Foto's: graag wat commentaar/tips

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Nelsje

Foto's: graag wat commentaar/tips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 14:44

Laatst bijgewerkt door Nelsje op 17-06-06 14:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Butterfly14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 14:49

ehm... wat is precies de bedoeling? moeten we commmentaar geven op foto's ofzo? dan moet je ze namelijk gewoon even plaatsen. je mag alleen een link naar je website zetten als je commentaar wilt over de layout ervan.
je moet trouwens ook nog ffies in je titel zettten waar het over gaat

Nelsje

Re: Foto's: graag wat commentaar/tips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 14:58

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Voila, hier staan ze alle 8... 't Is een hele boterham, daarmee dat ik eerst een link had gezet...
Nu ja, graag wat commentaar en wat tips om het beter te doen in 't vervolg he...
't Zijn m'n eerste creaties, dus ja...

Butterfly14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 15:25

zeker voor de eerste keer, hele mooie foto's! vooral die tweede!

zelf ben ik niet zo'n fan van alle randjes ed. ik vind sowieso dat je die bij veel foto's te krap rond het onderwerp hebt zitten.

Foto 1: jammer van de achtergrond en hoogte, maar dat zijn dingen die je niet even voor het zeggen/kiezen hebt bij een foto die dan snel-snel genomen moet worden
Foto 2: heeel mooi! het oogje (weerspiegeld) zit op het randje van net wel of net niet in de golf, maar ik vind het zo nog net niet storend
Foto 3: eigenlijk hetzelfde als bij foto 1. doordat het zo snel moet, is hij net niet goed scherp. en het is jammer dat hij er niet helemaal opstaat.
Foto 4: ik zou deze iets meer uitgezoomd hebben, zodat het er niet zo krap uitziet allemaal. (ook als je het randje wegdenkt)
Foto 5: het paarse gedeelte van de bewering vind ik niet mooi, maar ik vind het hier wel een leuk idee omm het zo 'uit te knippen (geen idee hoe je dat zegt ) jammer alleen dat de foto geen geweldige kwaliteit is...
Foto 6: leuk idee, maar ook weer jammer dat ze niet echt scherp zijn...
Foto 7: mooie foto, op het goede moment genomen. ook hier had ik (vooral aan de onderkant) meer ruimte overgelaten met de bewerking.
Foto 8: deze is niets bijzonders of moois

zitten al hele mooie dingen bij, maar let vooral met de randjes ook op, dat de aandacht nog steeds naar je onderwerp gaat, en dat de kleuren ook bij elkaar passen.

succes ermee!

Nelsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 15:42

Bedankt! Al een paar nuttige tips voor de toekomst!

Nja, die randjes, heb ze er vaak bijgezet om storende elementen op de achtergrond te verdoezelen (ik kan niet knippen en op een andere achtergrond zetten --- is dat trouwens mogelijk met PhotoFiltre?)

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 18:30

Nelsje schreef:
Bedankt! Al een paar nuttige tips voor de toekomst!

Nja, die randjes, heb ze er vaak bijgezet om storende elementen op de achtergrond te verdoezelen (ik kan niet knippen en op een andere achtergrond zetten --- is dat trouwens mogelijk met PhotoFiltre?)

Ja dat is mogelijk.

Je gaat naar het pijltje. En klik op de laso. [ links onderin] dan zet je een punt zeg maar waar je begint. Hou de muis ingedrukt. Trek een lijn om wat je wild uitknippen. Open de achtergrond waar je de foto op wild plakken. En dan plak je hem daarop. Boven aan staan van die dingen. 3 soort foto's dan doe je de middelste. Als je het niet snapt. Pb dan maar even.

ff off-topic. Ik vind het wel leuk foto's Vooral de 2e indd.. Maar verder is het misschien leuker. Om leuke lichtinval in te brengen of leuke/mooie achtergrond uit te kiezen. En de foto's hebben ook niet zo'n goede kwaliteit.

Succes nog

Nelsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 18:42

_joellover_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 19:32

is die 2e niet bewerkt wat hij aiet er heel nep uit heb je dan namelijk in het water gestaan :s

Nelsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 19:35

bewerkt ja
geen natte voeten

_joellover_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 19:49

nee dna weten mensen dat even

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 20:19

Foto 1: Kvind het alleen een leuke foto, alleen de achtergrond is minder
Foto 2: Jammer dattie bewerkt is, anders was het een mooie foto geweest
Maar de bewerking is er leuk!
Foto 3: Het idee is leuk, alleen qua foto zelf issie minder. De kwaliteit is niet zo goed en door de bewerking valt het paard weg.
Foto 4: Gewoon een leuke foto, alleen volgende keer iets meer uitzoomen/verder gaan staan.
Foto 5: Kvind dat paarse eromheen minder, maar het ontwerp zelf is wel orgineel! Leuke foto.
Foto 6: Leuke bewerking! Alleen jammer dat de foto's minder scherp zijn.
Foto 7: Alleen met dat grijs heb je al een erg mooie bewerking vind ik persoonlijk!
Foto 8: Deze vind ik minder. Het paard zelf kijkt niet zo bijzonder, foto is onscherp en de kleuren passen minder!

Succes verder .

Nelsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 20:53

kheb er een aantal wat aangepast: minder randjes en minder kleuren toegevoegd...

Zo beter???

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 00:30

Collages kan je plaatsen in het centrale collagetopic.