[Verhaal] Gepest!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kleinduimpje

[Verhaal] Gepest!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 14:29

Hoi!!

Ik zit in groep 8 en ik heb nu de citotoets. Als ik eerder klaar ben moet je lezen, maar ik ben een verhaal aan het schrijven. Ik zet het hier ook maar even neer!!

Veel leesplezier!!

Dat stomme huiswerk ook altijd! Roos haat het. 'Mam! Ik ben klaar met m'n huiswerk!!' 'Okee, heb je echt alles gedaan??' 'Jahaa..' 'Nou dan zet ik thee en ................' Yolanda kan haar zin niet meer afmaken. 'Mama.. ik heb het vandaag al 3 keer gezegt, ik ga naar Lisa!! Floor komt er ook weet je nog??' 'Ohja, was ook zo, jullie gingen toch naar de stad?? Hier heb je 50 euro niet alles opmaken, koop maar wat lekkers bij de coffeeshop.' 'Dankjewel mam! Doeidoei' en ze geeft haar moeder een zoen. Ze loopt naar de schuur en pakt haar fiets. Ze fietst naar Lisa. Onderweg komt ze 3 meiden van school tegen. Ze zeggen: 'Hee tutje moest je gebracht worden door je pappie of mammie gebracht worden met hun autotje?' Ze bedoelen de Mercedes die haar ouders hebben. Kan Roos er wat aan doen dat haar ouders rijk zijn. Ze zegt: 'Ahjoh stomme wijfen wat maakt jullie dat nou uit!' En ze fietst hard verder, maar de meiden (Marcella, Annika en Sharon) komen ook achter haar aan. Roos gaat steeds harder maar de meiden gaan ook harder. Roos fietst gewoon richting het huis van Lisa. Maar de meiden schreeuwen: 'Je gaat de verkeerde kant op! Daar is het bedrijf van je pappie niet!' Ze schreeuwt terug: 'Laat me met rust stomme k*t wijfen!!' 'Dat zetten we je nog wel betaald Roos stomme doos!!' En ze keren weer om.

Verder??

Kleinduimpje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 14:38

Niemand??

Kleinduimpje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 14:54

Nou

POMARxGERO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 16:10

Jaa wel leuk, maar je moet grotere stukken plaatse want hier kan een slotje op gezet worden..
dus minimaal 1500 woorden..
kuSsss xxx Juul

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 16:25

idd, dit verhaal is veel te kort.. misschien de FAQ regels eens doorlezen dan weet je wat wel en niet mag. En je kunt niet binnen 9 minuten een reactie verwachten...zelfs niet binnen een uur!

Kleinduimpje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 17:26

Okee.. bedankt.. maar is het begin wel leuk??

brammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 17:28

wel leuk verhaal ben benieuwd hoe het verder loopt

Kleinduimpje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 17:29

Dankjewel.. ik zal wel verder schrijven een groter stuk!

Perzik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 17:30

Leuk verhaal hoor,
maar het moet meer zijn

Welshponygek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 18:34

Leuk geschreven, Leen!

Tam_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 18:36

leuk verhaal!!

Kleinduimpje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 18:37

Oke ik ga dus weer verder..

