Ik ben gister en vandaag even onze rommlige tuin in geweest om foto's te maken..
Onze tuin ziet er niet uit vanwege verbouwing.. er staan ook haast geen mooie bloemen (eigelijk geen) dus heb maar foto's gemaakt van "onkruid" bloemmetjes.. heel af en toe zie je een foto van een plant/bloem die wel echt in de tuin hoort

Ik doe het niet vaak, en verwacht niet dat het echt scherpe foto's zullen zijn (verkleind en upgeload) bovendien is het met een dood gewone digitale camera (Olympus C-370 Zoom) gemaakt, dus geen spiegelrefelex o.i.d!
Maar ik ben zelf wel redelijk tevreden over het resultaat.. en tips (en reactie's) zijn erg welkom 
1.

2.

Jammer dat ie achteraan overbelicht is..
3.

Vindt hem wel appart, en wat hebben.
4.

Helaas niet helemaal scherp en hij had wat meer in het midden gemoeten.
5.

6.

Die bladeren aan de 'zijkant' van de bloem zijn onscherp (vooral die ene die krom trekt) dat vindt ik heel jammer.. het middenste van de bloem is wel weer mooi scherp

7.

Ik stoor me aan die (roze) bladeren aan de zijkant, maar die vallen weg te werken.
8.

Natte bloem

9.

10.

Niet een perfecte foto, maar wou hem toch laten zien vanwege dat beest vondt het wel appart want zo vaak lukt het me niet om zo-iets op de foto te krijgen

Ik ben totaal niet tevreden over de kwaliteit! Die is erg verslechterd door het uploaden!
Maarja, daar kun je niet zo veel aan doen.. 
Groetjes