zoals misschien al een aantal bokkers weten zijn Joyce en Dondertje
op mijn verjaardag verkocht.. over 1 maand en een paar dagen is dit alweer 1 jaar..
ik wil graag een gedicht maken maar heb helaas geen inspiratie
zou iemand mij misschien willen helpen?ik zal 2 foto's erbij doen zodat jullie weten wie het zijn.. (namen staan bij de foto's) ik heb al een gedicht maar die was van toen ze die dag weg was.. ik heb hem diezelfde dag gemaakt! dat gedicht is in totaal bijna 3 A4 blaadjes.. ik zal iets vertellen wat je er (bijvoorbeeld) in kunt gebruiken.. nou Joyce (foto 1) is een merrie de moeder van Dondertje.. hoe oud ze is weet ik niet precies maar de eigenaar dacht ongeveer 8 jaar.. in de winter heeft ze altijd lekkere zachte (beren) oortjes.. (zo noemde ik het altijd..) verder kende ik haar al 3,5 jaar en zij was mijn liefste!! ik mis haar nogsteeds heel erg en hou echt ontzettend veel van haar.. waar ze ook is ze blijft altijd in mijn hart..
Dondertje (foto 2) is een hengstje het veulen van Joyce.. hij is geboren op 21-04-2005 en zou nu alweer een jaarling zijn.. hem ken ik dus al vanaf zijn geboorte en was ook heel lief, zoals elk (hengst)veulen heeft hij zo zijn streken.. hij heeft een beetje een apart blesje.. ik vond het altijd een beetje op een donderwolk met een lichtflits eronder lijken.. (heb zo mijn fantasie, weet niet of jullie het ook zien..) ik mis hem ook heel erg en hou ook ontzettend veel van hem!! hij zit ook voor altijd inmijn hart!!
nou ik hoop dat jullie nu genoeg informatie hebben en als jullie nog iets willen weten hoor ik het graag..
in elk geval heel erg bedankt!! ik zal zelf ook wel wat proberen maar weet niet hoever ik kom
hier zijn dan de foto's:
Joyce:
Dondertje:
heel erg bedankt!!
mvg BianCatjee