[Foto]Rijssen, 8km

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Escha

[Foto]Rijssen, 8km

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 16:12

Ik was gistermiddag met mijn moeder wezen wandelen(wat ik nooit weer doe ) op de Sallandse Heuvelrug toen we dit ding tegen kwamen

1.
Afbeelding
2. Scheef.. maarja
Afbeelding

Commentaar en tips zijn welkom!

NieneWiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 16:31

Ik vind het niet echt boeiende foto's..
Op het ding zit erg veel stof en allemaal krassen en dat leid erg af vind ik.
Het idee vind ik wel grappig maar de foto's vind ik eigenlijk niks..

KirstenFranc

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 16:45

hmmm jah wat voor commentaar moeten we hier op geven

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 18:42

Ik vind het idee erg leuk. Weer eens wat anders.

Foto 1; Ik stoor me aan de kras aan de rechterkant. Verder vind ik het erg jammer dat de pijl niet scherp is, die kan juist mooi de richting aanduiden en de uitdrukking versterken.
Foto 2; Ook hier stoor ik me weer aan de krassen (ook al kun je daar niets aan doen ) en ik vind het jammer dat de 8 moeilijk af te lezen is, je kunt het wel zien, daar niet van, maar hij zit uhm.. lastig in de foto zegmaar.

Gewoon nog wat oefenen met dit soort kiekjes, maar het is zeker leuk en origineel.

Escha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 19:49

@ nienewiep
Het stof en de krassen komt natuurlijk door dat dat ding nogal een tijdje daar staat en verwacht nou niet van mij dat ik dat ding ga schoonmaken voor een foto, wie weet wat daar wel allemaal niet op heeft gezeten

@ KirstenFranc
Kom liever met écht commentaar en post niet gewoon een onzinzinnetje om je aantal post optekrikken Want hier heb ik niks aan!

@ Nynkk
Mjah die kras, opzich vind ik hem ook wel storen maar opzich ook wel weer niet want er zijn meerdere krassen dan die ene duidelijke. En ik had bij foto 1 op 'Rijssen 8km' scherpgesteld en op foto 2 juist de pijl

verder bedankt voor het commentaar

KirstenFranc

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 19:51

och mijn aantal posts interesseert mij niet, maar ik vind het nou niet indrukwekkende foto's maja t zal je hobby wel zijn en je zult vast wel andere mooie foto's maken. dit onderwerp raakt mij alleen niet en das mijn mening...

Escha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 20:03

KirstenFranc schreef:
och mijn aantal posts interesseert mij niet, maar ik vind het nou niet indrukwekkende foto's maja t zal je hobby wel zijn en je zult vast wel andere mooie foto's maken. dit onderwerp raakt mij alleen niet en das mijn mening...

Als je dan ook nog erbij zegt wat je dan niet raakt, én wat kan ik dan verbeteren?
Dat staat ook onder mijn bericht 'Commentaar en tips zijn welkom' en als je dan met zo'n nutteloos bericht komt van 'hmmm jah wat voor commentaar moeten we hier op geven' heb ik zoiets van.. waarom plaats je dit bericht.. Daar vraag ik niet om