Ik wil een beetje een chick flick verhaaltje maken

Ik heb een begin maar veel gebeurt er nog niet, maar ben van plan om een groot verhaal ervan te maken
Sorry mijn nederlands is niet goed
Nee die paarse zijn beter hoor,Die gaan veel beter met je truitje! Zegt Renate tegen haar beste vriendin Noortje. Weet je het zeker? wordt het niet TE paars dan? vraagt noortje terwijl ze hopeloos voor de spiegel staat. Haar hele vloer ligt vol met verschillende kleren, en haar burea staat vol met make-up en sieraden. nee joh! ze staan er perfect bij glimlacht Renate.Ik kan nog steeds niet geloven dat je echt op een date gaat met mike, dit gaat je hele leven gewoon veranderen hij is helemaal populair! Het is niet echt een date hoor we gaan gewoon naar het park, zegt noortje nuchter. Ja maar HALLO het is met MIKE, moet ik je herinneren wie mike is? Vraagt Renate. Nou doe maar niet ik ben al doodsbang renaat! wat als hij me niet leuk vind. Wat nou als hij iedereen verteld hoe saai ik ben? zucht Noortje. Je bent helemaal niet saai! roept Renate.en je bent ook super mooi, wat kan er nou mis gaan? als hij jou niet leuk vind is dat zijn probleem.
Noortje kijkt naar renate, ze wou dat ze zo zelfverzekerd kon zijn als haar. Renate was al haar vriendin vanaf groep 2, ze zijn altijd samen.
Noortje!! roept haar moeder van beneden. Er staat een jongen voor je aan de deur. Renate vliegt van het bed af en noortje raakt in paniek. Nee nee ik ben nog niet klaar! roept Noortje terwijl ze door haar kamer scharrelt.Noor je ziet er prachtig uit ga nou maar je prins staat te wachten lacht Renate. Noortje loopt langzaam van de trap en ze ziet de voordeur al open staan. Zenuwachtig loopt ze naar de deur en daarvoor staat Mike te wachten met zijn fiets. Ze denkt aan wat Renate haar heeft verteld, gewoon cool en spontaan blijven.
Hoi alles goed !? vraagt ze met haar grootste glimlach. haha nou,na zon grote glimlach kan mijn dag niet meer stuk knipoogt hij. Noortje wordt verlegen en voelt haar wangen warm worden. Het is even stil. Mike verbreekt de stilte,nou zullen we dan maar?
ja is goed, ik ga even mijn fiets halen! zegt Noortje. Waarom ga je niet lekker achterop? vraagt mike.
um, ja dat kan ook zegt ze verlegen. Mike rijd langzaam aan en ze rent een stukje mee. Dan wil ze erop springen en ze kan nog net haar evenwicht houden, ze grijpt naar Mikes been. Mike begint hard te lachen en vraagt of alles wel goed gaat. Ja hoor zegt ze stotterend, alles is prima.
Nou dat was een klein begin, het verhaal gaat wel nog helemaal de andere kant op

doorschrijven?
groetjes sanne