ik weet niet of ik hier goed zit maar volgens mij iig in de goede richting maar wie o wie zijn het ook al weer die zo goed fjorden tekenen? Volgens mij ene Natasja oid uit Breda of omgeving en nog iemand, wie helpt me een handje?
oh, daar weet ik niks van???? Er zijn (dat ik weet) geen tekenaars die 'zo goed' zijn in fjorden tekenen. Elke teknaar kan wel een fjord tekenen. een betere tekenaar kan beter een fjord tekenen dan een 'mindere' tekenaar. Maar dat ik weet zijn er geen speciale fjorden tekenaars. Wat ik wel weet is dat Fnanne sowieso een fjord heeft getekend. Kijk maar in haar profiel.
DIt mag trouwens ook niet. Ik denk dat je dit beter kunt vragen in het centrale topic.. Deze: viewtopic.php?f=68&t=521791
Daar kun je ook gewoon een foto van een fjord neerzetten en vragen of iemand deze wil natekenen. Of natuurlijk een opdracht geven aan een persoon di je goed vind. Er zijn hier allerlei goede tekenaars; Lontje, Fnanne, Iceprincess, Elanor, Silverstorm... En nog véééééél meer. maar dee vind ik persoonlijk de beste