[verhaal] Slecht geweten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Moon__

[verhaal] Slecht geweten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-06 12:34

Halloo mensen, ik heb dat verhaal voor eerst gescherven, er is geen vervolg *heb alles in 1 x gescherven* ik wil wat commentaar van jullie horen, of ik wel verder met ander verhalen kan schrijven Knipoog Nou veel leesplezier Lachen

Sandra is een meisje van 16. Ze heeft een mooi figuur en ze kon goed dansen en ook paardrijden. Ze heeft een eigen fjordenmerrie. Ze heet Ymke. Maar ook stappen is haar hobby. Vooral als ze het samen met haar vrienden ging!
Op een dag ging ze weer uit stappen met haar beste vriendin Sara. Sara is een knap meisje, ze komt uit indianenfamilie.
Sandra hing toen ze binnen was, haar spijkerjack op en Sara liep mee, Sandra wou iets drinken kopen bij bar. ‘’moeite waard van die hele eind fietsen.. Ik trakteer’’ zei Sandra tegen Sara. ‘’is goed’’ antwoordde Sara. Sandra kocht 2 cola’s en ging naar een tafeltje die vrij was. Sara was er al, ze wachtte op Sandra. Sandra ging zitten en gaf cola aan Sara. Sara bedankte en dronk cola gretig op. Toen cola op was, ging Sara naar dansvloer, ze had een jongen in vizer.
Sandra zag ook een leuke jongen. Hij had blonde stekels in zijn haar en mooi blauwe ogen om te kunnen smelten. Hij had leuke shirt aan, met ‘’No Smoking Is Very Good’’ erop. Sandra keek en opeens keek jongen ook naar haar. Ze bloosde maar hield wel oogcontact. Jongen kwam op haar af, en stelde zich voor als Mark. Sandra stelde zich ook voor en zo raakte ze aan praat. Op een gegeven moment werd er een langzame muziek gedraaid. Mark vroeg of Sandra zin in had om samen met Mark te dansen. Sandra zei daar geen nee op! Dus ze ging met hem naar dansvloer en begon met schuifelen. Sandra legde haar hoofd tegen Mark’s borst en hoorde zijn hart kloppen. Ze heft haar hoofd, Mark keek naar haar. Ze smolt haast weg in zijn mooi blauwe ogen. Sandra legde haar hoofd nu op Mark’s schouder. Ze begon met lieve woordjes te fluisteren in Mark’s oor. Het eind van nummer kwam, Mark maakte zich los en zei of ze even naar buiten wou gaan. Sandra zei ja.. Ze wou hem nu voor een avondje hebben!
Dus ging Sandra mee met Mark. ‘’Mark is zo lief!’’ Dacht Sandra. Buiten bij een muurtje hield Mark halt. Mark trok Sandra naar zich toe en begon te zoenen. Sandra zweefde van geluk! Mark is zo aardig tegen haar, dus ze ging mee met zoen. Toen schoof Mark zijn hand in haar shirt, maar dat wou Sandra niet.. Ze hield op met zoenen en keek Mark in zijn ogen en zei: ‘’ik wil dat niet!’’. Mark luisterde niet naar haar en trok haar shirt kapot. Sandra wou zich los maken, maar het lukte haar niet.. ze raakte in paniek en wilde weg rennen. Maar mark hield haar stevig vast en begon met haar rokje los te maken. Sandra huilde en gilde en riep om hulp. Maar er kwam niemand! Sandra rukte zich los, maar Mark hield haar stevig vast, dus Sandra was gevangen. Sandra huilde en gilde. Mark stopte toen stuk van shirt van Sandra in Sandra’s mond. En hield Sandra’s handen achter Sandra rug vast met nog meer stukken shirt. Sandra was vast zodat ze niet kon vluchten!
Mark lachte gemeen en begon toen met zijn broek uit te trekken. Sandra huilde en sloeg haar ogen neer, ze wou dat niet alles zien.
Plotseling voelde ze hevig pijn, Mark was in haar… Mark verkrachtte haar!
Sandra had Mark anders aangezien. Ze dacht dat Mark aardig was. Maar nu begon Sandra Mark’s ware zich te zien, hij was een foute jongen!
