Pff wie heeft tips voor me zodat ik weer verder kan ..
Alvast bedankt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pff wie heeft tips voor me zodat ik weer verder kan ..
snap niet waarom ..
probeer ook om met een fijnpotlood te tekenen, want je potloodstrepen lijken me veel te dik
De manen zien er wel raar uit, probeer daar wat meer detail in te leggen, want nu zijn het allemaal verticale strepen , je moet echt bijna haar voor haar gaan tekenen om een geweldig effect te krijgen
en je moet proberen om de bovenkant van spieren en aders licht te maken, en donkerder naar de onderkant toe, zo maak je een realistisch effect! je rechteroor (voor de kijker) is ook wel heel 'bol' een oor eindigt in een puntje, hou daar rekening mee
en als ik jou was, zou ik eens proberen om allemaal fijne haartjes als vacht te tekenen ipv de strepen die je nu doet
en idd , er klopt iets niet met de nekaanzet
en het bolletje zit inderdaad veel hoger dan het zichtbare oog 
*
ik geef gewoon maar tips voor je tekeningen realistischer te maken, maar je bent goed bezig 
)

als je niet wil hoeft het natuurlijk niet hoor
*
]
Hij is ook niet in de goede verhouding op de foto kijkt die meer naar beneden maar dat kreeg ik niet voor mekaar.
Farouche2 schreef:Ik vind hem eerlijk gezegd niet zo mooi. Ik weet niet waarom niet. Denk om die 'rare' donkere plek rechts een beetje boven bij zijn oog...
Verder wel mooi
Farouche2 schreef:Ik vind hem eerlijk gezegd niet zo mooi. Ik weet niet waarom niet. Denk om die 'rare' donkere plek rechts een beetje boven bij zijn oog...
Verder wel mooi