[verhaal] Dagboek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

xRowan

[verhaal] Dagboek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 16:18

Oke heb een nieuw verhaal gemaakt. ben beter in dagboeken schrijven ( denk ik ) Het gaat over een meisje wat altyd gepest werd op school en dan op eens bij een populaire kliek komt foute vrienden , ze begint verslaafd te raken aan drank en drugs , en langzaamaan gaat het steeds slechter met haar

27 maart :

Lief dagboek.

Vandaag was zo leuk met shir , angela , jeff en linda. angela was dus jarig , ik ga helemaal niet echt met dr om maar ze had me dus uitgenodigd ze vond me wel een chill kind. dus had ze me uitgenodig. ik ahd geen idee wat we zouden gaan doen maar het was geweldig. eerst gingen we wat drinken . en nee geen cola ofzo echt drinken , drank alcohol. daarna begonnen alle andere te roken , eerst wou ik niet maar ik heb het toch maar gedaan omdat ik anders zo buiten de groep val. na het roken gingen ze nog ietsjes verder. ze gingen blowen , ik wist eerst niet wat me overkwam ik dacht dat het het ergste was wat je kon doen in je leven. maar weetje het is fantastisch ik zou het zo elke avond eventjes doen. je wordt er zo ontspannen van heerlijk. ik wil dit alleen niet tegen mam en pap vertellen want die worden dan natuurlijk gelijk weer helemaal boos op me en daar heb ik nu echt geen zin in hoor.. Ohja ik moet ook nog nieuwe kleding kopen , de andere vonden mn kleding kinderachtig het is natuurlijk ook allemaal op de kinderafdeling gekocht dus het is logisch dat ze dat vinden haha. maar morgen ga ik dus shoppen met shir en angela. linda kon niet ze moest nog even wat halen vooor die avond. dan gaan we weer met zn alle chillen maar nu bij linda thuis. oh dagboek ik ben zo blij dat ik eindelijk vrienden heb.. mischien dat de mensen uit de klas nu stoppen met me pesten..

28 maart :

Vandaag was zo leuk shoppen. ik heb een manier gevonden waarop je alles voor veel minder geld kan krijgen of eingelijk gratis. spullen in je tas stoppen en dan de winkel uitlopen. zo komt shir ook altijd aan haar kleding zij ze. angela doet het alleen niet , zover wou ze niet gaan zij ze. nou om erbij te horen wil ik alles doen. ik heb dus ook gestolen ja ( laat pa en ma het maar niet weten ) maar nu heb ik dus wel een superhip vestje , als ik het had moeten betalen had ik er nooit genoeg geld voor gehad het was een echte van vondutch. verder heb ik vandaag bij wiskunde gespijbeld samen met linda. we gingen naar onder de brug waar die jongens altijd staan die me eerst altijd heks noemde , maargoed we gingen heel dat uur bij ze staan. 1 daarvan was de neef van linda en bij hem had ze 'wat' gekocht en toen hebben we dus in dat uur ook staan blowen. op school keken ze me wel raar aan , ik wagelde door die gang heen joh. dalijk ga ik naar linda toe en blijf daar ook slapen je snapt wel dat jij dan niet meekan he. maar tegen mam en pap het ik gezegd dat linda een heel net meisje was dus toen mocht ik. morgen is het zaterdag dan gaan we met shir , jeff linda en nog wat mensen die ik niet ken ( ze zijn ookal rond de 18) stappen. tegen mam en pap zeg ik dan dat ik weer bij linda ga slapen want als ze erachter komen dat ik uitga dan zwaait er wat zeg.

19 maart :

gisteravond en vannacht was echt geweldig , we gingen helemaal los en ik ben voor het eerst ontgroent ik zal het je vertellen :

we hadden heel veel gedronken en waren allemaal behoorlijk aangeschoten. nou toen was er dus zo'n jongen van 18 , phil hete die en hij ging zo met me praten en zij dat die me wel een 'lekker wijf' vond. ik dus helemaal blij. toen ging linda de muziek aanzetten en iedereen ging dansen , en toen opeens gebeurde het er kwam een schuifelnummer en phil pakte me beet en zoende mij , MIJ dat lelijke meisje wat een week geleden nog gepest werd. ik heb nu de msn van phil maar ik durf hem niet toe te voegen -_- ben bang dat die gaat doen alof die me niet kent. want hij was hartsikke aangeschoten toen die me leuk vond. trouwens ik ook dat die vanavond weer mee gaat als we met zn alle uitgaan hij zou nog even kijken. oh ik ben zo in de zevende hemel.