Toen hield het pijn op, Mark was uit haar. Sandra huilde nog en deed haar ogen voorzichtig open. Mark stond daar, te roken met groep vrienden. Sandra schaamde zich, ze lag daar, naakt, makkelijke prooi voor jongens.
Toen merkte Mark dat Sandra naar hem keek, hij riep iets van ‘’slet!’’
Toen plotseling uit niets, liep een vriend van Mark naar haar toe. Sandra kende hem wel! Het was een jongen uit haar school! Hij heet Dakar. Hij stond bekend als een van luidruchtige jongens van school.
Dakar lacht spottend naar Sandra, doordat Sandra het spottend lachje hoorde, begon ze nog harder te huilen. Opeens werd ze met ruk opgetilt, ze kreeg haar rokje terug. Iemand maakte haar ‘boeien’ los. Ze pakte haar rokje en vond nog ook een shirt van iemand uit vriendenkring van Mark en nam het ook mee.
Allerlei gedachten spookte door haar hoofd, wat had ze in hemelsnaam gedaan?!? Met een onbekende naar buiten gaan.. terwijl ze wist dat haar moeder haar verbood om met onbekenden naar buiten te gaan, deed ze het toch.. hoe dom kon ze zijn??
Ze huilde maar door, terwijl ze ondertussen proberen rennend haar kleren aankleden. Bons! Ze viel languit met haar hoofd op koude vloer van de nacht. Ze stond meteen op en deed snel haar rokje omhoog en bedachte opeens dat haar jasje bij disco hangt en er sleutels in zit.. haar ouders zijn die avond weg dus ze had wel sleutels nodig! Dus ze begon terug te rennen naar disco
Toen ze binnen was, sloop ze naar kapstokken, in hoop dat ze haar jas zo kan weggrissen. Maar het was niet zo! Ze moest haar jas nog zoeken.. ze liep in paniek door kleine ruimte. Hebbes! Ze griste een jas. Mis! Het was haar jas niet.. Ze zuchtte en begon achter jas te graaien, in hoop dat ze nu wel juiste jas kan pakken.
Tijdens haar zoektocht naar jas, voelde ze opeens hand op haar billen, ze keek om, zag een stomdronken man. Ze duwde hem hard weg. Zijn hoofd kwam op een kapstok stok terecht, en alles viel op grond. Sandra keek in paniek naar man, vooral omdat er een plas met bloed begon te vormen bij hoofd van man. Opeens zag ze haar jas, net onder voeten van man. Ze pakte snel haar jas en vluchtte naar buiten. Ze graaide in haar zakken, in hoop dat ze haar sleutels kunnen vinden. Ha! Daar ligt de sleutel! Ze deed het snel in haar fietsslot. Ze haalde haar fiets van fietsrek af en stapte op haar fiets, waarmee haar poging mislukte. Ze probeerde opnieuw en het lukte nu wel. Toen begon ze als een gek te fietsen, in angst dat ze Mark of zijn vrienden weer zal tegen komen. Toen ze aardig uit buurt was van disco en plek waar Mark haar verkrachtte, begon ze opeens iets te missen. Sara! Dat was het! Ze miste Sara! Ze kon nu maar 2 keuzes maken: Sara in steek laten en naar huis gaan of toch naar disco gaan en Sara daar vandaag halen. Ze koos de laats keus en maakte een omkeert. En fietste weer als gek terug, naar disco. Opeens in refrein zag ze Mark en zijn vrienden bij zelfde plaats staan! Ze schrok hevig, omdat Mark en zijn groep vrienden stond bij ingang van disco! Maar Sandra moest Sara hebben, dus ze gooide haar fiets ergens in berm en rende naar ingang, in hoop dat ze door kon rennen. Maar Mark hield haar vast. Mark was zo te zien dronkend. Hij raakte haar weer overal aan, waar ze hem niet wou hebben.
Opeens gaf Sandra een klap in Mark’s gezicht. Mark stopte en keek verdwaast.
Sandra rende verder, maar uitsmijter hield haar vast. Ze riep dat ze haar vriendin wou halen. Uitsmijter zei dat iedereen buiten was omdat er iemand dood is gevonden in jassenruimte. Sandra werd lijkbleek. Was het niet die man wie Sandra had geduwd?
