[Foto] Zo maar wat foto's...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Oonax

[Foto] Zo maar wat foto's...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 20:04

Hou de commentaar wat vriendelijk ajb... 1ste keer dat ik zoiets probeer en de foto's zijn genomen met een gewone Sony Cybershot DSC-P73

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-07-06 09:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag in titel.

Britt90

Re: Zo maar wat foto's...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 20:32

Probeer bij alle foto's volgende keer op de achtergrond te letten, die is storend hier aanwezig, op sommige foto's. Zorg ook eens voor een ander standpunt, of een compositie van het onderwerp UIT het midden, dit kan voor een heel andere foto zorgen. Je datum vind ik nogal storend. Succes.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 06:34

Je bent je [tag] vergeten...Nagelbijten / Gniffelen Ik TeM wel even.

Foto 1 is overbelicht, foto 2 vind ik wel mooi maar de datum is idd storend, bij foto 3 is de achtergrond erg storend en de grasprietjes eigenlijk ook. Bij foto 4 is de zon te overheersend, dus overbelicht. Foto 5 spreekt me eigenlijk niet aan, hij is wel scherp en goed belicht. Bij foto 6 zijn die grassprietjes weer storend en hij is onscherp. Ik had geprobeerd de steentjes dichterbij en scherper te krijgen. Maar je bent net begonnen dus het is gewoon een kwestie van veel oefenen...Lachen

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 09:42

Dat gras is wel mooi maar verder zijn de foto's niks waard. Saai, allerdaagse dingen waar jij niks aan toe kunt voegen. Dat is wel de bedoeling op goede foto's.
Blijf oefenen, je komt er wel.