[Verhaal] Populair..?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gentle_Girl

[Verhaal] Populair..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 22:34

'Lisaaaa, schiet nou eens op! De les is al begonnen!' roept Sylvie ongeduldig op de meidenwc. 'Ja, rustig!' antwoord Lisa. Op dat moment komen Katie en Gaby binnengestormt. 'Waahaha! Hij trapte erin!' roept Gaby tegen haar vriendin, ze schateren het uit. Als ze uitgelachen zijn merken ze pas op dat Sylvie hun raar aan staat te kijken. 'Wat kijk je nou?!!' zegt Katie spottend, meteen kijkt Sylvie de andere kant op en stamelt ze iets van 'N-niks, h-hoor.' 'Mooi zo, kom mee kat.' en Gaby trekt haar vriendin de wc uit. Lisa komt de wc uit, 'Wat hadden die wijven?' vraagt ze. 'Oh, niks, kom mee.' zegt Sylvie. Samen lopen ze richting hun klaslokaal, als ze binnekomen roepen meteen een paar pestkoppen 'Te laaaatt!!' en horen ze op de achtergrond 'Wow, het zijn de neurdjes.' De klas schatert het uit en Sylvie en Lisa worden knalrood. 'Ga maar zitten, het is dat jullie nooit te laat zijn anders was het corveeën.' Snel gaan ze zitten.

*Tringggg* 'Eindelijk pauze!' de meiden zuchten en lopen richting de kapstokken, ze gooien hun boekentas op de grond en pakken hun gymtas. 'Zo, snel even wat eten en dan omkleden.' zegt Sylvie. 'Ja, ik ga ondertussen even kijken waar we om moeten kleden oké?' vraagt Lisa. 'Ja is goed, tot zo!' Als Lisa naar het roosterbord loopt komt ze Katie en haar bende tegen, 'Wahaha, daar heb je die vriendin van die neurd die ons toen net zo dom aan keek.' roept Gaby, 'Dat die kan leven met zo'n sukkel als vriendin.' zegt Katie er acher aan. Het hele groepje begint te lachen maar Lisa kan wel huilen, 'Ik ben het echt zat voor neurd uitgemaakt te worden, ik en Sylvie mogen dan op het Atheneum zitten maar dat wil niet zeggen dat we neurds zijn!' denkt Lisa, ze vergeet het en gaat kijkt op het roosterbord, ze moeten in 3C omkleden met de klas T3H. 'oliebol! Dat is de klas van Katie!'

Zo dat was het even voor vandaag.. Meer of niet?

xx

x_amber

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 09:40

ik vind het een leuk begin!
alleen voldoet hij niet aan de regels,
elk verhaal moet 1500 woorden per deel
zijn het eerste deel en de vervolgdelen
moeten daar aan voldoen dus ik TEM ff

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 09:41

Een verhaal moet minimaal 1500 woorden bevatten, vandaar hier een slotje.