[Foto] Aantal mooie paarden!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Sasqiua

[Foto] Aantal mooie paarden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-06 10:21

Hoihoi! Lachen

Ik kom niet zo vaak op Crea Bea, maar toch wilde ik eens wat laten zien! Het zijn een aantal paarden van een stal uit Den Ilp! Ze hebben daar echt heel veel mooie paarden! Dus echt een paradijsje voor mij om foto's te maken! Commentaar en Tips over de foto's mogen, maar hou het lief! Ik ben maar een hobby-ist! Knipoog

1.Afbeelding
Deze foto vind ik persoonlijk wel mooi, maar hij is iets scheef!

2.Afbeelding
Op deze foto ben ik echt trots..! Ik vind hem gewoon heel mooi gelukt!

3.Afbeelding
Jammer van de achtergrond.. verder vind ik dit paard heel mooi!

4.Afbeelding
Niet echt iets moois an, maar wel leuk! Vingers aflikken

5.Afbeelding
Deze vind ik niet mooi.. Clown

En hou het commentaar lief he! Pling

Groetjes!

Edit; Er staat geen Copyright op, maar gelieve ze liever niet te kopieëren of te gebruiken! Knipoog
Laatst bijgewerkt door Sasqiua op 06-07-06 19:02, in het totaal 2 keer bewerkt

Siempie

Re: [Foto] Aantal mooie paarden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 08:35

Sazjuaa wil graag fototechnisch commentaar. Alle offtopic reacties heb ik verwijderd.

Sazjuaa: als je een foto scheef vind probeer hem dan nog zo na te bewerken dat de foto wel recht is. Er zijn genoeg gratis programma's die je daarvoor kunt gebruiken. Mijn tweede tip is probeer ook op de achtergrond te letten. Je geeft zelf al aan dat bij sommige de achtergrond stoort.

De tweede foto ziet er inderdaad wel grappig uit. Alleen jammer dat z'n oren niet naar voren staan. Als je de nadruk wilt leggen op foto nummer 4 op de kont van een paard, neem dan de foto zo dat de fjord er niet op staat.