i know, het is iets apparts, maar ik vond 'm wel wat hebben.
( en die vlekken naast het hoofdje is een fout die ik niet goed weggegomd krijg
) Commentaar & tips zijn heel welkom!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) 

of ligt dat aan mij?
Maar het ziet er zeer zeker niet verkeerd uit! Mooi gedaan

misschien dat 'bobbeltje' wegwerken? 

1234 schreef:jouw tekening is ook echt mooi hoor!![]()
Alleen lijkt het net of dat opgetrokken been naar de zijkant gaatof ligt dat aan mij?
![]()
maar verder echt heel erg mooi!!

Romykiki schreef:misschien dat 'bobbeltje' wegwerken?

) en misschien heel erg licht een 'streepje' (schaduw, naar de been-kant toe) tekent tussen borst & been. 

Roskur schreef:Ik denk niet dat het aan het bobbeltje ligt hoor, denk dat het wel helpt als je de schouder ietsje meer tekent van het linkerbeen, (ehm, zegmaar wat schaduw tussen het schouderdeel en bovenbeen... ik weet niet zeker of ik het nu goed zeg want ik heb niet zoveel verstand van biologie.) en misschien heel erg licht een 'streepje' (schaduw, naar de been-kant toe) tekent tussen borst & been.
, misschien iemand anders die het ziet
)

Fenn schreef:ik heb nog gegoogled naar de houding, maar kan hem niet vindne. Ik vind hem heel mooi, maar dat voorbeentje klopt niet helemaal. Je zou namelijk de knie iets van voren moeten zien en je ziet hem nu van de zijkant. Met de schaduw is het al beter, maar eigenlijk zou je het beentje de andere kant op moeten laten wijzen zeg maar. (uhm... zoals de koetspaardjes in profiel, maar dan vanaf de andere kant genomen ongeveer...) (niet erg duidelijk, heb nog voor je gegoogled, maar kon het niet vinden)
Ik hoop dat je er wat mee kan, want voor de rest is hij erg leuk.
:

Fenn schreef:ja, precies, ik ben het met bianca eens, ik denk ook dat dat het is

Fenn schreef:dat is balen, werkt het ook niet met kneedgum?
dan zijn de vegen nog groter
k vind dat je de strepen er heel leuk op hebt gezet en dat het paardje een tralalala nonchalante houding heeft. En dan zijn die vlekken en dat been voor het totaal beeld echt niet storend, hoewel bovenstaande argumenten in mijn ogen wel jusit zijn..
Erg leuke tekening.