Meeer ?

__Robijn__

Re: [verhaal] Dagboek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 16:28

Het is wel een leuk verhaal.. Maar schrijf met Hoofdletters. En let een beetje op de spelling.

1 stukje moet 1500 woorden hebben .

anders word hij gesloten door de moderator.

ps. als je niet weet hoe je woordne moet tellen. Word -> Extra -> Woorden tellen.

xRowan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 16:32

Urbann schreef:
Het is wel een leuk verhaal.. Maar schrijf met Hoofdletters. En let een beetje op de spelling.

1 stukje moet 1500 woorden hebben .

anders word hij gesloten door de moderator.

ps. als je niet weet hoe je woordne moet tellen. Word -> Extra -> Woorden tellen.

Ja alleen ik heb geen word dus gebruik ik kladblok , ik kijk wel of er ergens een site is om woorden te tellen ofzo. en ik zal op mn spelling letten hoor

Mouskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 17:30

Mooi verhaal, benieuwd wat er nog gaat gebeuren

xRowan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 17:36

Ik ben nu bezig met nog een stukje. k kan nu nog een half uurtje schrijven en dan morgenavond pas weer ik denk dat er zaterdag of zondag weer een nieuw stukje komt
wel een lekker lang stuk dan want ik moet jullie er een week mee zoet houden ivbm proefwerkweek

Tutti_Frutti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 20:20

Ja snap ik wel

xRowan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 20:26

En daar komt dan volgende week ook nog mn repetitieweek bij
maar daarna kan ik wel lekker schrijven hoeveel ik maar wil

xRowan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 21:17

Mouskatje schreef:
xRowan schreef:
meer zal snel volgen denk ik.. morgen of zaterdag zal het er wel zijn.. t duurt alleen best lang voordat je 1500 woorden hebt

Ja dat snap ik ook wel. Ik heb er zelf ook veel moeite mee. Maar ik hou het nu toch al een tijdje vol. Het is ook leuker voor de lezers, kunnen ze meer lezen

Ja idd. maar minder leuk voor mn cijfers denk ik zo.
nouja heb nu weer een behoorlijk stuk geschreven ( rond de 500 á 600 woorden ) dus nog eventjes flink doorschrijven en ik heb een nieuw stuk.

xRowan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 21:22

Inspiratie heb ik altijd op school schrijf ik soms ook stukjes verder in mn schrift als ik me verveel en die typ ik dan later ergens terug in het verhaal

Maar nog meer mensen die het lezen ?

xRowan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 16:34

Ik heb weer een nieuw stukje }>
veel leesplezier

Citaat:
30 maart:

Lief dagboek ,

Vannacht bedacht ik me opeens waarom ik eigenlijk met linda en de rest omga.. als ik er goed bij nadenk mag ik ze niet. Volgens mij doe ik het alleen maar zodat ik niet gepest word want het helpt echt niemand heeft me meer uitgescholden sinds ik met hun loop. Het uitgaan was brak.. ik schijn helemaal dronken te zijn geweest en heb nu barstende koppijn , Ik weet niet of ik het moet geloven maar jeff zij dat ik hem gezoend had.. als ik dat echt gedaan heb dan flip ik echt.. jeff is zo.. niet mijn type maar in een dronken bui kun je van alles doen zeggen mam en pap wel is.. daarom willen ze ook lieer niet dat ik voor me 16e dronken wordt.. nu ben ik het toch geworden vlak voor Mn 14e verjaardag. Waar ik ook vannacht aan dacht: is het nou echt niet raar dat je op je 13e gebruikt en elke dag drinkt. In reclames zeggen ze ook altijd drinken voor je 16e nog even niet. Maar in de klas doet iedereen het wel is.. Behalve Lies dan maar die is net zo'n meisje als ik eerst was helemaal afgezonderd.. ze valt erbuiten , ik eerst ook maar ik ging nooit met haar om.. Bang om dan nog erger gepest te worden en nooit kans te maken op andere vrienden. Met phil gaat alles goed. hij is zo aardig voor me morgen gaan we samen naar een romantische film. lekker met een bak popcorn en een glas cola. Ouderwets zoals ik ook altijd deed met katie. Oh wat mis ik kat eigenlijk ze woont nu al 3 jaar in frankrijk. Ik spreek der nauwelijks meer we hebben gewoon geen tijd meer om te schrijven. Zij heeft genoeg vrienden en is daar super populair.. en ik. ik ben de laatste tijd veel met mn huiswerk bezig.. en dan nu ook met Mn nieuwe vrienden..

