[Foto] Doerak

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rinde

[Foto] Doerak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 15:59

Hoi iedereen,
Ohnee, het fotovirus is aangeslagen bij mij... Foto's maken is een hobby van m'n vader, hij heeft ong. een half jaar geleden een nieuwe digitale camera gekocht (enum Canon EOS nogwattes) zijn oude camera (minolta dimage 5 als ik het goed schrijf) mocht met pensioen... Ik, vrolijk kind van 14 jaar, wil natuurlijk niet eeuwig als fotomodel dienen, Janneke wil zelf foto's maken !! M'n vader dus de oude minolta onder een flinke laag stof gehaald en aan mij gegeven. Vandaag is het mooi weer dus zijn we samen met de auto op pad geweest om wat kiekjes te schieten. Thuis aangekomen ligt onze Golden Retriever heerlijk van het zonnetje te genieten. Agja ik weet nu hoe de camera ongeveer werkt, dus voila hier laat ik jullie mijn eerste- enige-echt-doerak-lekker-lui-in-het-zonnetje-foto zien

Afbeelding

Groetjes Janneke

(ik zal even aardig voor mijn vader doen en zijn foto-site een beetje promoten http://home.hetnet.nl/~rrazenberg/ )

Rinde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 16:18

Nog een foto :

Afbeelding

(edit : linkje gemaakt)
Laatst bijgewerkt door Rinde op 02-05-06 16:32, in het totaal 4 keer bewerkt

Julia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 16:20

Mooie foto!
Alleen wel een beetje TE groot!

Pluttersput

Re: [Foto] Doerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 16:21

Hej,
Het aijn leuke foto's. Alleen die onderste is ERG groot, ik dnek dat je die beter kan vervangen door een link.
Groetjes, mij

Rinde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 16:21

Anoniem

Re: [Foto] Doerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 19:09

UK --> CB.

Rinde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 20:22

off-topic : Waarom CB ? Het is toch een kunstachtigefoto.... misschien zie ik dat verkeerd maar oke wil wel even weten waarom CB ?

Ik heb namelijk niet veel behoefte aan dat "ooh mooie foto" van -16 jarige (okee ik zijt het zelf ook maarja) Mij lijkt dat mensen van boven 16 meer "verstand" van foto's hebben, ik wil graag commentaar van mensen die iets van fotograferen afweten. Mij lijkt dat de meeste fotograven bij UK rondhangen.... naja dat is mijn mening

Pasamba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 21:19

Foto 1 vind ik mooi, alleen stoor ik me aan dat kleedje? op de achtergrond.
Foto 2 spreekt mij niet zo aan. Jammer dat die onderste bloemen er niet helemaal op staan.

En als iemand onder de 16 is wil dat nog niet zeggen dat diegene geen verstand heeft van foto's hoor..

Rinde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 21:33

Pasamba schreef:
Foto 1 vind ik mooi, alleen stoor ik me aan dat kleedje? op de achtergrond.
Foto 2 spreekt mij niet zo aan. Jammer dat die onderste bloemen er niet helemaal op staan.

En als iemand onder de 16 is wil dat nog niet zeggen dat diegene geen verstand heeft van foto's hoor..

haha doerak en het kleedje, ze zijn niet van elkaar weg te denken...
van dat onder de 16, natuurlijk zijn er aardig wat mensen maar bij UK hangen ze meer rond naar mijn idee... maja bedankt voor het comentaar