[Foto] Plant/Bloem

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

__Robijn__

[Foto] Plant/Bloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 11:32

Ik was weer is wat gaan schieten. Toen kwam deze eruit. Wat vinden jullie ervan ? Ik heb t gemaakt met een simpele huiscamera
Dus niet al te streng

Afbeelding

Links onder dat bloem/plantje? is niet helemaal scherp
Commetaar mag.

Butterfly14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 14:47

sorry, ik vind hem niet heel bijzonder... het is te zien dat hij niet met een superkwaliteit cam gemaakt is..

hij is niet goed scherp, en het spinrag is blokkig. in de achtergrond is er ook teveel scherp. als alleen dat ene rechtopstaande blad scherp had geweest, had hij veel beter geweest. (geweest-tik )

je hebt er zeker oog voor, dus blijf zoeken, oefenen (misschien ook wel sparen ) tot het 'ultieme shot'

unicorn_kiss

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 15:11

ik vind 'em zeer mooi, spreekt me zeker aan
Qua kleur en het feit dat je allemaal verschillende blaadjes ziet in verschillende scherptes
zeker niet slecht voor een huiscameraatje

__Robijn__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 16:26

hier heb ik
Butterfly14 schreef:
sorry, ik vind hem niet heel bijzonder... het is te zien dat hij niet met een superkwaliteit cam gemaakt is..

hij is niet goed scherp, en het spinrag is blokkig. in de achtergrond is er ook teveel scherp. als alleen dat ene rechtopstaande blad scherp had geweest, had hij veel beter geweest. (geweest-tik )

je hebt er zeker oog voor, dus blijf zoeken, oefenen (misschien ook wel sparen ) tot het 'ultieme shot'

hahah dankje. Dit is tenminsten goed commetaar . En indd hard sparen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 20:27

Om het idee een mooie foto, jammer dattie 'em op bepaalde punten onscherp pakt. Ik vind die spinnenraggetjes wel leuk

poema

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 11:39

ik vind hem wel leuk! hij heeft wel wat! De donkere achtergrond vind ik ook wel leuk