Opeens begon Sandra te huilen en ging weer naar buiten, ze begon weer te rennen. Maar Mark was echter erop voorbreidt, hij hield haar vast en sleurde haar mee naar een afgelegen plaats. Sandra wou steeds zich losrukken, maar al Mark’s vrienden kon Sandra niet tegenop.
Sandra begon te wenen. Sandra was moe, had pijn, voelde zich vies, wou naar huis, wou onder hete douche staan, wou dood..
Mark legde Sandra liefdevol op grond, en zei: ‘’als je verder zich gewoon doe en niet rare dingen ga doen, doe ik je geen pijn’’ met lieve klank in zijn stem. Normaal zou Sandra verliefder geworden op zijn lieve klank in zijn stem, maar nu wou Sandra liever weg van die rotjoch.
Mark begon haar weer te uit kleden, alleen nu minder geweldachtig. Sandra lag weer naakt, in koude, klamme gras. Sandra beet op haar lippen toen Mark haar weer verkrachtte. Sandra keek naar maan en riep maangod om hulp. Ze wist natuurlijk dat het fantasie was, maar misschien zou het helpen. Toen was Mark klaar en hij strompelde weg, Sandra naakt achterlatend. Sandra ging snel aankleden en zocht naar haar fiets. Gelukkig, ze had haar fiets gevonden, ze klom erop en ging weer als een gek naar huis fietsen. Haar ouders zijn nog niet thuis blijkbaar. Haar oprit was leeg. Ze snelde naar haar eigen badkamer en gooide meteen haar kleren weg, het kon haar niet schelen.. Ze wilde het kleren NOOIT meer zien, nadat ze zo’n rotavond heb gehad. Ze stapte meteen onder hete douchestralen.
Toen ze gehinnikt van Ymke hoorde, schrok ze wild uit haar gepiekerd. Ze stapte uit douchehok en droogde zich snel, kleedde zich in haar lekker relaxed kleren en ging naar stal. Ook al voelde ze zich nog vies, ze moest even bij haar fjord kijken.
Wat ze al vermoedde, Ymke’s stal was open en Ymke liep los door stalgang. Sandra’s vader heeft eigen pensioenstallen, vandaar dat Ymke niet wegliep, grote deuren zijn nog gesloten. Sandra liep naar Ymke toe en merkte dat Ymke moe was. Sandra leidde Ymke naar haar stal en ging zelf ook naar binnen. Ze ging in een hoek zitten en begon met huilen.
‘’waarom ik? Waarom overkomt dat juist ik??’’ dacht Sandra. Ymke voelde duidelijk haar verdriet aan, want ze kwam naar haar toe gelopen. Ze begon met snuffelen aan haar gezicht. Sandra voelde zich wat beter. Ymke begreep haar tenmisse. Opeens hoorde ze staltelefoon afgaan. Ze liep naar telefoon, ondertussen ook naar klok kijkend. ‘’welke idioot belt om half 3 nachts naar stallen??!?’’ dacht Sandra. Zonder na te denken nam ze op. ‘’met Sandra’’ ‘’Hallo, ben ik even blij dat ik je aan lijn heeft!’’ Dat is Sara! ‘’Je mobiel lag uit en thuis was er niemand.. ik heb me zorgen over je gemaakt!’’ Sandra dacht na hoe ze aan Sara moest vertellen. ‘’Nou.. ik werd mee naar buiten genomen en ben daar verkracht.’’ Vertelde ze met tranen in haar ogen en verdraaide stem. ‘’Onee.. hoe kon je dat nou laten gebeuren??!?’’ ‘’Ik weet niet’’ ‘’je moet morgen echt even langs huisarts gaan! Anders loop je zonder te weten met SOA in je lichaam!!’’ ‘’Ja is goed.. ik blijf op tot mijn ouders thuis zijn dan vertel ik alles aan hen.’’ Sandra was even blij, dat Sara met haar meeleefde en ook dat ze haar belde. ‘’Maar ik ben en wil bij Ymke blijven. Ze kan me troosten.’’ ‘’Ja dat is goed’’ ‘’Slaap lekker, ik bel je morgen terug om verder te praten of gewoon als ik troost nodig heb. Trusten Sara!’’ en Sandra hing op.
Sandra liep terug naar Ymke’s stal en begon met Ymke te knuffelen. Opeens voelde ze hoe moe ze ook was. Dus ze nam afscheid van Ymke en ging naar haar bed.

