Mijn scanner is afgekoppeld dus ik kon de tekening niet scannen, moest er dus een foto van maken. Komt de kwaliteit niet ten goede... De foto vertekent ook een beetje. De tekening is in het echt veel donkerder en veel meer kleurverschil, die vlek in het midden zit er daar ook niet.
Mijn eigen kritiekpunten:
* Houding van de pony is heel anders dan op de foto
* Neus is te groot/breed/dik
* Oog is niet zo lekker gelukt
Heb inmiddels de neus nog wat aangepast, de vlek onder het hoofdstel bij het bit wat duidelijker gemaakt en het neusgat ook wat duidelijker gemaakt, zo lijkt de neus ook weer wat smaller.
Het was echt een lastige foto, heb loesjuh al een andere foto laten kiezen omdat de foto die ze eerst gaf, helemaal niet lukte. Deze lukte op zich wel alleen die pony heeft zoveel manen
En zwart is niet helemaal zwart maar met allerlei kleurtjes. Heb er echt moeite mee gehad!Hoop wel dat loesjuh er blij mee is en dat ze haar pony erin herkent, daar gaat het uiteindelijk om
Maar wees alsjeblieft lief met commentaar, het is niet mijn beste werk nee maar toch...
Dat is meestal ook mijn probleem, het hoofd in de juiste verhoudingen krijgen... Nou moet ik zeggen dat de foto echt heel erg vertekend, want in het echt is die neus niet zo breed naar mijn idee!
Het is idd meer open maar ben bang dat als ik er nu nog aan ga zitten prutsen, dat ik het dan verpest
Echt, ik heb iets met, of liever, tegen ogen
Heb nu een foto gemaakt zonder bureaulamp & flits, wordt ie gelijk al heel anders