Ik was net een stukje uit Mn dagboek van een half jaar gelden aan het lezen. de meest depressieve periode in Mn leven tot nu toe.. ik had zin om het opnieuw op te schrijven en het daarna helemaal door te krassen om die periode af te sluiten.. dus dan schrijf ik het maar in jou

Dagboek 7 september

IK haat mezelf , waarom ben ik hier . ik ben te lelijk voor deze wereld ik kan er beter een eind aan maken. Niemand wil me, op school wordt ik gepest. Ik denk vaak aan zelfmoord volgens mij zou het het beste zijn. Ik denk ook vaak na over wat de minst pijnlijke manier zou zijn.. Voor de trein springen? Van een flat afspringen? Mn polsen doorsnijden. In bad gaan zitten en mezelf dan onder stroom zetten. Ik wil doodgaan op de pijnlijkste manier. Ik ben lelijk en als je lelijk bent moet je pijn hebben..

Dat moest ik echt even schrijven.. ik denk toch dat ik het niet doorstreep.. ik wil het later terug kunnen lezen welk stukje ik toen genomen had. Kijken of ik nog steeds dezelfde zou nemen. Het is best raar als ik dit zo terug lees. Hoe gedeprimeerd ik toen was niet normaal gewoon. T zou me nu nog kunnen overkomen als bijvoorbeeld Linda me zou dumpen voor een ander iemand. Dat zou me echt raken.. en gelijk zou ik me weer niets voelen en waarschijnlijk op het station staan.. net als die vorige keer : ik stond daar klaar om te springen , maar durfde niet. Toen ik thuiskam barste ik in tranen uit en heb mn ouders alles opgebiecht. vanaf toen werd wel alles beter.. ik sneed niet meer in mezelf en had geen zelfmoordneigingen meer.. Wel werd ik nog gepest op school en dat bleef doorgaan tot een paar dagen geleden.. het feestje van angela.. Dat heeft zoveel veranderd..

31 maart :

Dagboek van me ,

de laatste tijd schrijf ik je echt veel. Sinds ik vrienden heb beleef ik ook steeds meer. Vandaag weer naar school geweest, iedereen deed opeens aardig tegen me. Ze zullen we bang zijn voor linda enzo , bang dat ze zelf gepest zullen worden. straks ga ik lekker met phil naar de film , ik heb er echt zin in joh! voor het eerst zijn we dan samen zonder linda of zo. er is vandaag ook iets minder leuks gebeurd.. mam heeft van iemand gehoord dat ik uit ben gegaan en nu is ze helemaal razend , eerst mocht ik vanavond niet eens naar de bioscoop. Gelukkig snapte ze wel dat ze me dat niet aan kon doen. Had ik net vrienden zou ik ze weer kwijt raken en dat wou Mn moeder ook niet. Nu bedankt ze nog een passende straf voor me. Dadelijk pakt ze jou nog af , of de computer. Ik heb vandaag ook sinds tijden weer met Kat gepraat eindelijk waren we tegelijk online op msn. Ik heb haar alles verteld wat ik jou ook verteld heb.. Over linda.. De wiet en het blowen.. Het uitgaan en phil. Kat vond dat ik er wel iets te ver in ging maar ze snapte me ook wel. Ze zei niet dat ik moest stoppen ofzo. Sterker nog zij blowt ook regelmatig zei ze. Natuurlijk is ze ook wel 2 jaar ouder als mij maar zo veel verschil is dat toch niet.. 15 en 13, maakt niet zoveel uit toch. Ohja en dagboek je mag 1 ding niet vergeten je bent Mn beste vriend en dat zul je altijd blijven.

xx Sam

1 april :

