[tek] Mijn eerste tekening

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Relien

[tek] Mijn eerste tekening

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-06 14:01

Hooi allemaal. Ik dacht laat ik ook maar is creatief doen. Ik teken nooit maardenmaar dacht laat ik het nu maar is porberen.. Ik teken niet van die mooie net echt lijkende maar een soort cartoon paarde > hier een voor beeld dit is me eerste tekening en ik weet dat ik nog moet oefenen Maar Tis een eerste indruk zal ik veder gaa met oefenen of nie ??

Afbeelding

Nou wat vinden jullie ik weet dat de nek niet zo mooi is ..
Graag wel lieve reacties is me eerste keer.

Groetjes Relien

eknein

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 14:14

Op bokt geeft men commentaar, als je alleen maar dingen wilt horen van: 'oh wat mooi' moet je hem niet op bokt zetten

Ik vind hem best goed gelukt, als het je eerste tekening is. Het hoofdstel vind ik niet zo heel erg mooi gelukt, maar de rest zeker wel

Relien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-06 14:19

eknein schreef:
Op bokt geeft men commentaar, als je alleen maar dingen wilt horen van: 'oh wat mooi' moet je hem niet op bokt zetten

Ik vind hem best goed gelukt, als het je eerste tekening is. Het hoofdstel vind ik niet zo heel erg mooi gelukt, maar de rest zeker wel

Het is ook nie te bedoeling om alleen maar oh wat mooi te horen.. maar het gaat erom dat mensen niet zo gaan reageren: Nou vind dat je echt nie kan tekenen enzz. Zeg dan van .. Nou Ik denk nie dat je aanleg voor heb om te tekenen.. Snap je

Rachelle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 15:14

Ik vind het best knap voor de eerste keer hoor !!!
Als je wat meer gaat oefenen denk ik dat het iets bijzonders kan worden !!! Suc6 !!!

Relien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-06 15:18

Ik zal zeker veder gaan oefenen ,, Ik ga daarlijk allemaal nieuwe spullen kopen om te tekenen dit is namenlijk met een ikea potlootje gedaan

EvelijnS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 15:21

Relien schreef:
Het is ook nie te bedoeling om alleen maar oh wat mooi te horen.. maar het gaat erom dat mensen niet zo gaan reageren: Nou vind dat je echt nie kan tekenen enzz. Zeg dan van .. Nou Ik denk nie dat je aanleg voor heb om te tekenen.. Snap je

Lieverd, er zijn maar héél weinig mensen die zo reageren hier op CB. De meesten reageren met opbouwende kritiek.

Hier wat punten om aan te werken:
- Minder krasserig werken.
- Kijk goed naar de anatomie van paarden, zodat je kunt kijken hoe een paardenhoofd in elkaar zit.
- Meer met schaduw werken.
- Meer details.
- Het oog meer 'paardachtig' maken, het lijkt nu meer op een mensenoog.
- Binnen de lijntjes.

Heb je hier wat aan?

eknein

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 15:28

Ik begrijp wat je bedoelt hoor Relien, zo denk ik er ook over ..

En verder ben ik het helemaal met elovesp eens