van creatieve bokkelingen, die allemaal de mooiste
dingen verzinnen.
Nu wou ik ook eens een verhaal schrijven.
Elke keer probeer ik er weer een stukje bij te schrijven,
en laat dat uiteraardt weer aan jullie lezen.
Graag zou ik jullie mening willen hebben of ik hiermee
door zou moeten gaan, of dat het een bagger verhaal is.
Veel leesplezier !
en ik hoop dat jullie hier net zo van genieten,
als ik doe bij het schrijven hiervan!.
Citaat:Ik ben zo`n meisje, die elke pauze alleen zit.
Zo`n meisje die niemand ziet staan, zo`n meisje die niets
van mode weet. Zo`n meisje die geen vrienden heeft.
Maar heb ik hiervoor gekozen ?
Ik hoor de wekker afgaan, nee, niet nu, denk ik bij mezelf. Ik wil niet naar school, niet weer gepest worden door
al die populaire meisjes, elke dag hetzelfde. Toch stap ik met moeite m`n bed
uit, en kleed me aan. Ik kijk in de spiegel. Daar sta ik dan, een meisje, halflang niet-gekamt, blond haar, oude kleren, te kleine
schoenen, ze doen pijn, maar ik krijg pas over 4 maanden nieuwe. Ik loop mijn kamer uit, en ga naar de kamer van mijn drie zusjes.
Elke ochtend maak ik ze wakker, geef ze te eten, en zorg dat ze naar school gaan. Mijn moeder heeft hier zelf geen
tijd voor. Elke dag staat ze om 5 uur op, ze werkt in een fabriek, die auto`s maakt. Hier verdien je niet veel mee, ik krijg een keer per
jaar een set kleren, en twee keer per jaar schoenen. Mijn zusjes dragen de kleding, die ik echt niet meer pas. Mijn vader zit al
jaren in de gevangenis, hij heeft vier mensen vermoord. Ik wil hem nooit meer zien.
Mijn zusjes zijn een drieling van elf jaar. Soms erg lastig, omdat ze allemaal erg veel aandacht opeisen, maar ik kan het wel erg
goed met ze vinden. Ze worden steeds volwassener, en begrijpen steeds meer de situatie waarin wij leven. Ze kunnen niet
het speelgoed krijgen die hun vriendjes en vriendinnetjes ook krijgen. Vorig jaar kwam de Gameboy SP uit, ze wouden het zo
graag, maar mijn moeder kon het zich gewoon niet veroorloven om zo`n ding te kopen. Dat is gewoon TE duur.
Olivia is de oudste, en de slimste, ze weet altijd alles beter, en als het niet op haar manier gaat, heb je oorlog. Ilse is de middelste,
en de kleinste, ze is vaak heel stil, en laat alles aan een ander over. Bo is de jongste, en ik ben helemaal gek op haar, als een dag
even tegenzit, weet zei mij altijd op te fleuren. Geweldig.
Ik stapte de dremel over van de deur, tot mijn verbazing was Bo al wakker, niets voor haar, zei is hier meestal de slaapkop. Ik wekte
de andere 2 en liep naar beneden. De woonkamer was een rotzooi, overal lag wel wat, tijdschriften, bekers, schoenen. Snel raapte ik
alles bij elkaar, en legde het op de trap. Ik liep naar de keuken, en maakte voor ons vieren, cornflakes klaar. De melk was over datum,
maar het was nog wel te eten. Opeens stond Bo naast me die me een kus gaf, en vroeg hoe het met me ging. Zoiets maakt heel je dag
goed, zei is de enige die zoveel om mij geeft. Niet veel later kwamen de andere er ook aan, en gingen we eten. Toen we klaar waren
zwaaide ik mijn zusjes uit, die vrolijk naar school gingen uit. Nu ik nog, ik pakte mijn jas, en liep met tegenzin de deur uit, lopend.
Mijn fiets was 2 weken terug gestolen. Het was geen mooie fiets, maar het was teninste EEN fiets. Nu moet ik elke dag een half uur
lopen om op school te komen, we hebben geen geld voor een nieuwe fiets.
Mocht je meer geschreven hebben, dan kun je me een pbtje sturen en pas ik je eerste bericht aan, en gaat het topic terug open