Volgend dag herinner Sandra alles van avond daarvoor, ze siddert en ging meteen naar kamer van haar ouders.. Godzijdank! Haar ouders zijn thuis! Ze kroop bij haar moeder in bed. Opeens begon ze met huilen. Haar moeder troost haar en vroeg wat er was gebeurd. Sandra vertikte eerst om te vertellen, uit angst van redacties van haar ouders. Maar op gegeven moment vertelde ze toch. Haar moeder was geschokt. Dat merkte Sandra aan haar. ‘’vandaag is zondag dus je kan niet naar huisarts gaan!’’ zei haar moeder. Sandra keek haar aan en begon weer te huilen. Toen sprong ze uit bed en rende naar haar kamer, kleedde snel in haar rijkleding. En rende naar stal, begon Ymke als een gek te poetsen, deed er zadel op. Haar vader kwam langs en zag dat Sandra iets dwars zat en vroeg ernaar. Maar Sandra gaf geen antwoord en sprong op Ymke’s rug en spurtte ervandoor in galop.
Tijdens galop spoorte Sandra Ymke steeds meer aan. Steeds verder tot Ymke opeens stopte, Sandra vloog uit zadel en landde in berm. Het werd zwart voor haar ogen..
langzaam zag Sandra spleetjes, toen steeds verder dan spleetje. Opeens was haar ogen wagenwijd. Ze lag midden in bos, vlakbij disco!! Haar angst kwam weer toe, ze stond op en.. Godzijdank!! Ymke stond bij overkant, iemand hield haar vast!
Sandra liep ernaartoe. Zag tot haar schrik dat het Mark was! Ze begon aarzeling passen te lopen naar Ymke, toen riep ze heel hard YMKE! Haar pony draaide haar hoofd zo naar Sandra zodat Mark meegesleurd word. Hij keek verschikt naar Sandra. Sandra keek terug, met tranen in haar ogen. Mark: ‘’euh.. s.. sor.. sorry .. van gisterenavond bedoel ik.. Sandra gaf geen antwoord, ze wou niet meer aanhoren wat Mark zei. Ze stapte meteen op Ymke en wou teugels pakken. Maar het lukte haar niet ,Mark had teugels vast. Ze schreeuwde naar hem dat hij teugels los moet laten. Mark weigerde dat en trok Ymke zowat in haar mond. Sandra werd zo boos, dat ze mark een schop verkocht en net teugels kon pakken voordat Ymke op hol sloeg, Sandra herstelde zich en probeerde Ymke laten stoppen.
Eigenlijk, bezweet en later kwam Sandra en Ymke bij haar huis terug. Sandra’s vader was woedend omdat Sandra’s moeder aan vader had verteld wat moeder van Sandra had gehoord. Hij zei: ‘’ik had je toch al gezegd dat je niet met onbekenden mee moet gaan!!’’ ‘’ja pap, maar eerst was ik zo verliefd dat ik niet weet wat ik doe.. het spijt me!’’ ‘’ahum.. ok is goed, mijn kleine, lief meisje.. we gaan straks samen op paarden naar politie om aangifte doen ok?’’ ‘’is goed, papa, en op Ymke kan ik niet, vrees ik omdat ik vanmorgen Mark weer tegen kwam, hij had Ymke wat verwondingen bezorgd, haar mond is vooral kapot..’’ zei Sandra met snik in haar stem. Vader keek Ymke na en zei: ‘’haar diagnose is dat haar mondhoeken kapot is, en waarschijnlijk ook haar kaken, er is blijkbaar ermee geslagen. Heb je gezien toen hij dat deed?’’ “Nee pap.. Ik was paar minuten bewusteloos denk ik’’. Oei,, dat is geen goed situatie. Ik laat voor zekerheid ook veearts bij komen. Maar ik laat je wel voor een keer op Dondersteen rijden.’’ Sandra knikte. Dondersteen is een mooi zwart, echt zwart paard. Maar ook erg vurig, hij is ook erg snel. Ymke krijgt volgend jaar misschien een veulen van Dondersteen.
Sandra zocht in zadelkamer naar Dondersteen’s rijspullen. En ze pikte onderweg ook een harde borstel mee. Ze liep helemaal naar eind van gang, aan rechts staat Dondersteen. Hij lag in zijn stal, te uitrusten. Sandra legde zadel en hoofdstel op standaard. Ze klikte met haar tong, Dondersteen stond op en schudde uit. Sandra begon met harde borstel over Dondersteen’s lichaam te gaan, Dondersteen vond heerlijk zo te zien.
Toen deed ze zadel erop. En hoofdstel toomde ze op, en Dondersteen is nu rijklaar. Sandra pakte nog even haar pet en deed op, stapte op Dondersteen. Haar vader wachtte al buiten op haar. Haar vader reed op Vuurvliegje, een erg drukke en jonge paard. Het is een bont.
Samen reden ze naar dichtbijste dorp en bonden hun paarden vast aan houten balk buiten. Hun dorp was ouderwerts, het is nog in een oud wild westernstijl. Wel een gezellig dorpje.. er is haast geen auto’s te zien, meestal wel fietsen of paarden.
Sandra ging naar binnen. En moest naar een aparte kamer gaan om te praten.
Half uur later kwam ze weer uit, haar vader had ondertussen boodschappen gedaan en hij had Dondersteen en Vuurvliegje volgestopt met boodschappen. ‘’Vuurvliegje zal niet blij mee zijn zeg.. met dat zware boodschappen!” ‘’komt wel goed, meissie’’
En ze stapte op, en reden weg.

