Kijk goed en hou de titel in je achterhoofd
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
het relief ontbreekt op het witte stuk nog heel erg maar zoals je zei was het meer een schets. Ben héél benieuwd hoe hij in pastel is!
)

* 
.
. 

idd , ik zag die reacties en denk waar hebben ze het in vredesnaam over
lol
Als het nou een fries was kon ik et begrijpen maar dit.. ik lees de tekst..: "Kijk goed naar de tekening" Ik dus grondig bestuderen (dus 1e keer dat ik GOED kijk) en zie daar jawel: NEDERLAND! Ik vond het echt vet kanp hoe je het gedaan ehbt, ook hoe je nerdeland heb getekent.. echt knap.. 
Als je het weet zie je het..

(Dacht al, ´´nou nou, béétje vergezochte titel.´´

JoSav schreef:Een hele leuke schets, echt een leuk idee. Ik had liever meteen de uitgewerkte versie gezien met wat meer diepte want ik zag een landkaart met een paard eromheen, hahaha. Ik durf te wedden dat de uitgewerkte pastel versie heel subtiel zal zijn. Ik vind het echt een super idee.

.
en mijn hoofd barst zowat uit elkaar van ideeën, vandaar dat ik meer schetsen heb liggen dan uitgewerkte stukken
, zonder voorpluk zag er ook niet uit en de voorpluk naar de andere kant was nederland lang niet zo herkenbaar geweest, maar met het uitwerken ervan zal het wel duidelijker herkenbaar zijn als zijnde vlekjes en niet aal touwtje ofzo. Je bent ook niet de eerste die er een opmerking over maakt
.
.. Maar echt knap gedaan!! Doe het je zeker niet na!!