[fb] paard in kamer raam

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_joellover_

[fb] paard in kamer raam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 15:48

wat vinden jullie er van ??

Afbeelding

en kijk maar wat ik weg gewerkt heb was een hele klus !

Afbeelding

dierenlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 15:56

ik vind hem een beetje simpel, sorry en volgens mij heb je niets weggewerkt maar er gewoon een paardenhoofd over geplakt
volgende keer neem je beter een scherpe foto van een paard want nu lijkt hij erg nep
het idee is natuurlijk wel erg leuk , maar de uitwerking valt wat tegen

is niet aanvallend ofzo bedoeld hoor, mar is ook een tip voor de volgende keer

[edit: ik zie nu dat je de icoontjes van het bureaublad hebt weggewerkt, maar volgens mij had je beter gewoon twee rijen van de andere kant kunnen kopïeren en erover plakken ]

Ilsje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 16:17

het is een leuk idee, alleen ik vind de muur van ht raam ontiegelijk saai, had je ook wel iets anders kunnen doen, en het paarden hoofd kan je bijna niet herkenne omdat hij zodanig is vergroot!

Kleinduimpje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 16:22

Kvind hem niet super, maar wel leuk bedacht. Probeer de volgende keer hem wat aparter te maken..

soubieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 16:23

leuk idee
maar zoals al werd gezegd ... neem je in het vervolg beter een scherpe foto van je paard en om zoiets weg te werken is het veeeeeeel gemakkelijker om gewoon te kopiëren van ergens anders en erover te plakken
xx tiney

speedylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 17:56

leuk idee, maar de foto van het paard is niet netjes uitgeknipt, en heeeeel erg vaag, en hi jis ook behoorlijk simpel..

_joellover_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 18:13

oke bedankt voor jullie adviezen ik ga er zeker wat mee doen maar ik ben telkens wat aan het uitproberen en hier kan i kweer wat mee

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 18:14

Ten eerste is het een desktop ergens vandaan haalt abosuluut NIET de bedoeling om de link & het logo zomaar weg te halen! Die mensen maken iets voor anderen, dan haal jij de link daar doodleuk weg. Niet erg netjes Verder, als je het perse weg wilt halen, doe het dan op een mooie manier Je ziet het nogal!

In Paint kan je dat makkelijk doen bij deze desktop, door een stuk van de achtergrond te selecteren, kopieren en weer opnieuw te plakken over datgene dat je weg wilt hebben heen te plakken. Maar, nogmaals, zelf zou ik het nooit doen als op een site mensen hen best doen om wat moois voor anderen te maken.

Verder een tip, als je wat uitknipt en in een andere achtergrond plakt (het paard, in dit geval) probeer dan een duidelijke foto te hebben. Deze is volgens mij nogal vergroot, waardoor de kwaliteit achteruit is gegaan- of de kwaliteit was gewoon al niet zo goed
Misschien is het ook leuk om het paard wat hoger op te plakken in de achtergrond, de onderlip valt nu net weg.

_joellover_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 18:56

1. waarom zeg je alles wat hun al hebben gezegt ?:
2. ik heb de link weg gehaald en NIET !!!!!!!!! het logo

sorry ik vindt je een beetje zuren trouwen heb er nog 1 gemaakt !

Afbeelding
is deze beter ??

soubieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 19:04

deze is veel beter
als je zo door blijft verbeteren ... dan wordt je goed hoor

_joellover_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 19:06

dankje !!!
maa r heb ik een beetje gelijk van dat zuren ?

_joellover_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 19:06

zeuren sorry dat bedoel ik

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 19:34

joellover schreef:
1. waarom zeg je alles wat hun al hebben gezegt ?:
2. ik heb de link weg gehaald en NIET !!!!!!!!! het logo

sorry ik vindt je een beetje zuren trouwen heb er nog 1 gemaakt !

1. Omdat ik niet alles heb doorgelezen, nu zie ik dat HET MEESTE al gezegd was- maar nogmaals niet allemaal zo duidelijk en ook niet ALLES. Je plaatst hier werk op CB omdat je tips wilt, en niet omdat je alleen maar 'mooi' wilt horen. Als je commentaar krijgt dat je niet bevalt, dan laat je voortaan je bewerkingen maar lekker zien aan vriendjes en vriendinnetjes en pappa en mamma, he? Die zullen wel 'mooi' zeggen, precies wat jij wilt horen! (kennelijk.)

2. Je hebt het logo WEL weggehaald, klets niet. Dat tekentje dat boven de link stond is het logo. En al was het alleen de link, dan nog zit je fout daarmee.

Ik vind mezelf niet zeuren, ik onderbouw mijn mening en geef je tips. Nogmaals, wil je dat niet, blijf dan maar lekker op één niveau hangen wat je bewerkingen betreft en leer er niets van, maar vooral: post dan ook niet hier op CB.

Verder, je gáát niet in je topic vragen 'maa r heb ik een beetje gelijk van dat zuren ?'. Dat is offtopic en wat heb je daar aan? Oh, nog even handig om te weten: het is niet de bedoeling berichtjes achter elkaar te plaatsen . Je hebt rechtsonder je bericht gewoon een [edit]-knop staan, waarmee je een bericht kan edit-en. Dus had je gewoon daarop kunnen klikken en kunnen edit-en (van 'zuren' 'zeuren' maken, dus.) Misschien handig voor de volgende keer.

dierenlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 20:07

hoe durf je dat eigenlijk te zeggen joellover ?!
wildwings geeft je tips en commentaar waar ze volledig gelijk ingeeft en dan ga jij zeggen dat ze loopt te zeuren??!!
alsjeblief zeg! wat je ondankbaar noemt !
blijf jij inderdaad maar weg van forums als crea bea want je kan duidelijk niet tegen een tikje kritiek en tips!

[sorry voot het offtopic gaan maar dit moest er even uit ]

Ilsje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 21:11

zo ist wel duidelijk denk
Maar inderdaad die tweedde is mooi!

Anoniem

Re: [fb] paard in kamer raam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 21:58

A : Voor Collages en simpele fotobewerkingen is een centraal topic : viewtopic.php?f=68&t=521879

B : Je kan ook je post editten ipv meerdere onder elkaar te plaatsen.

A + B = C : Slotje