kur op muziek.. HELP!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

DL_

kur op muziek.. HELP!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-06 13:12

Hallo,

ik ben bezig met het maken van een kur op muziek voor een pas des deux. via kazaa heb ik de muziek, nu moet ik het alleen nog zien te knippen en plakken zodat er een volledige kur onstaat. Dát wil nou net niet helemaal lukken, ik heb het geprobeert met audacity, maar het enige wat je dan krijgt is een hoop ruis, met welk programma kan ik dit het beste doen? en anders; zou iemand (als ik de muziekstukken stuur) deze misschien voor mij achter elkaar willen zetten, want het wil me écht niet lukken!

ik hoop dat iemand me kan helpen!

Groetjes,
Anne

DL_

Re: kur op muziek.. HELP!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-06 13:52

please mensen ik heb echt hulp nodig!!!!

daniekjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 19:01

ik volg dit even, want ik zit met presies het zelfde probleem.. :p
*sorry Clown*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 19:06

probeer het eens met Windows Movie maker, staat op elke XP computer.. verder zijn er op forumzaken & technische vraakbak ook topics over dit onderwerp Lachen ik zoek ze even Lachen

edit. ik heb ze gezocht, maar ze zijn opeens spoorloos, gister zag ik er nog 1 Nagelbijten / Gniffelen

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-06 22:55

ik heb het al geregeld, heb intussen een kur gemaakt met wavepad, even googlen en je hebt hem, het is niet makkelijk maar even goed kijken en het is klaar, ik vind alleen de overgangen nog niet helemaal mooi maar het kan wel.

tip: op kazaa instrumental/instrumentaal intikken, krijg je heel veel mooie muziek stukken zonder dat je nu weer de zang weg moet zien te krijgen. succes ermee.