Achter de bosjes komt een klein houten huisje tevoorschijn, die had ze nog nooit gezien, toch vet ze zich niet rettig bij het idee, dat ze zomaar met iemand mee gaat.
Gelukig heeft ze Nora bij zich.
Het is best gezellig in het huisje maar op de tafel liggen wat pakjes met wat touw eromheen, ook liggen er lege flessen en plastic zakjes.
Kiara vraagt zich af wat erin gezeten zou hebben.
"ga zitten" zegt Jasper met een gebaar"hier ik maak ff een plekje voor je vrij, hoe vind je het?
"ja best gezellig"" antwoord ze en jasper moet lachen "ja, haha eigelijk neem ik nooit iemand hier naar ons clubhuis, het is ons geheime plek weetje, maar daar vertel ik je nog wel over, vertel eens over jezelf meisje!? terwijl Kiara verteld dat ze op school zit en over haar stage en medeleerlingen zit Jasper rustig te frunniken met zijn aansteker.
En wat doe jij? vraagt ze nadat ze uitverteld is
"IK? niet veel, hier zijn en met vrienden, ik krijg binnenkort een nieuwe baan, vet gaaf joh! dan mag ik met een heftruck rijden! en uiteraard zelf bepalen hoe lang ik werk, maar goed ik zie t wel, het clubhuis gaat voor weet je, er gebeuren hier belanrijke dingen......."langzaam komt hij met zijn gezicht dichterbij....