2 weken later: Sandra was al die tijd niet meer uitgegaan, ze durfde niet meer. Sara was haar vriendin niet meer. Maar ze had Mark wel vergeven. Mark had zijn excuses aangeboden en haar uitgelegd waarom hij het deed. Mark deed het omdat zijn vrienden hem dwongen dat hij een meisje moest zoeken en samen met haar dansen, en dan haar proberen verkrachten. Maar dan ook haar dronken proberen voeren, maar dat was Mark niet gelukt, daarom was Mark uit vriendenkring gestapt.
Maar Sandra was wel blij dat Mark eerlijk tegen Sandra geweest was, Daarom had Sandra zijn excuses geaccepteerd.
Sandra en mark hebben zijn nu samen. Mark had helft van rekeningen voor veearts betaald, het was ten slotte zijn schuld zei hij. Hij had spijt van dat hij Ymke pijn had gedaan.
Mark mocht van Sandra een keer op Ymke rijden, hij was dolgelukkig, omdat Ymke volgens Mark wel aardig pony leek.
Die winter werd Ymke gedekt door Dondersteen. Mark wou veulen van Ymke en Dondersteen naam geven en toen het veulen geboren was, bleek dat het Hengst was, Mark gaf hem naam Vrijheid.

En wat vinden jullie ervan??

Moon__

Re: [verhaal] Slecht geweten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 10:45

Het is wel een kort verhaal Knipoog *dus geen hoofdstukken verder

Mouskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:28

Sorry maar ik vind het een beetje onrealistisch. Je wordt door iemand verkracht en na 2 weken ben je er samen mee...

Moon__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 11:46

jah dat klopt.. Vork had ff geen tijd/zin meer in en had voor laatse stuk ook geen inspi meer Bloos

marthine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 08:39

wel grapig aleen de tijd enzo gaat wel heel erg snel Knipoog
ik vint het een beetje als een samenvating klinken !
xxx

edit; typfoutjes eruit gehaalt Knipoog
Laatst bijgewerkt door marthine op 28-06-06 18:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Moon__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 12:40

oja? Tong uitsteken weet ik veel Bloos