[FB] Nog een poging...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Appelflapje

[FB] Nog een poging...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 14:25

Hallo allemaal,

Een paar van jullie herinneren zich het vast nog wel, ik heb al eens eerder foto's bewerkt maar jammer genoeg was toen bijna niemand enthousiast. Ik heb nog wat geoefend en nu zal ik jullie daar het resultaat van laten zien in de vorm van een leuk verhaaltje: Veel plezier ermee!

Fokkerij : Van Alles Wat: (VAW)

Elke ochtend sta ik om 6 uur op, want dat heb je nou eenmaal als je op een fokkerij leeft. We moeten de paard goed verzorgen en omdat we er zoveel hebben gaat daar best wat tijd in zitten. 'S ochtends ben ik altijd helemaal in gedachten verzonken terwijl ik voer, omdat ik dan terugdenk aan de rit in mijn dromen. Dan rijd ik op een pony die hier een tijdje geleden stond en altijd hebben we weer evenveel plezier samen:

Afbeelding

Ook moet ik in de ochtend nog even onze hackney trainen, waar ik altijd op ga zitten en hem dan lekker laat uitrennen voor de koets. Later, als dat goed gaat kan hij misschien alleen trekken, maar nu help ik hem gewoon even, hij zit trouwens heerlijk zonder zadel hoor!

Afbeelding

Na het eten komt mijn vriendin Merel nog even langs met haar eigen paardje. Hij is niet zo soepel dus ze traint hem altijd bij ons. Hij gaat wel vooruit he?

Afbeelding

Als zij ook weer naar huis is met haar paard ga ik naar het laatste klusje van de dag: Het veulentje dat ik aan het beleren ben. Het is misschien wat vroeg, maar je kunt niet vroeg genoeg beginnen. Dat steigeren doet hij nu nog wat veel, maar dat zal ik hem wel afleren.
Ow ja, en dat ik zonder zadel rijd, er is geen zadeltje in zijn maat!

Afbeelding

Als ik na een lange en vermoeiende dag dan weer thuis ben, loop ik langs het prikbord, waarop we alle paarden hebben gehangen die ik ooit bereden heb. Ik zucht en denk bij mezelf: Ik houd van de fokkerij!

Afbeelding

-------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vind ze zelf best leuk geworden, want in die collage zie je dus mijn oudere, en er zit verbetering in. Ik weet nu ook nog een manier om het mooier te maken dus ga ik dat snel eens proberen. Commentaar mag, mits onderbouwd.

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 16:42

ik vind t echt heel leuk gemaakt!! Is dit echt of zelf bedacht..
Het mag totaal iets netter worden uitgeknipt, dan ziet het er ook iets echter uit. Ik vind die van het veulen en je vriendin op haar paard het best gelukt.

loez

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 18:16

smeetjoew schreef:
ik vind t echt heel leuk gemaakt!! Is dit echt of zelf bedacht..
Het mag totaal iets netter worden uitgeknipt, dan ziet het er ook iets echter uit. Ik vind die van het veulen en je vriendin op haar paard het best gelukt.

Hier ga ik helemaal in mee
Leuk gedaan!

Poenarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 18:42

Doe je het met paint? Dan vind ik het erg knap.
Maar doe je het met een ander programma, zou ik je wel wat tips willen geven over het uitknippen.
Dat vind ikzelf niet zo mooi gedaan, maar zeker wel beter dan de vorige keer!
In ieder geval leuk gedaan!

Irismacho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 19:05

Ik vind het leuk bedacht, alleen als je het wat netter wilt laten lijken had je misschien beter ietsjes netter kunnen uitknippen

Maar in het geheel vind ik het erg leuk hoor

Appelflapje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 19:49

Ja ik doe het met paint, en nee, het is niet echt maar verzonnen!
Ik weet ook dat ik veel netter moet uitknippen, want dat maakt het nog veel mooier. Daar ga ik de volgende keer op letten maar toch bedankt voor de reacties allemaal!

horsiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 20:42

hahah grappig bedacht!!
Echt gaaf hoor

Marloez

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 21:24

Huh..? Hoe kun je nou dingen uiitknippen op paint?
Maar wel heel leuk gedaan hoor, ik heb je vorige topic toen ook gezien, en er zit wel wat verbetering in!

_Myrthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 10:30

leuk hoor alleen iets netter knippen

Appelflapje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-06 10:37

@ Dusty: Heel makkelijk, je doet selecteren, maar niet in een rechthoek maar een vrije vorm. (Die staan naast elkaar. Dan doe je je rechtermuisknop, knippen, en dan open je hem in een nieuw bestand snappi? Of ben ik niet helemaal duidelijk?

Anoniem

Re: [FB] Nog een poging...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 12:13

heej
leuk gemaakt hoor
alleen als je het iets netter uitknipt is het super

sylv_n_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 19:05

hoi
leuk gedaan en verzonnen
misschien kun je de volgende keer beter adobe photoshop 7.0 gebruiken inplaats van paint daar kan je de randen veel beter mee afwerken enzo.

groetjes

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 20:01

leuk gedaan het veulentje heeft een extra oor haha

ziatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 20:31

Haha grappig verhaal zeg!
Leuk gedaan hoor

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 20:41

Het idee is leuk, maar dat uitknippen is geen steek beter dan de vorige keer, zoom eens ontzettend in en doe er maar eens wat langer en presiezer over! dan weet ik zeker dat je een véél mooier resultaat krijgt!!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 21:47

Appelflapje schreef:
Als zij ook weer naar huis is met haar paard ga ik naar het laatste klusje van de dag: Het veulentje dat ik aan het beleren ben. Het is misschien wat vroeg, maar je kunt niet vroeg genoeg beginnen. Dat steigeren doet hij nu nog wat veel, maar dat zal ik hem wel afleren.
Ow ja, en dat ik zonder zadel rijd, er is geen zadeltje in zijn maat!

http://img101.imageshack.us/img101/7180 ... .jpg[/img]

Hahah, dat veulentje heeft een oor uit z'n nekje
Verder erg leuk bedacht, maar kun je niet eens PSP downloaden, of photoshop ofzo? Dan kun je het véél beter uitknippen . En nog 1 puntje wat ik even móét zeggen: dat als er ergens nog een stukje van de andere foto overblijft, je er dan overheen tekent.. Dat vind ik echt heel zonde, dan kun je beter de randjes gewoon laten zitten, zeker omdat die over getekende dingetjes vaak niet helemaal kloppen qua kleur..
Ook bij dat veulentje, heb je er een beugel bijgetekend, terwijl er niet eens een zadel op het veulen ligt
Maar verder erg leuk idee! Die van je vriendin op dat paard moest ik erg om lachen