Wat vinden jullie ervan?

Ik heb er inmiddels alweer iets aan veranderd; meer kleurverschil in de manen (vooral bovenaan tussen de oren) en het linkeroog iets donkerder gemaakt. Oh en de kaak aan de linkerkant iets 'vlakker' of korter, moeilijk uit te leggen.
Hij is niet helemaal geworden zoals hij in mn hoofd zat, mn potlood vond ik ook iets te zacht ik teken liever met een hard potlood.
Wat ik wel grappig vind is dat ik sommige dingen overdrijf. Bij deze tekening wilde ik een lief zachtaardig paard wegzetten, vandaar de kleine twinkeloogjes. Terwijl ik bij mn vorige tekening een wat edeler paard wilde maken, en ik die ogen dus iets groter en "alerter" heb gemaakt:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=68&t=539237 Zo wordt het op een bepaalde manier een karikatuur, maar het gaat echt onbewust.
Volgende stap is één van onze eigen paarden te tekenen, en dan aan iemand anders laten zien en kijken of die herkent welk paard het is

.
!

volgende keer misschien eens met een raster proberen, tot nu toe deed ik het uit de losse pols en dan is het moeilijker om de verhoudingen uit te vogelen.