[tek] Centaur x dire wolf Kain

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mews

[tek] Centaur x dire wolf Kain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-06 15:22

Een idee van een aantal jaren terug voor een character voor D&D. (tabletop roleplay, niet echt in een paar zinnen uit te leggen )

OMG JA, ik kan ook zonder photoshop.

Afbeelding

Niet echt tevreden over de kleurtjes in het paardendeel, wel over de kleurtjes in het wolf-deel eigenlijk want ik ben pas sinds kort bezig met kleurtjes mixen enzo... (grijs + bruin + zwart in wolf-deel, bruin + zwart in het paard-deel) En de benen horen eigenlijk nog wat langer..

(en z'n andere arm is achter z'n bovenlijf, ter informatie.)

Appelflapje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 15:24

Ik vind vooral het paardendeel helemaal super, verder houd ik niet zo van het wolf deel... Zo niet-realistisch, maar ja, ieder zijn smaak.

eknein

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 15:31

Erg mooi gelukt! Ik houd wel van dit soort tekeningen

Malibu

Re: [tek] Centaur x dire wolf Kain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 15:34

Vind het wolf gedeelte mooi! Paard gedeelte is iets uit verhouding, maar je kan het altijd beter dan mij hoor

Vind alleen de vlechtjes in de staart niet echt passend bij zo'n stoere wolfsuitdrukking

Vedette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 15:36

Heel mooi gedaan! Overigens vind ik de kleurtjes in het paardengedeelte ook heel mooi!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-06 15:46

Malibu schreef:
Vind het wolf gedeelte mooi! Paard gedeelte is iets uit verhouding, maar je kan het altijd beter dan mij hoor

Vind alleen de vlechtjes in de staart niet echt passend bij zo'n stoere wolfsuitdrukking

Hmm, denk dat dat ook verschil in mening is want ik vind vlechtjes, mits het dier zelf ook stoer is (als het dier er kinderlijk uitziet draagt het daar alleen maar aan bij), juist wel stoer staan zelf.

Ik was zelf dus ook niet zo enorm blij met de verhoudingen van paard, maarja, dat soort dingen zie ik pas als ik halverwege ben met kleuren ofzo.

Handtas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 16:24

Ik vind hem vet
Hier hou ik van

Mews

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-06 11:22

Cocolover schreef:
Ik vind hem vet
Hier hou ik van

Bedankt...

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 11:28

Hij is gaaf!
Ik vind de verhoudingen van het paardgedeelte niet storen hoor
En ik vind de vlechtjes wél stoer! Maar wat heeft de wolf op zijn neus? Dat vind ik wat vaag

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 13:34

Leuk gedaan hoor!
Let wel goed op de achterhand van het paard: hij lijkt wat 'spierloos', meer groeven is wat realistischer.

Lang leve D&D. :&)

Mews

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-06 17:23

Myra schreef:
Leuk gedaan hoor!
Let wel goed op de achterhand van het paard: hij lijkt wat 'spierloos', meer groeven is wat realistischer.

Lang leve D&D. :&)

Jaa...

... Alleen jammer dat ik ondertussen helemaal niemand meer ken die het speelt. (niet dat ik er tijd voor heb.. )

klunsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 17:30

Hey Iris!

Gave tekening zeg! Wat heeft die wolf ene uitstraling zeg! Ik vind hem echt superstoer overkomen. Ik vond zelf de rug van het paard alleen een beetje vreemd. Naar mijn gevoel is de rug wat lang en de kont wat rond. Majah, misschien komt dat ook doordat ik ijsjes gewent ben Ik vind het voorbeen dat zeg maar net wegstapt, een beetje vreemd gevormd. Alsof er zeg maar niet echt botten inztitten, een beetje te rond misschien. De kleuren vond ik trouwens wel hele mooi! Ja, die vlechtjes maken het juist voor mijn gevoel helemaal af.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-06 18:48

klunsmuts schreef:
Hey Iris!

Gave tekening zeg! Wat heeft die wolf ene uitstraling zeg! Ik vind hem echt superstoer overkomen. Ik vond zelf de rug van het paard alleen een beetje vreemd. Naar mijn gevoel is de rug wat lang en de kont wat rond. Majah, misschien komt dat ook doordat ik ijsjes gewent ben Ik vind het voorbeen dat zeg maar net wegstapt, een beetje vreemd gevormd. Alsof er zeg maar niet echt botten inztitten, een beetje te rond misschien. De kleuren vond ik trouwens wel hele mooi! Ja, die vlechtjes maken het juist voor mijn gevoel helemaal af.

Ja, ik weet wat je bedoelt over dat been, haha! (en de anatomie van het paard, ik ben er ook niet helemaal tevreden mee... maar heb de schets ook vrij gauw gemaakt in al mijn enthousiasme omdat ik dit idee niet weer wilde vergeten, hij is al een paar jaar oud namelijk. (het idee, maar zat in m'n hoofd verstopt en toen ik 'em vond wilde ik 'em dus zsm uitwerken... ))

Vlechtjes... Vikingen... (komt dan iig bij mij op, in mijn hoofd hebben die altijd van die vlechten in hun baard / lange haar ) IJslanders...

Joscaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 18:58

Hou niet van dat soort dingen, maar wel knap gemaakt