{FB} foto's van televisie...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

StOoRzEnDeR

{FB} foto's van televisie...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-06 22:38

men vader was televisie aan het kijken en ik zat aan de andere kant van de kamer te kijken of mijn fototoestel nog volle baterijen had en keek door de lens naar de televisie en maakte ff een paar foto's zag er leuk uit heb er 3 bewerkt zie hier het resultaat...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

zijn niet super maar ben nog maar pas aan het bewerken

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 06:27

Die 2e is heel onduidelijk...ik kan niet zien wat het is. En die eerste is ook niet zo mooi omdat die soldaat een heel donker gezicht heeft. Probeer overdag foto's van de tv te maken, heb ik ook gedaan en dan werkt het veel beter!

Die laaste is al een stuk beter....en hij is trouwens ook niet slecht om te zien...

Escha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 10:42

gister Saving Private Ryan gekeken?
verder zie ik niet echt wat er allemaal aan bewerkt is, de foto's zijn erg onduidelijk
op de laatse na, zou dan denken dat de ogen zijn bewerkt, maar die vent had in de film al van die mooie blauwe ogen

_Elise

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 14:46

dat is zoon oorlogs film van de 2e werled oorlog bij frankrijk et die 4 broers toch?
die zat men moeder gister ook te kijken
ik vond het best wel eng want men vader zit nu in Afghanistan en ik zou maar moeten bedenken dat dit hem ook overkomt...
over de foto's vind ik de 3e het best

daniekjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 15:44

k heb m ook gezien.
k vind het opzich wel leuk bewerkt, maar je ziet heel erg dat het van de tv komt, en dat is niet echt mooi..
xxx

StOoRzEnDeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 18:40

ya ik kreeg dat kleur verschil ook niet weggewerkt bij de laatste zijn inderdaad de ogen en de lippen bewerkt (en het randje van de tv) de tweede is een hele hoop aan bewerkt ook vandaar dat je niet ziet wat het is was een beetje op alle knopjes duwen en kijken wat er gebeurt en de eerste is ook weinig aan gebeurt...en was inderdaad saving privat ryan

@love_paarden ik kan me wel voorstellen dat je het eng vond de broer van mijn vriend zit nu ook in Afghanistan.....