leuke foto's, als je serieus commentaar wilt moet het geloof ik op CreaBea, maar ik zal je alvast wat tips geven waar je misschien wat aan hebt.
foto 1, leuke foto, alleen volgende keer mag het koppie wat meer in het midden staan, dat word wat mooier. Ook een andere grond word mooier, nu is de achtergrond namelijk heel druk.
foto 2: paard staat er niet helemaal op, oren zijn er half af, en paard staat beetje op ongelijke bodem. Als de oren er dus bij op staan word de foto al wat mooier, evenals een pony er bijvoorbeeld helemaal op staat.
foto 3: jammer dat het schemerig is ofzo, want dan worden foto's over het algemeen ook niet zo mooi. Met zonlicht op klaarlichte dag worden je foto's al meteen wat mooier! 
Foto 4: Beetje zelfde als hierboven.
Foto 5: zoals je zelf al zegt, overbelichting. probeer dat de volgende keer te voorkomen, als die overbelichting er niet was, zou de foto al heel mooi zijn! En je moet zorgen dat de horizon recht is, het paard en het meisje staan nu namelijks scheef, dat is jammer!
Ik hoop dat je wat aan de tips hebt, en veel plezier verder met foto's maken!
(ook nog een tip wat ik zelf ook doe/deed met de manegepony's: als je de pony's mee mag nemen naar een mooi stukje met boompjes enzo, en daar foto's gaan maken! Dan krijgen de foto's mooie sfeer enzo 
Succes!