Eindelijk , ik heb officieel met phil. In de bioscoop heeft hij me gevraagd , na de film. Ik was zoo ontzettend blij.Daarna hebben we de hele tijd zitten zoenen. Toen de film afgelopen was gingen we bij vrienden van phil nog even wat wiet halen. Ik kwam pas rond 3 uur thuis , mama flipte weer helemaal, nu mag ik een maand niet achter de computer en heb 2 weken huisarrest. Maar daar houd ik me echt niet aan hoor. 2 hele weken zonder wiet , vreselijk! En phil moet ik dan ook 2 weken missen want hij zit niet op onze school. En volgende week zou ik gaan shoppen met linda. Ik had een te gek shirtje gezien van Only , maar het geld heb ik niet en als ik alleen in de stad loop durf ik echt geen kleding in Mn tas te doen hoor.. Als ik dan betrapt wordt is er niemand die me kan verdedigen. Zo ga ik weer naar school. Maandag is Mn minst favoriete dag we hebben 8 uur en dan ook nog eens de eerste 2 uur blokuur wiskunde. Zo nog even Mn frans doorlezen voor de repetitie. Het is de eerste keer dit jaar dat ik niet geleerd heb voor een repetitie. Maar Mn hoge cijfers houden het wel hoog joh. Ik sta nu voor bijna alles 8en en negens best een fijn gevoel , als ik wou zou ik dit jaar niet eens meer hoeven leren. Volgend jaar zal wel anders worden als ik nog met lin enzo omga. Zij leren echt nooit en worden waarschijnlijk ook allemaal van school getrapt aan het eind van het jaar, ze zijn nu al een keer blijven zitten in de 2e en als je 2 keer blijft zitten moet je lager gaan.

1 april :

Vandaag schrijf ik je voor de verandering is 2 keer. Kom net thuis uit school , en er zat een nieuw meisje bij me in de klas. Ze is echt super aardig en zit nu naast me. Ik was wel jaloers op haar want zij hoefde de repetitie frans niet te maken en mocht in het werkboek gaan werken. Toen kon ze me wel mooi alle woordjes voorzeggen. Alleen er is een probleempje, Linda mag haar niet. Ze hadden al gelijk ruzie en nu is kyra ( dat nieuwe meisje dus ) het nieuwe slachtoffer van het gepest in de klas. Linda zegt ook dat ze mij laat vallen als ik nog langer met Kyra omga, ik zou mezelf ermee omlaag werken. Als ik eerslijk ben vind ik kyra aardiger , je kan gewoon beter met haar praten. Maar via Linda kan ik goed aan wiet komen. Wat een problemen , nu ik huisarrest heb kan ik er wel lekker de hele middag over gaan piekeren. K heb bij mam gesmeekt of ik niet 4 weken om de dag huisarrest kan hebben dan. Gelukkig vond ze het goed. Wel jammer dat ik dan maar om de dag kan gebruiken, maar ik moet er die 4 weken maar mee leven He. Morgen biologie so t is echt veel leren. Ik doe het wel heb nu toch niks anders te doen met Mn huisarrest. Binnenkort repetitieweek dat wordt niks gebruiken anders zijn me cijfers echt te slecht en dan krijg ik nog meer huisarrest

xx Sam die echt superveel van haar dagboekje waar ze alles aan kan vertellen houd.

Tutti_Frutti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 07:31

Mooi stuk! Slim van dat nieuwe meisje

xRowan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 10:39

Dankje.
ben nog niet begonnen met verder schrijven. over een week ofzo pas weer een stukje

smurf1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 10:46

hmm weet niet, vind haar wel erg bewust van haar acties. Als 14 jarige was ik er van overtuigd dat ik mijn eigen mening had etc, meelopen is toch iets dat je ontbewust doet?
Elke dag "gebruiken" vind ik ook wel weer niet iets te extreem..
Maar wel leuk geschreven hoor

xRowan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 14:22

Dankje
en knollie ; ik heb verhalen gehoord hoor van mensen die op hun 12e al elke dag gebruiken. was een keer een project bij ons van een afkickkliniek kwamen ook 2 ex verslaafde mee en 1 daarvan begon al te roken op zijn 6e enzo en te gebruiken op zn 11e ook hard drugs dan

Mayflower_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 16:27

Wel een leuk verhaal
Maar probeer wel namen met hoofdletters te gebruiken en je stukje na het typen nog eens te controleren.
Mn --> M'n

Heike
Mede-oprichtster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 01:16

marcellaZH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 15:42

Zo dit topic ga ik ook volgens echt superspannend... Wel jammer dat we nu zo lang moeten wachten. Maar succes met je toetsen.

xRowan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-06 11:33

morgen wel weer een nieuw stukje.
want dan ben ik klaar voor dit jaar

Evaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 13:54

Lang geleden dit verhaal..

Mooi geschreven maar je kan beter wat meer ín het dagboek graven zegmaar..

Komt er nog een stuk? Haha!

dniejs_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 15:57

het is een leuk verhaal heel spannend Lachen
wanneer komt er weer een stukje

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 20:01

Leuk gedaan, wel beetje extreem maar houd ik wel van. Hoop dat je er nog mee verder gaat Lachen

Murkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 22:30

leuk hoor!! gaa dit zeker volgen