Penny maakt met Pennelien een trektocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Renee__

Penny maakt met Pennelien een trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 19:37

Penny reed op een dag met haar mooie witte arabieren hengst door het Penny-bos. Het penny bos was zó groot, dat ze in een jaar nog niet overal was geweest. Ookal rijd ze zo'n 3 uur per dag, wat overigens veel te weinig is, want haar paarden zijn altijd nat Ze doet vanalles om haar paarden niet nat te laten worden, veel galop, weinig stap, lekker laten crossen.....

De volgende dag was het het mooiste weer dat ze had meegemaakt. Ze belde met haar penny-foon naar haar penny-vriendin, Pennelien, die ze had leren kennen in de penny! Ze spraken af om in het Penny-bos te gaan rijden in hun nieuwste setje Roze natuurlijk

Zo gingen ze rond 12 uur op pad. Beladen met allemaal speciale Penny hapjes. Roze setjes, roze strikjes, roze zadeltassen die perfect matchten bij hun kleding én setje. Ze hadden hun nieuwe pikeur cap op en de nieuwste pikeur rijlaarzen, ROZE

'' Wat is het heet zeg, '' pufte Pennelien. '' Gelukkig rijden we in Penny-bos, want hier is het een stuk koeler dan over straat! '' zei Penny beetje beledigd. '' Ik bedoel het niet banketstaaf, maar ik ben gewoon veel te dik! '' antwoordde Pennelien. '' ACH! ZEUR NIET! Je bent zo dun als een sprietje, ''
'' KRIJG NOU WAT! '' riep Pennelien uit. '' Sinds wanneer heb jij hier een van de mooiste arabieren lopen?! ''
'' Huh? Mijn vader heeft hier geen Arabieren gezet.. '' zei Penny.
'' Geloof je me niet? KIJK dan, '' wees Pennelien. '' Weetje, we moeten een keer op trektocht, hier in dat Penny-bos, sorry Penny, is het niet altijd leuk. We moeten de wijde wereld in! Mét roze setjes! Mét roze strikjes, caps en laarzen, mét... '' Pennelien wordt onderbroken door Penny. '' ... Dát is het idee! DAT GAAN WE DOEN! We nemen een vlucht naar Arabierenland, dat is toch zo bekend? En gaan we daar lekker trektochten! Nemen natuurlijk wel iemand mee die ons laat overnachten in een hotel hè, denk maar niet dat ik in Arabierenland in een tentje ofzo ga slapen, '' gruwelt Penny. Pennelien grinnikt. '' Ook niet als de tent roze is? ''
'' Nee, jeetje waar zie je me voor aan! Tussen de slangen zeker? ''
'' Hoogstens een vlieg, '' zei Pennelien.

Penny en Pennelien reden verder richting de arabier. '' Krijg nou wat! Dat is zo'n sloddervos van de buren! '' zegt Penny toen ze het logo zag dat de buren altijd scheren op hun arabieren. '' Dat beest verdiend niet eens een leven, kijk z'n hoofd, niet eens een deukneus Is dát nou een arabier? '' gruwelt Pennelien.

Terug thuis gooiden ze Penny Horse XIV en Magnum in de paddock. Ze joegen ze op met een roze zweep, 4 meter lang. Daarna werden ze nog gelongeerd. En dáarna maakten ze een sprongetje van 1.40m.

's Avonds overnachtte Pennelien bij Penny, in Penny's Pink Room zodat ze de volgende dag al naar Arabierenland konden vliegen.

Aangekomen in Arabierenland gingen ze op trektocht. Ze overnachtte in de beste hotels, maakten alleen de beste arabieren in 1 uur zadelmak, waarna ze direct door konden galopperen naar hun volgende bestemming. Ze verdiende veel geld en tenslotte gingen ze met een grote lach terug naar huis. De Arabieren betaalden zoveel om hun paardjes zadelmak te laten maken, dat ze vanalles voor hun eigen paardjes konden kopen.

Ze hadden allebei dezelfde gedachten:

'' DIT DOEN WE VAKER, MÉT ROZE SETJE, caps, laarzen, kleding, op de beste arabieren.... ''

________________-

Srr voor t saaie verhaal, heb echt geen inspi.

frodo1993

Re: Penny maakt met Pennelien een trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 20:55

hihi, ik vind hem wel grappig, eigenlijk moet je af en toe weer een nieuw avontuur van penny en pennelien maken, en dat hier neer zetten met iets meer details.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 20:59

Wat een mooi einde
*pinkt traantje weg*

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 21:08

idd heel ontroerend.. je bent alleen je tag vergeten...

Maar is dit waargebeurt? Want ik ken ook iemand die pennelien heet .

maar waar lich arabierenland eigelijk?

Renee__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 21:31

arans schreef:
idd heel ontroerend.. je bent alleen je tag vergeten...

Maar is dit waargebeurt? Want ik ken ook iemand die pennelien heet .

maar waar lich arabierenland eigelijk?

Nee niet waargebeurd, arabierenland bestaat niet

Als ik me verveel komt er nog wel een verhaaltje over de dames

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 21:40

Whaha, geweldig. *Wacht op meer .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 14:21

Een enkele keer mag je een afgerond verhaal plaatsen wat te weinig woorden heeft. Maar dit begint op een vervolgverhaal te lijken. Dat kun je dus in je eerste topic plaatsen en let op de minimale hoeveelheid woorden per update

Hier nu een slotje.