[TEK] graag commentaar ;)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sanco

[TEK] graag commentaar ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 18:42

mijn eige commentaar :
- beetje te kinderlijk.. weinig detail..
- teveel 'geveeg' harde lijnen kunnen ook mooi zijn...
- het paard is niet persoonlijk... meer oppervlakkig...

komtie:

Foto 1
Afbeelding
is een tekening van een shetlander... de manen vind ik mislukt maar de snuit heel goed gelukt...

Foto 2
Afbeelding
moet een steigerend arabiertje voorstellen.. ghehe

Foto 3
Afbeelding
spirit en rain uit de film spirit... rain lijkt sprekend vind ik zelf *hoogmoed oeff *

foto 4
Afbeelding
t begon met een andalusier.. maar ook hier weer te oppervlakkig:P verder vind ik m wel mooi:P ghehe

foto 5
jaa de mooiste voor t laatst bewaard.. hier ben ik echt trots op!! (ik let dan op de schaduwen.. de rest is knudde )
Afbeelding

dat waren de fotos van paarden... ik heb nog een storyboard (soort strip) die moest ik maken als toelatings opdracht voor mijn volgende school... ik zet m ff in een link dan kan ik m groot laten...
http://www.xthost.info/shellylover/IMG_3619.JPG

alle commentaar is welkom,. ik moet nog goed oefenen dus alle tips kan ik goed gebruiken.. ook negatief uiteraard!! leef je uit.. kraak me af haha als ik er maar wat aan heb

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 18:46

Je bent zeker goed op weg!
Je ogen vind ik niet heel erg sprekend, probeer gewoon eens een keer een pagina vol paardenogen te maken, het is saai maar je ogen zullen er levendiger van worden! Hoe je bij de laatste tekening het neusje hebt gedaan, dat is het goede werk! Probeer zo alles met schaduwen op te bouwen, ook rond de ogen heb je namelijk 'botten' en die moeten ook worden geaccentueerd. Verder over je manen, je hebt nu 1 plak manen. Probeer je manen in laagjes van streepjes op te bouwen.
Succes ermee!

Sanco

Re: [TEK] graag commentaar ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 18:49

ja die ogen... dat is zwaar irritant om goed te doen... ik doe me best hoor:P haha... en die manen... is moeilijker dan t lijkt... maar ik heb pas een heeel mooi boekje met 'paarden tekenen' en daar staat alles gedetailleerd in... oren ogen hoeven manen hele paarden... van alles eigenlijk.. daar ben ik ook al mee bezig geweest dus nu is t weer anders...

deze tekeningen zijn alweer van een tijdje *niet heel lang * terug... ben zo ondertussen bezig met het tekenen van binnenuit... maar dat valt niet uit te leggen hier ... haha

bedankt!!

Sanco

Re: [TEK] graag commentaar ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 19:05

nog iemand?

FreeFly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 14:06

ik vind ze heel mooi en echt iets eignes hebben een bepaalde stijl
heel leuk ik heb verder niet echt tips gewoon oefenen!