[FOTO] Paard!

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daisies
Berichten: 11613
Geregistreerd: 17-02-06

[FOTO] Paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-06 00:44

Deze foto's Hebben al eens eerder op bokt gestaan, Maar daar heb ik alleen reactie op het paard gekregen. En nu ik eigenlijk stiekem een klein beetje bezig ben met foto's maken ben ik benieuwd hoe jullie ze vinden.

Dat mijn Friese paard op Sommige foto's bruin lijkt komt vooral door lichtinval, ze is helaas niet meer zo donker als voorgaande zomers.

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding

En kleine blik op mijn foto's, Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Door het verkleinen zijn de kwaliteit van de foto's erg verminderd.

Elanor

Berichten: 6787
Geregistreerd: 25-08-04

Re: [FOTO] Paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 10:00

Dat kader is op alle foto´s echt ontzettend storend, hij staat half over je object of zit er héél krap omheen. Weglaten zou ik zeggen. Ook zou ik je Copyright ietsje minder prominent in beeld laten staan, alleen je naam is genoeg.

Voor de rest lijken ze allemaal behoorlijk wazig? Kan ook door het uploaden komen, dan zou ik even een nadere site proberen.

Voor de rest spreken ze mij eigenlijk niet aan. Paardje staat er niet echt aansprekend op. Foto 1 vind ik nog het leukst. Maar ook deze lijkt erg wazig. Ook is dat kader echt heel storend, gewoon te krap. Foto 3 had wel leuk kunnen zijn, maar uit deze hoek en met die stoep er nog op is hij ook niet echt super.

Lekker blijven dooroefenen!

This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 11:19

jammer dat ze te wazig zijn. Kader vind ik ook nie tmooi, en de copyright stoort ook mij!

Let op je achtergronden, dat trekt vaak de aandacht weg van het onderwerp! De laatste foto is dan eigenlijk het mooiste. Geen afleiding en je paardje staat er mooi op!.

De foto met de bandages vind ik persoonlijk mooier als je hem van gelijke hoogte zou nemen. Word het beeld wat spannender door ipv een platte foto zoals het nu is..

Verder zou ik zeggen, blijf lekker oefenen!! Zo leer je het meest!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 11:30

Foto 1 vind ik wel mooi, maar hij is inderdaad wel een beetje wazig. Dat is jammer.
Bij foto 2 stoort de stoep op de achtergrond een beetje. Probeer daar de volgende keer op te letten!
Foto 3 vind ik de leukste, alleen jammer dat hij zo scheef is en weer die stoep op de achtergrond. Die had je misschien, zoals This_is_me al zei, beter op gelijke hoogte kunnen nemen.
Bij foto 4 vind ik de achtergrond wel erg mooi, alleen had ik 'm waarschijnlijk mooier gevonden als hij echt van de zijkant was genomen, en niet zo schuin van voren. Maar dat is mijn mening, verder vind ik dat wel een erg mooie foto.
Blijf gewoon lekker oefenen en probeer het eens met wat zonniger weer, dat geeft vaak gelijk een heel ander beeld. Succes!

ikke17
Berichten: 756
Geregistreerd: 27-10-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 11:33

Niet veel bijzonders... gewoon foto's van een fries paardje thats all

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 12:29

UK --> CB

Misz_J

Berichten: 2090
Geregistreerd: 12-02-06
Woonplaats: Hoogvliet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 15:39

ik vind het kader niet moio, te breed en leid af. Ook omdat sommige foto's al krap zijn. Ik denk dat ze door het uploaden zo onscherp geworden zijn, vind ze nl een beetje vaagjes maar verder, leuke foto's!

Butterfly14

Berichten: 1065
Geregistreerd: 30-10-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 17:25

zoals gezegd zijn ze wat vaag, en ik vind ze verder ook niet echt bijzonder.

de eerste vind ik wel cool, als die scherp geweest was