(Foto) Beetje geoefend met mijn camera.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Wilawander

(Foto) Beetje geoefend met mijn camera.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-06 15:37

Heb eens wat anders proberen te fotograveren als paarden en dat is bets leuk. Wat vinden jullie ervan? Graag commentaar op wat ik kan verbeteren.

Afbeelding
1)Toch beginnen met een paard Kan het niet laten.

Afbeelding
2)Mijn hond met zwemles (jaja hij kan echt niet zwemmen)

Afbeelding
3)De koeien van de buurman

Afbeelding
4)
Afbeelding
5)
Afbeelding
6)
Afbeelding
7)
Afbeelding
8)
Afbeelding
9)
Afbeelding
10)
Afbeelding
11)
Afbeelding
12)
Afbeelding
13)
Afbeelding
14)

Isabella_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 15:56

Leuke foto's heb geen commentaar!

Orola

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 16:09

Mooi! Echt prachtig! Ehm... heb je toevallig zebra's bij je huis staan?

__Robijn__

Re: (Foto) Beetje geoefend met mijn camera.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 16:38

Leuke foto's

Alleen bij foto 1 is het jammer dat niet heel zijn hoofd erop staat. Het zijn wel scherpe foto's. Zo voor de 1e x vind ik ze erg goed gelukt.
Mag ik vragen wat voorn camera je hebt gebruikt ?

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 17:38

Leuke foto's, alleen foto 12 en 14 zijn wel erg donker

En ik vind bij foto 1 het een beetje storend dat het paard er maar half opstaat..

Wat voor camera heb je?

Butterfly14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 18:21

ziet er goed uit! Toch nog even wat verbeterpuntjes ;

Foto 1; je hebt hier waarschijnlijk geprobeerd eens iets anders te doen dan de standaardcompositie, maar dat is hier niet zo goed uitgepakt... ook de belichting is hier wat minder, omdat de rug overloopt in de lucht... (maar wel goed dat je ook eens wat anders probeert!
foto 2: mooi scherp, goed van belichting! alhoewel, ik zie nu dat het hoofdje net niet helemaal is, maar dat is weer miereneukerij ik zou alleen de volgende keer aan de andere kant gaan staan, zodat je meer van de voorkant kan zien. (een hond die niet zwemt )
Foto 3: de compositie vind ik leuk, maar hij is niet helemaal scherp, en ook de achtergrond stoort
Foto 4: dat doet het gewoon altijd mooi (ben er zelf ook verliefd op)
Foto 5: niet helemaal scherp en de achtergrond is ook wat jammer. wel een mooie hond trouwens
Foto 6: niet helemaal scherp en verder ook niet echt bijzonder
Foto 7: ook niet helemaal scherp. de spiegeling van het water geeft wel een heel mooi effect!het randje is hier ook wel heel dik.
Foto 8: deze is wat minder. De kleuren van de roos komen wel goed uit, maar je ziet nog veel teveel van de achtergrond, en, nouja het is meer de 'gewone foto'.
Foto 9: wat een poepies! mooie kleuren!
Foto 10: ook mooi van kleur, maar iets te krap afgesneden
Foto 11: deze is opzich niets bijzonders, maar ook weer zo mooi van kleur ed. komt dat door een bewerking of is dat gewoon zo?
Foto 12: niet helemaal scherp en ietsje onderbelicht. ook iets te weinig ruimte aan de bovenkant
Foto 13: niet heel bijzonder
Foto 14: ook weer mooi, maar ook weer iets te weinig ruimte. wat is dat blauwe?

het is een hele mooie serie. meestal zijn er ook meerdere fotos zo van, mwa, is eigenlijk nix, maar hier was dat niet zo. mijn complimenten!

Dirndl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 19:33

Prachtig: vooral de achtergronden! Mooi gedaan, alleen zijn de koeien niet zo scherp ..

Wilawander

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-06 19:45

Butterfly14 schreef:
ziet er goed uit! Toch nog even wat verbeterpuntjes ;

Foto 1; je hebt hier waarschijnlijk geprobeerd eens iets anders te doen dan de standaardcompositie, maar dat is hier niet zo goed uitgepakt... ook de belichting is hier wat minder, omdat de rug overloopt in de lucht... (maar wel goed dat je ook eens wat anders probeert!
foto 2: mooi scherp, goed van belichting! alhoewel, ik zie nu dat het hoofdje net niet helemaal is, maar dat is weer miereneukerij ik zou alleen de volgende keer aan de andere kant gaan staan, zodat je meer van de voorkant kan zien. (een hond die niet zwemt )

Ha. Hij kan echt niet zwemmen. Hij is al eens gered )

Foto 3: de compositie vind ik leuk, maar hij is niet helemaal scherp, en ook de achtergrond stoort
Foto 4: dat doet het gewoon altijd mooi (ben er zelf ook verliefd op)
Foto 5: niet helemaal scherp en de achtergrond is ook wat jammer. wel een mooie hond trouwens
Foto 6: niet helemaal scherp en verder ook niet echt bijzonder
Foto 7: ook niet helemaal scherp. de spiegeling van het water geeft wel een heel mooi effect!het randje is hier ook wel heel dik.
Foto 8: deze is wat minder. De kleuren van de roos komen wel goed uit, maar je ziet nog veel teveel van de achtergrond, en, nouja het is meer de 'gewone foto'.
Foto 9: wat een poepies! mooie kleuren!
Foto 10: ook mooi van kleur, maar iets te krap afgesneden
Foto 11: deze is opzich niets bijzonders, maar ook weer zo mooi van kleur ed. komt dat door een bewerking of is dat gewoon zo?
Qua kleuren heb ik op alle foto's niks bewerkt, weet niet eens hoe dat moet. ben echt een leek
Foto 12: niet helemaal scherp en ietsje onderbelicht. ook iets te weinig ruimte aan de bovenkant
Foto 13: niet heel bijzonder
Foto 14: ook weer mooi, maar ook weer iets te weinig ruimte. wat is dat blauwe? Dat is een trui Ik wou dat stukje ook helemaal zwart hebben en heb het geprobeerd te vervagen maar is dus niet bijster gelukt. De rest was zo donker behalve dat stuk

het is een hele mooie serie. meestal zijn er ook meerdere fotos zo van, mwa, is eigenlijk nix, maar hier was dat niet zo. mijn complimenten!

Bedankt voor alle reacties. leuk. Ik fotograveer met een Praktica Luxmedia 4008. De foto's van de zebra's en dergelijke heb ik 2 weken geleden in de dierentuin in Osnabruck gemaakt.

FlynnlOver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 20:23

ik vind vooral de 1e mooi!!
super mooi hoofdstel heeft je paard ook

Wilawander

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-06 21:32

FlynnlOver schreef:
ik vind vooral de 1e mooi!!
super mooi hoofdstel heeft je paard ook

Is te koop

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 22:02

Ik vind het hele mooie foto's!!!

Maar ik heb wel geTeMd want je hebt teveel foto's... 10 is maximum...sorry...

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 23:06

Op CB geldt een maximum van 10 foto's. Je kunt een selectie maken en een nieuw topic openen. Denk dan ook aan de vierkante haken [ ] om je tag