogen te knijpen, niet erg leuk. Verder is het jammer van iets schaduw in het gezicht.
Dat het hoofd er niet helemaal opstaat stoort mij nog niet zo erg, staat best speels.
Léuke foto voor in je plakboek, fototechnisch minder.
(ik weet alleen niet of je wat aan commentaar heb aangezien hij door je broertje is gemaakt..)

je staat er echt vrolijk op 
nancy22 schreef:Sorry hoor, maar dat had je best íets normaler kunnen brengen aangezien ik dat niet wist, kan een keer gebeuren toch?!
Maargoed, ontopic;
Ik denk niet dat het zin heeft om nog mijn mening te geven over de kwaliteit de foto, gezien de reactie van Edda. Mocht hij toch open blijven geef ik die alsnog.
Kan zijn dat je je een keer vergis ja; maar zulke reacties zie ik gewoon te vaak op UK.