[tek] Tijgertje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

galopeerder

[tek] Tijgertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 19:59

Heej,
Is alweer een hele tijd geleden, maar eindelijk, ik heb weer een nieuwe tekening gemaakt!! Heeft heel lang geduurt, ben ook heel lang bezig geweest, maargoed.. Moet eerlijk zeggen dat ik de aardbol niet zo heel goed gelukt vind, zit eraan te denken om dat ook een beetje te vervagen (net als de lucht), wat vinden jullie? Elke keer als ik weer iets nieuws deed bij deze tekening dacht ik van: o eigenlijk durf ik het niet, straks verpest ik alles! Goed, is toch wel een beetje gebeurt dus maar mss kan ik het nog goed maken. Toch durf ik dat niet meteen te doen, het kan ook zijn dat ik gewoon te lang naar m'n tekening heb gekeken, vandaar dat ik jullie eerst om raad vraag .

Oja trouwens. Moet er wel even bij zeggen dat hij niet uit m'n hoofd is. Tis best een bekend plaatje volgens mij, maar heb die er bewust niet bij gezet omdat ik eerst wil weten wat jullie er van vinden zónder te vergelijken.

Afbeelding

Yentl_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 20:20

ik vind hem prachtig, hij heeft ook echt zo'n sprekende blik...

Tivoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 21:13

prachtig!
maar volgens mij is het een pantertje of luipaard...aan de vlekjes te zien
Prachtige 'help-me-dan' uitstraling heeft ie!

Naomi21

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 21:46

Owh schitterend!
Ik vind de aardbol niet storend hoor! Een mooie, zachte tekening met uitstraling, heb eventjes geen tips .

Remy

Re: [tek] Tijgertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 21:56

wat een cutypie... Hij heeft zelfs die echt schele blik die jonge kittens in het echt ook hebben. Aandoenlijk. Hele leuke tekening

BTW: de sites waarnaar je linkt in je onderschrift werken niet...

Nevony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 12:21

oow wouwie wat mooi, hij is echt heel erg gaaf, ik vind de aarbol helemaal niet storend, past juist goe din het geheel

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 12:39

Wat een scheeeetje!

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 13:38

Wat een droppie!! Nee niks meer aan doen!

_Plukkie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 14:29

Wat een gave tekening!

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 16:32

Ik vind 'm in 1 woord SCHITTEREND! Wat een onwijs lieve blik heeft ie in z'n ogen! Die zou ik zo mee naar huis nemen als ik die tegen was gekomen.

Ik zou idd de aarde wat vervagen. Maar erg storend is ie niet, maar ik zou er niet aan veranderen qua schaduwen, alleen maar ietjes vervagen. Niet te veel, anders valt het weer op...

Nogmaals, ERG MOOI! Dat mondje

Jomi_Leann

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 16:41

Keij mooi

CaPrIoLe`79

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 20:12

Ik zou hem zo in huis willen nemen, wat een schatje!

Yannicke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 21:38

Wauw! wat een aansprekende blik heeft dat kleintje zeg! ik zou alleen de aarde iets vervagen...

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 08:48

Ahh zo lief.

galopeerder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 11:52

Bedankt voor de reacties .
Goed, ik denk dat ik heel voorzichtig nog een keer over de aardbol heen ga. Veel erger zal het toch niet kunnen worden? (bedoel ik niet negatief verder, maar het is wel zo) Ga volgende week ofzo een lijst kopen want ik wil hem nu toch wel op m'n kamer hangen.. Ik heb al weer een nieuw plaatje gevonden, maar het zal nog wel lang duren voordat m'n volgende tekening af is. Ja, misschien is het ook wel een panter ofzo, maar dacht zelf dat het een tijger was, eigenlijk weet ik ook niet echt waarom. Is ook nog erg moeilijk te zien bij die jonkies .
Oja en die links in m'n onderschrift, klopt, m'n site is eraf gegooid... Moet het idd nog even uit m'n onderschrift halen. Ik wil ook eigenlijk een nieuwe site gaan maken (een .nl), maarja dat doe je niet zomaar. Ik wil daarvoor eerst m'n portfolio wat uitbreiden. Vandaar dus .

Als iemand verder toch nog tips heeft zijn ze welkom hoor.

Oja, en hier dan nu het origineel, als jullie nu willen zien hoe het er werkelijk uitzag:

Afbeelding