'Dat zetten we je betaald Roos stomme doos!!' schreeuwt Sharon. Tot Roos haar opluchting keren de meiden om. 'Die stomme meiden' zucht ze. Dan is ze bij Lisa's huis. Floor is er natuurlijk al. Roos zet haar fiets op slot en belt aan. Lisa doet binnen een halve tel open. Ze begint meteen te praten en valt Roos om de hals en geeft een dikke smak op dr wang. 'Haaii Roosjepoosje hoe is het schat??' 'Haaii lievert, mwah vertel ik zo wel en met jou??' 'Toppie met mij!' 'Waar is Floor??' 'Boven aan het wachten' 'Oke ik doe even mijn jas en schoenen uit.' 'Oke Roos, kom we gaan naar boven' Als ze boven zijn wordt er natuurlijk uitgebreid verwelkomt met een zoen en hug en druk geklets. 'Ik pak ff chips. Welke chips?? Owja en ik neem ook een zak chupa chups mee! En we gaan nog wel naar de stad hè?? Ja maar welke chips willen jullie nou??' 'Lisaaaaaaaaaaaaa' roepen Floor en Roos 'Praat nou toch eens niet zoveel!! En doe maar naturel of paprika ofzo maakt niet uit we lusten alles.' Lisa doet handkus en loopt naar beneden. 'Wat is Lies toch ook af en toe een gekkie hè Roosje' grijnst Floor. 'Zeker ze is af en toe gewoon gek.. Maar toch ook heel verlegen, vooral bij Thom!!' Roos grinnikt bij de gedachte. En ze denkt erachteraan: En ik bij Daan. Ze bloost al bij de gedachte. Floor vraagt natuurlijk: 'Waarom bloos je schat?? Denk je aan Daan?? Nou je hoeft je niet te schamen hoor. Ik bloos ook hoor als ik denk aan Bas..' Lisa komt binnen. 'Wat zeiden jullie over Bas en Daan? Ik hoor alles hoor beneden, en ik hoorde ook nog eehmm was het Thom??' 'Lisa niet te noncha wij weten best dat je Thom leuk vind.' 'Oke ik geef het wel weer toe' Lisa bloost. 'Wat willen jullie drinken?? Ik heb sinas en cola meegenomen.' Nog nablozend schenkt Lisa de glazen vol. 'Wat wou je nou vertellen Roosjepoosjemoosje??' Roos vertelt het verhaal van toen ze op de fiets zat. 'Die stomme meiden ook altijd' wordt er boos gereageerd door Floor. Lisa is het helemaal met Floor eens. 'Ze zijn gewoon jaloers op je merkkleding' zegt Floor. 'Misschien wel ja' zegt Roos. 'Ik weet het niet eigenlijk, volgens mij hebben ze gewoon een hekel aan me.' 'Ze moeten gewoon ophouden want dat jou ouders nou rijk zijn en dat je vader die Mercedes auto bedrijf heeft, kan jij ook niets aan doen.' 'Nou ik heb wel die merkkleding, maar ik vindt het ook gewoon leuke en lekkere kleding. We kunnen het gewoon betalen, dus wat maakt hun dat wat uit! Ik vind andere dingen ook wel leuk, maar soms zit dat voor geen meter dus ik koop toch liever dan wat wel lekker zit zeg maar..' barst Roos uit. 'Je hebt gelijk hoor. En wij hebben het dan ook wel niet, we lenen het dan wel van jou' zegt Lisa. 'Dat mag altijd, omdat jullie mijn beste vriendinnen zijn' zegt Roos terug. 'Maarja.. laten we gaan naar de stad, kunnen we nog lekker ff rondslenteren' zegt Floor. 'Ik heb geld mee, we gaan dan wel ff naar de coffeeshop kunnen we wat drinken halen enzo' zegt Roos.

Kleinduimpje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 18:39

nog te kort..

mag ik wel verder??

POMARxGERO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 18:50

Jaa gaa mar vrdr

Kleinduimpje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 18:55

Okee

Kleinduimpje

Re: [Verhaal] Gepest!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 18:56

De 3 meiden doen hun schoenen en jassen aan en lopen naar hun fietsen. 'Gaan we eerst naar de coffeeshop of naar ..........................................

Morgen gevolg, sorry ik moet nu weg..

Loveable

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 19:02

Eigenlijk te kort, maar wel leuk Alleen wat gaan ze nou doen in de coffeeshop? Ik denk dat je een café ofzo bedoeld.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 21:33

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 21:42

aan de schrijfster, ik zou gewoon een nieuw topic aanmaken waar je wel meer dan 1500 woorden hebt geschreven want denk dat alles bij elkaar wel 1500 woorden is dan kan dit topic verwijderd worden en kun je volgens de regels een nieuwe openen. En tis niet zo erg hoor gebeurt iedereen wel eens dat ze iets doen wat eigenlijk niet mag.

teminste durf ik haast wel te wedden want niemand is perfect;)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 10:05

Fairytail schreef:
aan de schrijfster, ik zou gewoon een nieuw topic aanmaken waar je wel meer dan 1500 woorden hebt geschreven want denk dat alles bij elkaar wel 1500 woorden is dan kan dit topic verwijderd worden en kun je volgens de regels een nieuwe openen. En tis niet zo erg hoor gebeurt iedereen wel eens dat ze iets doen wat eigenlijk niet mag.

teminste durf ik haast wel te wedden want niemand is perfect;)

ik zet deze op slot. Er kan een nieuw topic geopend worden als dat verhaal wel 1500 worden bevat.