Bij deze...

En als ie zo nodig een naam moet hebben, dan is het iets van 'Colorful Eyes' ofzo

Grotere versie hier te vinden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Verder heel erg mooi maar je (ik weet niet of jij het bent) wenkbrauw komt een beetje raar over
maar dat kan aan de foto liggen 
Echter als Wallpaper vind ik het niet leuk dat hij ondersteboven staat
rudi schreef:Ik vind hem ondersteboven leukerVerder heel erg mooi maar je (ik weet niet of jij het bent) wenkbrauw komt een beetje raar over
maar dat kan aan de foto liggen

alleen op de bewerking lijkt het alsof je wenkbrauw heel dicht bven je oog zit maar dat is niet zo normaal zie ik
Farouche2 schreef:Ik vind hem een beetje eh... Overbelicht lijken...![]()

Elke schreef:Ik denk dat ze dat zelf een beetje express gedaan heeft
Is er niet een mogelijkheid je wenkbrouw wat te photoshoppen?
Dat zie ik niet echt als optie. Ik zou het zeker kunnen, maar ik heb dat ding eindelijk geaccepteerd, ik ga hem nu ook niet meer wegshoppen ook

Ik vind 'em rechtop btw wel mooier, bij die ondersteboven heb ik gewoon het idee van "ah.. een oog.. ondersteboven"
.
. Rainie schreef:Elke schreef:Ik denk dat ze dat zelf een beetje express gedaan heeft
Is er niet een mogelijkheid je wenkbrouw wat te photoshoppen?
Dat klopt ja.
Om mijn litteken weg te halen?Dat zie ik niet echt als optie. Ik zou het zeker kunnen, maar ik heb dat ding eindelijk geaccepteerd, ik ga hem nu ook niet meer wegshoppen ook
nee, dat is juist een héle goede rede om hem express niet te fotoshoppen idd! heb ik dat dan ergensoverheen gelezen? sorry!