[TEK] Fjord

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[TEK] Fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 11:05

Aangezien m'n internet een paar dagen dood was, had ik maar even zin om [naam] te tekenen. Heb er eerlijk gezegd niet erg lang over gedaan. Misschien kwam dat omdat ik het leuk vond? Voor het eerst heb ik er weer een beetje plezier in gehad. Volgens mij zat ik echt in een tekendipje..
En je eigen paard tekenen is natuurlijk altijd een uitdaging.
Kijk en oordeel Lachen

Afbeelding

mijn puntjes;
- Ben niet erg tevreden over de schaduw, maar ik vond het toch leuker met, dan zonder schaduw Lachen
- Ook over de hoefjes ben ik niet erg tevreden. Hoeven vind ik echt het ergst om te tekenen, die mislukken bij mij altijd (en deze keer zaten ze ook een beetje in het zand verstopt Tong uitsteken )
- Over het hoofdje ben ik echt supertevreden. Dit is echt [naam]. Ik ben echt heel blij, dat ik de juiste uitdrukking te pakken heb gekregen, dit kan namelijk ook nogal wel eens een probleem zijn.. Tong uitsteken

marcellaZH

Re: [TEK] Fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 11:24

Wow wat gaaf zeg... Ik heb al heel wat tekeningen hier gezien op BOKT, normaal zeggen ze me weinig, maar vind deze echt supergaaf !! Ben jaloers op je talent !! Bloos

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 12:45

Echt supermooi gedaan joh! Haha!

baister

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 12:51

super mooi gedaan hoor! doe hoefjes zijn idd wat minder maar dat valt helemaal niet op
het hoofd.. Ja wat mooi gedaan zeg Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 14:39

Bedankt allemaal Bloos

wolfie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 19:30

@o0bianca0o:ik vindt he een mooie tekening,maar het kan aan mij liggen hij is een beetje dik.
Of is die van jou dat ook??
In iedergeval is hij goed gelukt.
groetjes wolfie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 19:39

@ Wolfie; dat is hij in het echt ook Knipoog. Ik plaats expres de foto er niet bij, omdat het gewoon niet mijn bedoeling was om hem op de foto te laten lijken (al heb ik dat wel geprobeerd). Het ging me vooral om de uitdrukking, en dat ik echt Róy op papier kreeg. En dat vind ik persoonlijk gelukt.. Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 13:59

Meer commentaar + tips zijn altijd welkom Lachen