[tek/schil] elfjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SilverStorm

[tek/schil] elfjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 13:22

Het is weer zover... weer geveld door griep dus weer een portretstop en tijd voor vege dingen die ontstaan als k niet helemaal mezelf ben. kleur enzo, mensen.. te veeg voor woorden.

De kwaliteit van deze twee is niet goed, ze zijn te groot om onder de scanner te leggen dus een flitsloze foto. momenteel alleen te bibberig om zonder beweging te kunnen fotograferen. en bij die met het paarse haar heeft de kat z'n tanden er al in gezet...... en dat terwijl hij netjes in het tekenblok zat nog argh..!

Autumn musing
Een woudelf staart in de vallei, ze overdenkt de naderende herfst en het plezier van de lange donkere nachten terwijl de ganzen van het land al bezig zijn met de voorbereidingen voor hun trek naar het zuiden.

Elf

Elfenvrouwe met paars haar

pfff en in al mijn koortsige ijltoestanden heb ik gister per ongeluk m'n hele site gereset echt te erg...k geloof dat k alles nu een beetje op stee heb behalve alle taalfouten...zucht..
Laatst bijgewerkt door SilverStorm op 26-01-06 13:36, in het totaal 1 keer bewerkt

gaska

Re: [tek/schil] elfjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 13:29

Bij die elf zit er een rondje op de vleugel...ik neem aan dat die er niet op hoort?
Maar mooi gemaakt hoor! Ik doe het je niet na!

JoSav

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 13:42

Leuk gedaan, ze hebben een heel arrogante uitstraling. Ik vind ze alleen wat vlak, qua overgangen en lichtval, of komt dat door de foto? Haha, die kat... ik had eens een portret van mijn schoonvaders hond gemaakt, liep de kat van zijn dochter eroverheen, ging daarna zijn oudste zoon erop staan... oh wat was ik beledigd!

SilverStorm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 13:53

*proest* oooo wat een toestand zal dat geweest zijn... het gekrenkte gevoel.....graaaaar...

ja, ik denk dat ze zo vlak zijn door mjin bibberkluifjes. ik heb zonder flitser moeten fotograferen waardoor ze ook erg wazig zijn, maar iig benaderd dit beter de kleuren dan met flits *haat flits met schilderijen/tekeningen*